ben zojuist begonnen aan de zoektocht van [naam]'s achtergrond! zijn een paar dingen waar ik zo mn vraagtekens bij heb... maar heb dr opfok gevonden!! waar ze zelfs met een foto op de site staat, dus 1000% dat zij het is net mailtje verstuurd
Leuk Franka dat je een beetje aan het zoeken bent!
Ik heb eens gezocht op de fokker van Smurf. Blijkt toch best wel een bekende kerel te zijn. Hij heeft oa het EASP stamboek opgericht en wil het evenwichtsmodel hebben. Blijkbaar voldeed Smurf dus niet helemaal aan de eisen... Hoorde dat het ook wel een aparte vent was, een van de eerste hits:
Sicayes
Geplaatst: 20-01-14 16:54
AfricanLady schreef:
Yessica ik weet niet precies waar in elk geval op een manege dacht ik maar er zal wel meer zijn dan 1 haha
Hmm naar mijn weten zijn er maar 2 maneges echt 'in' Gouda. Namelijk De Goudse Hout en Ruiterclub Bloemendaal.
Kim; ik kan je filmpje even niet met geluid bekijken maar vind de titel al wat vaag klinken
_Lucy
Geplaatst: 20-01-14 16:58
ik heb die kleuren test ook gedaan wat niet echt heel erg handig was het de hoofdpijn die ik al had.. hooft knalt nu uit elkaar.. maar had 24 xD begon ook lichtelijk scheel/ dubbel te zien.. xd
Volgens mij komt het er op neer dat hij bij het NRPS niet meer welkom was. (Smurf staat ingeschreven bij het NRPS en die was uit 2004 dus moet daarna zijn geweest) en toen is hij zijn eigen stamboek gaan oprichten. Deze werd dus niet officieel erkend en daarom heeft hij gedreigd om zijn paard te executeren. maar dat heeft hij dus uiteindelijk toch maar niet gedaan
AfricanLady
Geplaatst: 20-01-14 17:10
Sicayes schreef:
AfricanLady schreef:
Yessica ik weet niet precies waar in elk geval op een manege dacht ik maar er zal wel meer zijn dan 1 haha
Hmm naar mijn weten zijn er maar 2 maneges echt 'in' Gouda. Namelijk De Goudse Hout en Ruiterclub Bloemendaal.