Heb er niet veel aan gedaan vandaag. Doen we later nog.
Had net wel een sms bericht op de gewone telefoon. En ik kon maar niet bedenken van wie die was.
(en dan wordt ik errug nieuwsgierig
)Totdat André erachter kwam dat het mijn lieve ex was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Dank jullie voor jullie felecitaties.
Had net wel een sms bericht op de gewone telefoon. En ik kon maar niet bedenken van wie die was.
(en dan wordt ik errug nieuwsgierig)
Totdat André erachter kwam dat het mijn lieve ex was

ATE schreef:xan schreef:Dank jullie voor jullie felecitaties.
(en dan wordt ik errug nieuwsgierig)
Totdat André erachter kwam dat het mijn lieve ex was
???????? lieve ex????????????????????????
. Ze gaat half augustus naar Putten in Gelderland. We zijn daar vanmiddag geweest, het is bijna 3 kwartier rijden. Goed te doen dus. Ze krijgt daar een eigen stal en dat vind ik wel heel erg fijn. Kan nog kiezen tussen een stal van 3 bij 3 meter of een stal van 3 bij 4 meter (= wel duurder). De paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Zo zijn ze elke dag in handen, en worden ook lekker gepoetst. Ze hebben een weide voor de merries en een weide voor de ruinen, en daar ben ik ook super blij mee. De eigenaresse was heel aardig, lekker gewoon. De stallen zijn een beetje zoals bij Veldt, zien er goed uit maar niet poepie chique. 
LIQUITA schreef:Yeah...we hebben een plekje voor Liquita gevonden. Ze gaat half augustus naar Putten in Gelderland. We zijn daar vanmiddag geweest, het is bijna 3 kwartier rijden. Goed te doen dus. Ze krijgt daar een eigen stal en dat vind ik wel heel erg fijn. Kan nog kiezen tussen een stal van 3 bij 3 meter of een stal van 3 bij 4 meter (= wel duurder). De paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Zo zijn ze elke dag in handen, en worden ook lekker gepoetst. Ze hebben een weide voor de merries en een weide voor de ruinen, en daar ben ik ook super blij mee. De eigenaresse was heel aardig, lekker gewoon. De stallen zijn een beetje zoals bij Veldt, zien er goed uit maar niet poepie chique.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Yeah...we hebben een plekje voor Liquita gevonden. Ze gaat half augustus naar Putten in Gelderland. We zijn daar vanmiddag geweest, het is bijna 3 kwartier rijden. Goed te doen dus. Ze krijgt daar een eigen stal en dat vind ik wel heel erg fijn. Kan nog kiezen tussen een stal van 3 bij 3 meter of een stal van 3 bij 4 meter (= wel duurder). De paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Zo zijn ze elke dag in handen, en worden ook lekker gepoetst. Ze hebben een weide voor de merries en een weide voor de ruinen, en daar ben ik ook super blij mee. De eigenaresse was heel aardig, lekker gewoon. De stallen zijn een beetje zoals bij Veldt, zien er goed uit maar niet poepie chique.
Gefeliciteerd Petra, da's weer een zorg minder.
Maar eerst nog even fijn samen op vakantie
!!! LIQUITA schreef:Yeah...we hebben een plekje voor Liquita gevonden. Ze gaat half augustus naar Putten in Gelderland. We zijn daar vanmiddag geweest, het is bijna 3 kwartier rijden. Goed te doen dus. Ze krijgt daar een eigen stal en dat vind ik wel heel erg fijn. Kan nog kiezen tussen een stal van 3 bij 3 meter of een stal van 3 bij 4 meter (= wel duurder). De paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Zo zijn ze elke dag in handen, en worden ook lekker gepoetst. Ze hebben een weide voor de merries en een weide voor de ruinen, en daar ben ik ook super blij mee. De eigenaresse was heel aardig, lekker gewoon. De stallen zijn een beetje zoals bij Veldt, zien er goed uit maar niet poepie chique.
LIQUITA schreef:Yeah...we hebben een plekje voor Liquita gevonden. Ze gaat half augustus naar Putten in Gelderland. We zijn daar vanmiddag geweest, het is bijna 3 kwartier rijden. Goed te doen dus. Ze krijgt daar een eigen stal en dat vind ik wel heel erg fijn. Kan nog kiezen tussen een stal van 3 bij 3 meter of een stal van 3 bij 4 meter (= wel duurder). De paarden staan overdag in de wei en 's nachts op stal. Zo zijn ze elke dag in handen, en worden ook lekker gepoetst. Ze hebben een weide voor de merries en een weide voor de ruinen, en daar ben ik ook super blij mee. De eigenaresse was heel aardig, lekker gewoon. De stallen zijn een beetje zoals bij Veldt, zien er goed uit maar niet poepie chique.
Gefeliciteerd Petra, da's weer een zorg minder.
Maar eerst nog even fijn samen op vakantie
Thanks!!!