Whaha nee Jo, je mag altijd maar 1 herkansing doen! Het je her telt straks. Als die lager is dan telt denk je 1ste cijfer maar het maakt niks uit want dan slaag ik niet
Nee dan schiet je er niks mee op.. Maar dacht als je er meerdere mag doen je dan weer een risico neemt als je ze allemaal overdoet en de laatste telt..
kohtje
Geplaatst: 18-06-09 15:40
Wij mochten vroeger her doen om cijfer omhoog te krijgen van de cijfers die je te laag vond.
femkje_01
Geplaatst: 18-06-09 16:00
kohtje schreef:
Wij mochten vroeger her doen om cijfer omhoog te krijgen van de cijfers die je te laag vond.
Ja, dat heb ik ook gedaan (herkansing voor hoger cijfer), maar toen was ik al geslaagd . Maar dat mag helaas maar op 1 vak...
Aah balen Fiek!! Ik zou ook Nederlands doen denk ik.
sniesie
Geplaatst: 18-06-09 16:20
Ach jeetje Fiek Je moet herren waar je goed in bent! Heb ik ook gedaan. Ik stond onvoldoende voor mijn Duits maar ik wist zeker dat ik van mijn 6 voor wiskunde een 7 kon maken en dan zou dat mijn Duits compenseren. Heb er een 8 van kunnen maken * slaat zichzelf nog een keertje op de schouder* haha
Je kan het!!!
xveer
Geplaatst: 18-06-09 16:43
Ah balen Fiek!
Weet je ondertussen al welk vak je gaat herkansen?? Lijkt me echt heel vervelend.. Ik zou idd of voor sk of voor Engels gaan, weet je al voor welk vak je het hoogste had? Dan kun je misschien kijken waar de fouten zitten en dan voor je her daar nog even extra aandacht aan geven, dan komt 't vast helemaal goed!
Pfoeeeee, nog 1 dag les en dan hebben we hier ook tentamenweek Dat wordt blokken!
_Rijkie_
Geplaatst: 18-06-09 17:30
Fiekie wat balen zeg!!
_Fieke
Geplaatst: 18-06-09 18:21
Ik ga voor 98% zeker nederlands herkansen. Me docente(die nog met zwangerschapsverlof is) komt morgen helemaal speciaal voor mij naar school(met een lieve beeeebiiee ) om mij te helpen, om het examen nog is helemaal door te kijken. en dan moet het hopelijk lukken. Dus vanaf morgen ga ik flink leren en oefenen, bah echt geen zin maar het MOET!!!!*geeft zichzelf een schop*