Waar rijdt je nu?
Ook een leuke manege?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Tis een druiloor, maar dat ben ik ook dus komt helemaal goed
Anke_Amigo schreef:Inmiddels wel, ik rij op HCMuiderberg. Sinds Joop het overgenomen heeft is het erg leuk. Alles is opgeknapt, paarden zijn goed (en ook daar alweer een lieveling gevonden).
Daarnaast rij ik in eemnes, op een pension, ik heb daar een bijrijpaard. Past helemaal bij mij: BWPer. Tis een druiloor, maar dat ben ik ook dus komt helemaal goed

!
gelukkig heb ik dat nooit hoeven doen, dat die meiden nog een kont overhadden na een uur
)
ik heb antwoord gegeven op je vraag in het Ab topic.. 

Anke_Amigo schreef:Wat voor examen heb je?
Ik zit net even op de site van Haven te kijken en komen wel hoop herinneringen boven: Hitstargelukkig heb ik dat nooit hoeven doen, dat die meiden nog een kont overhadden na een uur
Onyx, heeft hij nogsteeds die wouw factor? Hij was er net, net voordat ik weg ging. Heb het geluk gehad er even op te mogen (persoon die erop rijdt kreeg heb niet aan het galopperen)
Aglona, ruiterbewijs, die kon scheuren!! Liesbeth zei nog, je hoeft alleen weg te rijden van de groep (normaal moest je vernellen in de galop maar door de regen, plassen en modder hoefte dat niet) was de groep nog niet uit of daar gingen we, doodsangsten![]()
Inca, schitterend dier maar net als Bailey een zeikerd op stal
Berlingo (hoop dat ik niemand beledig) jeetje wat saai, beesje doet/deed alles wat je vroeg, wel mooi paardje trouwens
Astor, moet ik nog ergens een foto van mij en hem hebben
Ik mis er verder wel een aantal: Ge, sylvana, bouly, denver
P_Tries schreef:@ melanie.ik heb antwoord gegeven op je vraag in het Ab topic..
Zozo.. jullie hebben weer een aantal nieuwe leden zie ik..![]()
Anke_Amigo schreef:Inmiddels wel, ik rij op HCMuiderberg. Sinds Joop het overgenomen heeft is het erg leuk. Alles is opgeknapt, paarden zijn goed (en ook daar alweer een lieveling gevonden).
Daarnaast rij ik in eemnes, op een pension, ik heb daar een bijrijpaard. Past helemaal bij mij: BWPer. Tis een druiloor, maar dat ben ik ook dus komt helemaal goed
DenK4ever schreef:Lekker al zeg ik het zelf
sowieso heerlijk buiten gereden en we waren maar met z'n vieren
En Djinn liep uiteindelijk lekker! ze had zin in het springen!
met inrijden had ik er een hard hoofd in, maar flink wat tempo wissel oefeningetjes gedaan en toen reageerde ze steeds wat beter op me been... en tegen de tijd dat we gingen springen liep ze lekker.. vond ik
! Ging het bij de andere ook goed !!
)
?!
Kirsten_S schreef:Anke_Amigo schreef:Inmiddels wel, ik rij op HCMuiderberg. Sinds Joop het overgenomen heeft is het erg leuk. Alles is opgeknapt, paarden zijn goed (en ook daar alweer een lieveling gevonden).
Jaaaa, dat hoorde ik. Op zich wel beter! Zijn die shetlanders er nog ?!
Geen idee. Volgens mij niet, zo iig niet weten waar ze dan staan. We hebben wel net een veulentje![]()
Ik heb eentje een keer perongeluk laten ontsnappen!![]()
Melanieetjuh schreef:Olaaaa Kirsten!!
!
!
Liisette_ schreef:Anke_Amigo schreef:Wat voor examen heb je?
Ik zit net even op de site van Haven te kijken en komen wel hoop herinneringen boven: Hitstargelukkig heb ik dat nooit hoeven doen, dat die meiden nog een kont overhadden na een uur
Onyx, heeft hij nogsteeds die wouw factor? Hij was er net, net voordat ik weg ging. Heb het geluk gehad er even op te mogen (persoon die erop rijdt kreeg heb niet aan het galopperen)
Aglona, ruiterbewijs, die kon scheuren!! Liesbeth zei nog, je hoeft alleen weg te rijden van de groep (normaal moest je vernellen in de galop maar door de regen, plassen en modder hoefte dat niet) was de groep nog niet uit of daar gingen we, doodsangsten![]()
Inca, schitterend dier maar net als Bailey een zeikerd op stal
Berlingo (hoop dat ik niemand beledig) jeetje wat saai, beesje doet/deed alles wat je vroeg, wel mooi paardje trouwens
Astor, moet ik nog ergens een foto van mij en hem hebben
Ik mis er verder wel een aantal: Ge, sylvana, bouly, denver
Ik zit dit jaar in me eindexamen jaar!![]()
Dat hebben we 19 mei..
Dus we zijn nu allemaal druk aan het oefenen met teksten enshit!
Nou, onyx heeft niet echt de wouwfactor meeeer!
Melanieetjuh schreef:Gé, Bouly en Denver zijn er helaas helemaal niet meer..
Groot gemis.
Sylvana is verkocht, en geniet nu van haar wel verdiende pensioen!

