Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mntj schreef:het feit is dat utrecht nou niet om de hoek licht om er ff snel heen te gaan.
maar het is waar het is er smerig. maar dichtbij en de kids merken het niet.
mntj schreef:ga onder tussen ff samen met rona haar proef door nemen voor de 17e
haar debuut met blitz..
meelen schreef:Gaat nog druk worden hier.

winnitou schreef:We gingen voor iets in de buurt (overdekt wat het pisregende vanmiddag), maar kidcity is id leuk en schoner

_sandra schreef:meelen schreef:Gaat nog druk worden hier.
hahaha, ja meelen, de nieuwe leden nemen het over hoor!!! de die hards zijn denk ik allemaal aan het werk!

winnitou schreef:Is er zaterdagavond of zondag nog iets leuks te doen?????

Nicole1995 schreef:Nou ,ik ga maar weer,Kan jullie niet bijhouden hoor ff.Als ik klaar ben met lezen en antwoorden zijnjullie al weer zoveel pagina`s verder hahahha.

mntj schreef:wat is een halve grote volte? inderdaad dat doen we nooit.

_sandra schreef:ja idd soms zie ik dat jullie tot diep in de nacht op bokt hebben gezeten. dan lig ik lekker in mijn bedje hoor!!! anders ben ik de vlgd dag niet te genieten. heb mijn slaap erg hard nodig haha. de leeftijd he!!!
mntj schreef:wat is een halve grote volte? inderdaad dat doen we nooit.

mntj schreef:flauw van je nicole blijf er ff bij.
gewoon tikke en 3 pagina's terug lezen. hihi.
zo blijf je van de straat. of van de chocolade.
ik ben nog niet bij de kast geweest.

_sandra schreef:mntj schreef:wat is een halve grote volte? inderdaad dat doen we nooit.
hahahaha, het zal toch niet zo zijn dat ik jou dat ga uitleggen he mntj!!!! van aof c naar x is een halve volte. staat in een proefje axhalve grote volte links, xc halve grote volte rechts