de injecties in combinatie met de waddenlucht doen Banjer goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
de injecties in combinatie met de waddenlucht doen Banjer goed
Ik ben op die momenten ook altijd heel blij dat mijn paardjes er zijn 
Ik barste ook in huilen uit toen ik zag dat mn moeder de kalender op april had gezet en ik sabientjes verjaardag zag... Ik dacht ja wat had ik die graag nog 1x willen meemaken tis meschien een beetje overdreven maar ik en mn moeder vierde sabien der verjaardag en haar vorige verjaardag was ik er niet maar mn moeder en die heeft der toen nog heel veel peentje gegeven
En nou ik dat andere paardje doe besef ik steeds meer dat het gewoon allemaal niet van zelfsprekend is de band met een paardje en het gevoel van dit is het helemaal mijn dier.. Want deze hinikt niet als ik eraan kom zoals sabien.. en caline... mijn meiden. Maarja ik blijf voorlopig rustigaan doen en mn moeder heeft ook gezegd dat ik altijd nog naar een paard kan kijken .

jullie staan er wel leuk op!
op www.rtvnoord.nl is ergens een filmpje te zien en daarop staat dat hij de bloemen van een mevrouw krijgt...
! hoop alleen dat pres van de week beter loopt, anders moet ik nog een afspraak maken op de kliniek, want zo op vakantie gaan is ook niets natuurlijk!
?