Of heb jij die er tussen gezet, Lav?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) dat je ze de rest van het jaar niet meer hoeft! Als je iets meer info wilt kun je kijken op www.paardensportverenigingtroje.nl ( daar kun je je meteen opgeven) of mij ff pmén natuurlijk!
Mendi schreef:nummer 18![]()
Of heb jij die er tussen gezet, Lav?

Lavandula schreef:Nou de feestvreugde is hier ver te zoeken.. WAAR IS IEDEREEN??!!
Dus ik ga er maar vandoor, even wat nuttige dingen doen ofzo
Voor de ene helft van de mensen hier; Tot vanmiddag/vanavond
Voor de andere helft van het volk; Tot de volgende keer maar weer
) 
Zijn temp was wel normaal.... beetje te laag eigenlijk :S normale temp is 38 graden toch? hij heeft 37 graden en gisteren had hij 36,5.
maar dat wist je misschien al??? alano schreef:trouwens casjuh ik ken veyton nog van vroeger toen hij nog een baby wasmaar dat wist je misschien al???
ken je zijn moeder dan ook?! (peyton) casjuh schreef:alano schreef:trouwens casjuh ik ken veyton nog van vroeger toen hij nog een baby wasmaar dat wist je misschien al???
huh>?! nee???? wat leuk! vertel eens meer!
alano schreef:toen je hem net had volgensmij kwam je op willemshof staan....(waar je mascha misschien ook van kent) en toen ging ik kijken toen hij aan kwam toen hij in de buitenbak mocht rennen....
ging helemaal uit zijn dak hahahaha toen wist ik trouwens 0,0 over gedrag van paarden enz. (ok misshien 0,1 dan
)casjuh schreef:alano schreef:toen je hem net had volgensmij kwam je op willemshof staan....(waar je mascha misschien ook van kent) en toen ging ik kijken toen hij aan kwam toen hij in de buitenbak mocht rennen....
ooooohw ja klopt! hehhh maar ik kan je niet echt voor me halen dan..... Mascha kende idd alano ook toen ze met me mee was op wennekers. Wat kon ie rennen he toenging helemaal uit zijn dak hahahaha toen wist ik trouwens 0,0 over gedrag van paarden enz. (ok misshien 0,1 dan
)
wat grappig trouwens dat we mekaar dan weer tegenkomen op wennekers na 2,5 jaar!
ik heb geloof ik ook nog met je gepraat toen maar ik herken je nogsteeds niet.....ik ben iig heel veel veranderd....misschien jij ook 

Schimmelig schreef:Och er staat ook een pan snert (speciaal voor de snert people)
Ik moet alleen nog bedenken hoe ik dat allemaal in mijn huis ga passen, gehehe

manic schreef:Ik was van de week op de Willemshof. Even kijken of het wat voor mij was, maar ik geloof het niet echt.
Stond daar wel een bloedmooi Spaans/Portugees geval... Echt een binkie.
Wel een behoorlijke lijst Schim!
had ze maar snel uit mekaar gehaald aangezien veyton toen net een maandje gecastreerd was