Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet je maar zeggen wanneer, wij rijden toch langs je huis, 

Ben je alleen geweest? 

josewoos schreef:dat laatste zeg je toch niet van je eigen paard?Ja, ze was wat stijf maar op een gegeven moment ging het weer lekker en gebruikte ze goed haar rug.
En zaterdag word ziack geshoren hihi. Ziack word lelijk

Shetjjee__x schreef:josewoos schreef:dat laatste zeg je toch niet van je eigen paard?Ja, ze was wat stijf maar op een gegeven moment ging het weer lekker en gebruikte ze goed haar rug.
En zaterdag word ziack geshoren hihi. Ziack word lelijk
ook niet van een ander maargoed
Georgette schreef:Grrr, ik word gek van Photoshop. Ben er al de hele avond mee bezig. Gelukkig zijn er al een hoop dingen gelukt die me eerst niet lukte, maar toch is het irritant.
Inmiddels wil ik het hier ook wel bekendmaken:
Ik ben bezig met het maken van een eigen webwinkel in sieraden
Shetjjee__x schreef:ik ben echt dom
vandaag had ik engels dictee en ze zei dus de leestekens erbij. dus zei zegt na elke zin 'dot', dus ik schrijf telkens ook 'dot' op
dus ik vond dat een beetje raar, vraag ik later aan vriendin wat dot is, zegt ze punt dus inplaats van een punt heb ik dan de hele tijd dot staan
ik schaam me kapot

ja weet ik veel wat dat is, moet ze dat maar zeggen die ik vorig jaar had zei fullstop dat is nog wel duidelijk
Heb er al een keer op gereden! Was ook super leuk... Ik hoop heel erg dat het door gaat!