Ik vond plastic ook niet slecht nee, maar in leer heb je iets warmere voeten . En als ze eenmaal goed ingelopen zijn zitten ze heerlijk. Dat heb ik nooit van mijn plastic laarzen kunnen zeggen .
Ik heb nu leren schoenen van mountainhorse (die ook niet goedkoop waren ) en suede chaps . Maar leren laarzen staan ook nog steeds op me lijstje , maar dat komt denk wel als ik mijn eigen paardje heb (hopelijk in het komende jaar...) en officieel ga starten .
ja al hele tijd eigenlijk maar op Roos durf ik er niet mee te rijden omdat ze soms nog zo onvoorspelbaar kan zijn.. en zaterdag dacht ik van ja ik moet oefenen voor wedstrijd maar dalijk kan ik niet eens normaal lichtrijden met die dingen dusja, vrijdag of zaterdag dan maar
goedenavond! pfff ik ben echt dood zeg! vandaag van 9 tot half 6 op school gezeten en bezig geweest met en voor de kerstmarkt.. wel 100 keer heen en weer gefietst voor eten en gestaan en bleeh ik ben misselijk
pff ik was echt misselijk.. net overgegeven en ik voel me honds beroerd.. Maar ik moet doen alsof er niks aan de hand is want morgen ga ik weer een wedstrijd van fc zwolle bekijken en daarna een kerstfeest van mijn oude school in de stad en dan op skie vakantie...
Ja ik lig er nu in met mijn laptop op schoot en mijn dikke deken over mij heen . Ga nu ook slapen! Ik denk niet dat ik hier nog kom voor ik op vakantie ga dus fijne kerstdagen!