KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:59

Boun Giorno!

Ik ben ook weer in Nederland :P
Suuuuper lekkere vacancee gehad en lekker bruin geworden.
Moet nog even kijken of ik foto's ga spammen.

Ik heb al even bijgelezen, las dat Shanty en Jill weer wp's hadden, gefeliciteerd!
Jetske de nieuwe collectie spamde van ES, sommige zijn leuk idd(blauw-oranje vind ik ook te veel rabo :+)
Damelza had goed gereden in WW, gefeliciteerd en goed gedaan!
Naat, die opdracht van je moeder gaat wel moeilijk worden geloof ik O:) :P
El is weer back in town.

Mijn wedstrijd is vandaag afgelast, Yout was behoorlijk mn instructrice aan het uittesten geweest.
Weet niet of mn moeder ook nog gefilmd heeft :P

En mensen zijn alweer naar school, ik moet maandag om half 3, we krijgen rondleiding door het nieuwe gebouw en rooster ophalen.

Dit was t wel zo'n beetje, sorry als ik je vergeten ben :o

Ciaaaaao!

xShanty

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:09

Oe Jets, ik ga even nadenken over die multistripe.

Mooi dat het leuk is geweest Antal!

Mijn les ging vandaag niet door, instructrice had helemaal vast gezeten in het verkeer, dus tegen de tijd dat zij kwam was ik al 3 kwartier aan het rijden.
Rijden gaat wel weer fijner, is wel aftasten zo af en toe. Heb haar nu na lange tijd thuis ook echt scherp op het been, ben sinds deze week weer bezig met stap-galop. En zo af en toe is ze dus te heet en geef ik iets te veel been en dan zitten we zo ineens een tandje te hard :+ Maar heb wel eindelijk weer iets om mee te werken.

Ze tikt wel weer heel erg haar voorijzer aan met haar achterijzer aan het einde.. maarja, nog een weekje en dan ga ik afspraak maken met de smid zodat de achterijzers er weer af kunnen.

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:21

Leuk Antal! lekker weer gehad dus :)

Mooi dat het wat fijner gaat Shanty! Dat geeft weer motivatie :D Wel balen van je les
Vervelend dat ze zo aantikt, dan zet ze haar voorbenen dus niet snel genoeg weg?

Mijn rijden gaat nu echt heel fijn, travers is echt een eitje voor hem en die keertwending gaat ook best goed! Moet alleen nog iets meer het juiste gevoel krijgen in die keertwending :+ Stiekem wel jammer dat ik nu een maand geen wedstrijd heb, maar ik merk wel dat ik er nu veel minder druk op zet :j

Ik heb al mijn wedstrijden voor de winter gepland.. Alle competities/selecties etc rijd ik in de m1, en stel dat ik de punten heb, rijd ik alle tussendoor wedstrijden M2 HC

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:25

Ik ga met Yout L1 starten en daarna hopelijk vrij snel L2 zodat ik kampioenschappen kan rijden binnen.

Met Zen ga ik meer springen en weinig dressuur rijden(op wedstrijden).
Wil proberen Zen naar de wat hogere scores te rijden en goed voor te bereiden op de Z2.
Wie weet de kampioenschappen nog Z1 :)

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:19

Leuk, die l1 met yout ga je wel doorvliegen joh :)

Ik heb gisteravond meegedaan met de poldercross, was echt heel grappig haha. Dat word gehouden op de weilanden/sloten van mijn stal.. Je moet 23 sloten in springen en dan weer eruit en stukjes zwemmen. Echt heeeel vies, die sloten stinken zo erg en het slaat nergens op :') Daarna heb ik dik een uur onder de douche gestaan en mijn haar wel 4x gewassen, je bent daarna echt pikzwart echt ranzig :+
Kijk zo ziet het er ongeveer uit, http://www.youtube.com/watch?v=gLVGK6qXrvQ _O-

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:28

Super dat het zo goed gaat Jill!

Mist is idd te langzaam met haar voorbeen. Is ze altijd al geweest, maar denk dat ik haar deze zomer meer op het achterbeen heb gezet waardoor het meer naar voren komt. Daar komt bij dat zij platvoetjes heeft en dat het dus sowieso erger wordt als de smid weer bijna moet komen..

Ik heb nog totaal geen wedstrijden geplant.. Ga ik maar even naar kijken dit weekend :)

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:33

Hahaha, Jill dat filmpje! Dat is echt grappig. :+
En fijn van 't rijden Zwanty! & Antal terug van vakantie. :D

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:35

Mijn telefoon is net gekomen en nu zit ik ermee te kloten. Je kunt een knopje indrukken en dan zegt ie; "zeg een opdracht" en dan zeg ik; "bel ma" en dan zegt ie; "zei u bel jill?" "nee" "zei u bel jos?" "nee" "zei u bel daan?" "nee" "geen opdrachten gevonden". :')

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:35

hahaa vet! welke telefoon is dat?

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:36

Blackberry Curve. 8-)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 15:17

Niceeee Naat! Ik mag ook bijna een nieuwe uitzoeken, wil ook een BB :P

Stoer Jill! 8-)

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:02

:wave:

Mooi dat je vakantie leuk was Antal! :)
En gaaf dat je een BB hebt, Natalie!

