Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Dus eigenlijk is het nu gewoon een beetje een 'lelijk eendje
'. Maar maandag gaat ze naar de hoefsmid en volgende week wou ook die kerel komen om Aiko opnieuw te scheren, zodat ze een beetje fatsoenlijk word. 
! Kirsten_S schreef:Heeft ze gewoon altijd op de wei gestaan mel?
Dus nu staat ze onder 3 dekens
En hebben we van een fleece deken een hals ding gemaakt, zodat ze lekker warm is! Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Heeft ze gewoon altijd op de wei gestaan mel?
Nee op een zand paddock (die nu helemaal bevroren was), met heel weinig voer. Ze kreeg per dag maar een klein beetje kuil. Dus daarom is ze zo vermagert.
En natuurlijk stil staan, dus er zit geen spiertje meer op.. Daarnaast had ze ook een te dunne deken op toen wij haar ophaalde, en omdat ze net geschoren was had ze het een beetje koud hahaDus nu staat ze onder 3 dekens
En hebben we van een fleece deken een hals ding gemaakt, zodat ze lekker warm is!
Melanie_B schreef:Ja maar dat scheren hadden ze voor ons gedaan. Helaas is het niet zo mooi geworden, maargoed... Het ergste haar is d'r vanaf! Ja ze is wel blij met de aandacht! Ze is ook heel lief!
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Ja maar dat scheren hadden ze voor ons gedaan. Helaas is het niet zo mooi geworden, maargoed... Het ergste haar is d'r vanaf! Ja ze is wel blij met de aandacht! Ze is ook heel lief!
Jaa dat bedoelde ik ook. Had haar dan gewoon wollig gelaten als ze toch alleen maar stil stond, de vorige eigenaar
bedoel ik.
Dat is wel heel fijn! Klinkt als een leuk paardje!!
En ze bleef gewoon rustig staan en keek echt zo van 'wat doe jij dan?':P Had je bij WB niet hoeven te doen
heb je me nummer? Denk het niet he, want heb pas een nieuw nummer..
Gewoon de compositie, de lichtval, ja deze is echt heel geslaagd, zeker één voor je portfolio!