GEFELICITEERD ELJAA !!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik ga aan het denken

heeeel veel plezier vanavond

was bloeeddjeeeheeett in bed, gelukkig had ik een vinnetje naast me bed staan maar toen kon ik niet meer slapen van dat geluid van dat ding
heeeul handig. naja bijna niet geslapen dus. Volgende dag ging kwart over 5 de wekker. We zouden kwart over 6 op stal staan en dan kwart over 7 weg.
Toen was ze kampioen van het Z1 !!!!

was echt TE gaafff 
en met Jense 2x 2e 
en dan weer in Friesland. En als we dan terug zijn op stal mag ik nog een paar paarden rijden !
De baas dacht dat ik vandaag ook nog wel ging rijden, maar ik dacht de hele dag op wedstrijd te zijn dus had geen rijkleding mee. Dus hij zegt ooh want ik heb nog wel wat leuke paarden staan waar je op kan. Dus ik zei maar volgend weekend ga ik weer mee en dan kan ik ze wel rijden
en nou mag ik ze volgende week rijden !

En kan niet wachten tot zaterdag !!!
Als je kijkt naar die hals
M'n piet 

Die hengst is echt gaaf
Emmaa_ schreef:Ik denk dat er genoeg mensen zijn die Victor ook wel aan het springen krijgen hoor Kirsten![]()
Vind het een beetje neerbuigend hoe je dat zegt, alsof jij de enige ben die op hem kan/mag springen...

Ik wist ook niet dat jij het anders bedoelde. Emmaa_ schreef:Kirsten, ik bedoel het niet zoals jij denkt dat ik het bedoel volgens mij. Jij zei 'Ik moet op Victor springen'. Dat "moet", gaf mij de indruk dat jij bedoelde dat je op victor moet springen omdat niemand anders hem correct kan rijden. Zo kwam het op mij over, dus daar heb ik een opmerking over gemaaktIk wist ook niet dat jij het anders bedoelde.