Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JimBeer schreef:springen ging goed, het staakgedrag leek hij te zijn vergeten dus na een stuk of 20 hindernisjes springen was het wel weer genoeg, ga je zaterdag nog meedoen bij Lasseur Elise?
Nathaliia schreef:lieziej schreef:Was dat buiten trouwens het pacours, of het warmspringen?
Want bij de eerste van Meeg ligt de grondbalk aan de verkeerde kant
die lag er rechts op! dus was niet echt een grondbalk..
lieziej schreef:Héhè! Eindelijk bericht van Lex met bevestiging, dus Car, we gaan zaterdag beide voor de 4 punten he?
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Héhè! Eindelijk bericht van Lex met bevestiging, dus Car, we gaan zaterdag beide voor de 4 punten he?
![]()
lieziej schreef:Daar hou ik je aan! Hoe hoog had je nou oefengespringt?
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Daar hou ik je aan! Hoe hoog had je nou oefengespringt?
70/80/90 een paar keer, was meer 5 hindernissen en zoek je eigen route, heb ook nog een zeiltje gedaan.
Weet je hoe onwijs vroeg het zaterdag is, 8.30 parcours lopen en 9.00 begin van de B tot 13.00. Ik zit dus precies tussen 9.00 en 13.00 ongeveer omdat ik in de E-maat zit en ze dan weer omgekeerd teruggaan. Wordt een lang dagje
lieziej schreef:Maar zijn we dan niet gewoon al om 1300 klaar?!
Jimb0o schreef:Heb even uitgerekend hoe vroeg ik moet opstaan zaterdag![]()
Om half 7 op, 7.15 naar de manege, 7.45 laden en dan weg, 8.30 parcours lopen en dan nog ruim een uur wachten voordat ik moet
_Lizzy_ schreef:cooool die springwedstrijden!! (jaloers)
Succes!
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Heb even uitgerekend hoe vroeg ik moet opstaan zaterdag![]()
Om half 7 op, 7.15 naar de manege, 7.45 laden en dan weg, 8.30 parcours lopen en dan nog ruim een uur wachten voordat ik moet
7:15 op de manege?! die is gekIk geef mezelf 5 minuten om te pakken en laden, standaard
![]()
Maar moeten we dan geen toestemming van Ol hebben, en dan de zadels al apart leggen? (zadelkamer met alarm?)