Vandaag even naar de Visserijdagen geweest in Harlingen.
Was erg gezellig, was ook braderie.
Lekker veel geshopt, allemaal nieuwe winterkleren. :D
En nog een nieuw roze jasje voor Flieka (Jackrussell) gekocht, voor de winter. :+

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:13

Natalie1993 schreef:
Mijn telefoon is net gekomen en nu zit ik ermee te kloten. Je kunt een knopje indrukken en dan zegt ie; "zeg een opdracht" en dan zeg ik; "bel ma" en dan zegt ie; "zei u bel jill?" "nee" "zei u bel jos?" "nee" "zei u bel daan?" "nee" "geen opdrachten gevonden". :')

Haha, gaaf zo'n ding.
Jill: bah, wat vies allemaal! :') Wel stoer dat je het hebt gedaan! (geschikt)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:10

Mooi dat je vakantie leuk was Antal!

Ik kar deze zomer gewoon door in de M1 met dressuur en de M met springen. Mocht ik op een of andere wonderlijke manier mijn punten voor de M2 halen, ga ik direct over. Springen zal ik dan nog wel even mee wachten denk ik zo, tenzij het springen heeeel fijn gaat ofzo.

Haha leuk Jill :')

Natalie: Vet! Mooi dat ie goed naar je luistert }> _O-

Leuk Elbrich!

Citaat:
Mijn wedstrijd ging ook gewoon door. Bodem lag er perfect bij!
Het ging echt heel fijn, mooie afstanden en fijne sprongen. Helaas beide parcoursen 2 balkjes. Het eerste waren echt 2 pechbalkjes (die hadden beiden net zo goed kunnen blijven liggen) en het 2e 1 stom balkje op 1 en een hele foute afstand op de tweede van een van de dubbels en daardoor ook een balk.
Maar wel een heel fijn gevoel er aan over gehouden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:17

Fijn dat het goed ging Jets! Wel zonde van de balkjes... Maar foto's zien er goed uit! :D

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:09

Supergaaf Naat! Je moet hem nog wel even opvoeden :j

Leuk El!

Mooi dat je fijn gereden heb Jets, jammer van je balkjes. Leuke foto's !

Jakkie Jill, lekker vies :+ Ik heb eens over een sloot moeten springen op Pk, naja, 1x over de smalte gedeelte bleef ik schoon. De tweede keer moesten we over het breedste gedeelte, en zijn we er maar doorheen gegaan, baaaaah :+

Ik zie in de verte blauwe lucht, maar als ik mijn hand uit het raam steek is die zeiknat, het is weer begonnen te regenen :( Net nu ik dacht dat het land morgen wel weer goed genoeg zou zijn.. Oe! Het is weer gestopt :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:13

Vanmiddag regende het ook ... :\ Gelukkig bleef het tijdens mijn parcoursen droog, maar de lucht bleef wel dreigend ~~}>
Afbeelding

Voor de zekerheid losspringen met mn mooie regenjasje 8-)
Afbeelding

En nu ziet het er weer heeeeuuul donker uit := :') !

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:06

Jammer van de balkjes, maar mooi dat je er een heel fijn gevoel aan hebt over gehouden! En leuke foto's ! :D

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 22:31

Nooo jongens.
Het gaat vanacht onweren :( Ik kan niet slapen met onweer :(

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 22:33

Jetske_ schreef:
Toch wel 38 (excl.) voor de multistripe. Hij is 3x gebruikt.

Voor de crossbeschermers 35 (excl.) ze zijn maar 2x gebruikt en nog een keer bij Las gepast. Las heeft echt ponypoten :+ ik vond ze iets te lang, maar het zou wel gekund hebben.
Ze worden in winkels enzo sowieso verkocht per 2, dus je kan zo een set voorbeschermers erbij kopen :Y)

Ik ga alles nog wel 'officieel' te koop zetten, maar dit zijn mn meeneemprijzen zegmaar :+

even overleggen met het thuisfront :) wat is trouwens het verschil tussen Lite en Airflow? :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 22:35

Geen idee. Airflow zal wel luchtdoorlatender zijn ofzo ...
Dit zijn de meest basic crossbeschermers en die voldoen prima :j

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 22:59

@el: ww ging niet zo best :roll:

meneer vindt het nodig om bijna elke crosshindernis 1 keer te bekijken voor hij er overheen gaat... terwijl die ook bijna allemaal in oudkarspel stonden en hij daar er in 1x overheen ging...
in totaal 5x gestopt. op de haaientanden, bloembakken, spoorbomen, keuken en de picknicktafel _-:(

en hij ging vol in de remmen voor de greppels terwijl hij daar met oefencross vol enthousiasme overheen ging, dat waren gelukkig geen hindernissen. bij de 2e greppel zat ik echt achter zn oren, het was dat hij zn kop niet naar beneden hield anders had ik er naast gelegen

en dat terwijl ik nu veel beter train voor de cross, en het gaat alleen maar minder :roll:

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:36

Vervelend zeg Rianne .. :(:)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:03

poedersuiker Rianne :(:), ik had dus juist wel veel te weinig getraind dus vind het niet zo erg. Die 2e greppel vond Zen ook doodeng :+

Staat er niet nog een leuk paard voor je in de opfok of op stal?

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:58