! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! 

Hahaa.. Geeft niets.. kon je niets aan doen.
fryskhynders schreef:leuke foto Mel!!
leuke kleren!!
Wat voor een jas heb je??
wat super leuk dat je op wacho zit!!
zoals laura al weet, vind ik dat echt een super leuk paard!!
incalover schreef:Ik schrok al een beetje dat het bloed was![]()

Manon_S schreef:Melissa de fotos van jouw en Chibra zien er leuk uit!
Ik vind jullie een leuke combi

Melanie_B schreef:Meliss.. Jij en Chibra zijn echt een super leuk stel samen
Ging gisteren ook hartstikke goed!! Jammer van die val, maar daar kon je ook echt niets aan doen,. Ging zo onverwachts!
En pfft.. ik schrok me de .... Volgende keer niet meer op me af rijden ok!Hahaa.. Geeft niets.. kon je niets aan doen.
Leuke stel om naar te kijken..!
haha

. Jammer van je val,

Astor schreef:Kirsten_D schreef:Was gisteren zo trots op Venice..
Ze had les met Thirza, ze is echt zo vooruit gegaan! Alleen afentoe wist ze van wanhoop niet meer waar ze haar benen moest neerzetten..
Wanneer der achterhand er mee onderkomt, vind ze het maar vreemd dat der voorbenen meer ruimte krijgt, echt te komisch om te zien..
Ook kan ze steigeren..(gelukkig doet ze het niet onder het zadel)
Venice krijgt eindelijk beetje spieren..
Super wijfie dat Venice zo vooruit is gegaan!!!
Haha gek beesie ook he, ze heeft zelf gewoon niet door dat ze zo lekker loopt.
En dan weet ze niet waar ze der voorbenen moet laten haha gekke knol

(je match ook mooi..
) 

Melanie_B schreef:It's my lucky day today.................
eerst val ik vanmorgen keihard van de trap..
knie open..
Dan fiets ik naar school, ga een bochtje om en pleur keihard op me bek... die ene knie die al open was nog meer open....
broek, jas, handschoenen, tas allemaal vies... weer terug naar huis gegaan, omgekleed wil ik weer op me fiets stappen, val ik bijna in ons voortuintje
tis toch niet te geloven!???????????
...
!! Wooow hij is té mooooi! En je laarzen! Zooo mooi passen ze om je benen heen! Echt superrr!!
!! Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Domdomdomm!
Ben het steeds vergeten te zeggen! En het is nog belangrijk ook voor diegene die veel in almere haven komen of wonen!
Een paar weken geleden is bij de vriendin van mijn buurmeisje geprobeerd om haar te verkrachten. Maar dat was in de Wierden.. Gelukkig heeft ze door heeeeeel veel te schreeuwen los weten te komen en is de dader weggerend. maar hij is er nog steeds en het gebeurde rond een normale tijd, (half 6 in de middag) Probeer dus niet meer zo vaak in de avond/(eigenlijk altijd) in je eentje te fietsen, aangezien hij toch nog steeds rondloopt.
ik wil het niet weten ik wil het niet weten ik wil het niet weten![]()
Ik durf al amper naar huis te fietsen vanaf de manege als het donker is..
Melanie_B schreef:

DenK4ever schreef:Zijn er zelfs in hippe kleuren
Te koop: Personal alarm – klein en schrikbarend luid!
10 EUR0
INCLUSIEF VERZENDEN!
Een klein apparaat met gigantisch schel en hard alarmerend geluid!!
Goed te gebruiken om aan de sleutelbos te hangen maar ook om je nek te dragen, in situaties van zelfverdediging.
Het effect is ten eerste dat de agressor schrikt – waardoor u actie kan ondernemen. En ten tweede zal de omgeving het geluid horen en reageren.