En was ze ook echt niet meer weg te krijgen.. 

)
Net een ezel.
Melanieetjuh schreef:Oke, leuk!
Foto's van je lieveling & bijrijdpaard? Of heb je dat niet op je werk?
Beschrijf ze is als je wil!
maar wordt dan sowieso vanavond Melanieetjuh schreef:De paarden zijn er wel op achteruit gegaan hoor Anke.
Zeker als je zo'n lange tijd niet meer bent geweest.
Kartouch; Is echt een oud dametje geworden. Alhoewel ze met sommige echt nog wel lekker kan lopen. (Lieveling van Emma)
Inca; Echt onwijs braaf geworden. Kan gewoon normaal opstappen nu, zonder dat ze gaat draaien. (Doet ze overigens soms nog wel.)
Berlingo: Niet vooruit te branden. Al moet ik zeggen, dat ze de laatste tijd wel weer lekker loopt. Ze gaat steeds meer weer haar best doen. Voorheen stopte ze altijd bij de beginnersEn was ze ook echt niet meer weg te krijgen..
Dunja; Nog altijd het zelfde!
Bailey; Amper vooruit te krijgen.
Parade: Bij Parade vind ik dat je echt heel erg merkt dat ze er geen zin meer in heeft. Met springen moet je haar zowat over de hindernis heen meppen.
Hitstar; Word eigenlijk alleen nog maar gebruikt voor bij de beginners, springt niet meer, hartstikke braaf.
Jozele: Lekker dwars bij sommige ruiters.
Aglona: Nog steeds fijn te rijden. Word wel steeds ondeugender (lees: Bokjes geven bij de beginners.)
Astor: Super paard. Kan ook lekker dwars zijn bij sommige!
Grava: Nog steeds hartstikke braaf. Wel erg stijf.
Djinn: Kan ook al zo lekker eigenwijs zijn bij de beginners! Lekker stoppen, en niet de goede kant op willen!
Twingo: Nieuw paard. Vergeleken met hoe hij was in het begin, vind ik hem ook wel achteruit gegaan zijn!
Roxanne: Nu ook al in alle lessen inzetbaar, ook flink achteruit gegaan.
[b]Onyx: Niet mijn type paard.Net een ezel.
[/b]Nicky; Ook flink achteruit gegaan!
Even een klein overzichtje

Anke_Amigo schreef:Melanieetjuh schreef:Oke, leuk!
Foto's van je lieveling & bijrijdpaard? Of heb je dat niet op je werk?
Beschrijf ze is als je wil!
Ik heb wel ergens foto's van mijn bijrijpaard, maar geen idee hoe ik dat hierop krijg en van het manege paard heb ik geen foto's
Beschrijving.
Urielle (bijrijpaard) is een BWP merrie van ong 10 jaar, donkerbruin, zwarte manen en staart, ong 1.67m. Ze komt ook echt uit belgie, heeft daar springwedstrijden gereden (tot ong 1.40m). Ze is daar echt heel slecht gereden, kent geen dressuur, heeft knopen in haar rug. We zijn hard bezig om haar laag en rond te rijden zodat er wat meer ontspanning in komt. Ze heeft een enorme onderhals, dus is niet zo makkelijk. Ze heeft wel een heel goed karakter. We kunne het allebei niet zo goed en hebben regelmatig miscommunicaties maar wij, zij zeker ook, willen gewoon heel graag. Ze wil echt voor je werken. Het is wel het meest ranzige paard als ze haar slobber op heeft![]()
Omar (manegepaard) lomp, groot beest van de manege, niemand wel erop, is niet te houden. De eerste keer dat ik erop zat heb ik mijn instructeur op het hart gedrukt me hier nooit meer op te zetten of ik zou hem wat aandoen. Paar maanden later moest ik er toch weer op, nu met slof. Het ging echt geweldig, sindsdien nooit meer op een ander paard gereden. Hij blijft er sterk, ook hij wil ontzettend graag, heel fijn karakter!
Ik zal proberen wat van Urieplurie hierop te krijgenmaar wordt dan sowieso vanavond