Goedemorgen allemaal.
Het is idd zwaar kl#te dat Xenia nu in het ziekenhuis ligt. Laten we hopen dat ze heel snel weer thuis is. Ik zal even kijken of ik haar te pakken kan krijgen vandaag op msn.... Het is toch heel rustig op mijn werk nu in de vakantie. Ze mag vaak op de comp in het ziekenhuis dus....
Renee en Joyce.
Het is idd zwaar k*t als je zo'n beslissing moet nemen omdat je een paard koopt met de bedoeling om hem te kunnen houden. Ik vind het erg dapper van jullie dat jullie deze beslissing hebben genomen voor Bartje....Ik weet dat het erg veel pijn doet en dat jullie er allebei veel verdriet van zullen hebben maar wij hebben allemaal een schouder hoor waar je even op kunt uithuilen. Uiteindelijk moet je toch kijken wat voor hem het beste is, want je houdt toch van het beessie...
Wat ik zo gehoord heb van je Renee denk ik dat Bart erg gelukkig gaat worden daar (niet dat hij het hier niet was natuurlijk). Ook moet je niet vergeten wat jullie toch nog met hem bereikt hebben en hoe jullie hem kregen, daar mogen jullie best wel een schouderklopje voor hebben hoor.
Renee wil je voor mij nog eens vragen hoe het met Epiaff is? Misschien dat Loes nog meeleest hier.... Ben hem nog niet vergeten hoor...het boeffie
Nou ja dit was het dan maar weer voor even.
doei doei