Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 13:54

Halloooooo!! Ik ga zo maar weer eens fotootjes maken van Ferro, even aan jullie showen hoe erg hij veranderd is ten opzichte van een paar maanden terug :D

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 14:06

leuk ella! ben benieuwd

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 14:06

*zucht* huisarts ziet eindelijk in dat pijnstillers slikken het probleem niet op gaat lossen. Nu stuurt ze me door naar de sportarts...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 14:11

Suuskipje schreef:
miejmoon schreef:
Vorigjaar met uitgaan voor me verjaardag moest ik terug lopen door de sneeuw :P liep met de knieen in de sneeuw! nou moeten we hopen dan we morgen niet wegwaaien :(

Ik wou net zeggen en met een slokkie op liggen we met zn allen op straat :Y) hatseflats :+

Whaha arme ik :Pmoet nog met een stuiterbal achterop fietsen, denk de wijntjes laten staan hahaha ( of haar de wijntjes verbieden :P)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 16:55

Pfff ik ben niet zo goed bestemd tegen stress. Ik had gezegd op stage dat ik op vrijdag tot 3 uur kan blijven, maar bedacht me vanmiddag dat als de trein raar gaat doet ik al snel me les kan gaan missen... Zit nu in de trein en als alles normaal loopt kom ik om kwart over 6 aan met de tram, me mams haalt me dan op, dan werk ik gauw twee broodjes naar binnen, spullen dumpen omkleden en dan leonie ophalen en naar stal. Ik hou dr zoooooooo niet van als ik zo laat op stal ben!! Dus heb nu geregeld dat ik toch om 2 uur weg mag, is wat meer rust voor mezelf.

Maar we hadden het ook wel echt druk vandaag. 5 honden waarvan we er 4 met ze 2en moesten doen. Kwam nog een enorme berner senner die gewassen en gedroogd moest worden nou je kan raden hoe nat ik was. Maar wat wel leuk is is dat de eigenaresse wel blij met me is. Ze vind dat ik het heel snel oppik en heel goed met de honden omga. En als ik een trimopleiding zou gaan doen wil zij me wel opleiden! Das wel leuk om te horen!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 17:11

dat is zeker leuk om te horen linda!
pff we krijgen nu opeens allemaal verslagen en opdrachten op voor volgende week terwijl we eerst steeds niks hadden..
en kregen te horen dat we de week voor kerst (laatste week van dit blok) geen gewone lessen hebben, dus nu moeten we opeens alles volgende week afhebben en toetsen maken enzo :|

we gaan met een groepje van 4 de 21e bij een kerstdine in een bejaardentehuis helpen, dat is wel weer leuk, al helemaal omdat die mensen daar altijd zo blij mee zijn :)
alleen hebben wij nog geen serveren gehad.. dus met 3 borden lopen enzo moeten we maar even in een uurtje leren als onze leraar daar nog tijd voor kan vinden, want ze willen wel dat we dat doen..

en we kregen vandaag onze stropdassen en sjaaltjes, haha alle meiden wisten hoe je een stropdas moest strikken, maar geen een jongen, dus wij hun dat allemaal leren xD
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 09-12-11 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:16

Lucy: Met 3 borden lopen is niet heel moeilijk hoor.. Je houd een bord vast met je wijs, middel, ringvinger en duim. Je pink leg je er boven op waar het andere bord weer op kan steunen en op je handpalm :) Tenminste ik weet niet of het 'officieel' zo hoort maar zo vind ik het het fijnst. Ga maar thuis oefenen met een aantal borden (plastic borden bijvoorbeeld als je niet zo handig bent :+ )

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 17:23

whaha nouja t gaat vast wel lukken :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:24

Ja dat pik je best snel op hoor :) Lijkt me wel erg leuk om daar aan mee te werken!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:27

3 borden lopen is idd niet moeilijk, mits ze niet te heet zijn haha. Bijna goed lin, officieel is 1 bord met duim,wijsvinger,middelvinger en dan je ringvinger en pink er langs en daarmee en tjah de bobbel van je duim zegmaar(niet echt handpalm, maar wel beetje) en daar steunt t 2e bord dan op ;) 3e on je andere hand ;)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:30

Nou ik ben vanmiddag maar van school naar huis gegaan. had het zo koud. dat ik niet eens meer een recht lijntje kon neerzetten. kwam k thuis bleek ik ook nog 40.9 koorts te hebben. hoop dat het normaal blijft en ik niet weer in het ziekenhuis beland

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:31

Marlous1991 schreef:
3 borden lopen is idd niet moeilijk, mits ze niet te heet zijn haha. Bijna goed lin, officieel is 1 bord met duim,wijsvinger,middelvinger en dan je ringvinger en pink er langs en daarmee en tjah de bobbel van je duim zegmaar(niet echt handpalm, maar wel beetje) en daar steunt t 2e bord dan op ;) 3e on je andere hand ;)
de muis van je hand. dat is die bobbel bij je duim

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:31

Marlous1991 schreef:

Ella bedoel je :+ ja nouja ik werk al weet ik het hoe lang in een restaurant waar we nooit de officiele manier geleerd hebben. Iedereen doet het gewoon zoals die gene het het fijnst vindt :) Één van de managers neemt zo 5 borden mee :=

Ik ben de foto's aan het uploaden! Het zijn niet de meest geniale foto's hoor en hij had helaas ook nog zijn jasje aan

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:32

Lin? Dat zei Ella hoor Marlous :p

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 17:32

heb even geprobeerd en viel idd eigenlijk best mee :+ ben benieuwd hoe dat is met eten er op..
maarja ze verwachten ook vast niet dat ik het in 1x helemaal goed kan, en denk niet dat de mensen het daar heel erg vinden als ik als k t niet vertrouw met 2 loop :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 17:34

he bah marieke.. beterschap!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:34

Ik moest ook 4 borden dragen met school. met een soort project bij de euroborg. toen moeste we koken voor mijn ouders

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:35

_Lucy schreef:
he bah marieke.. beterschap!
dankjewel. this inmiddels 38.4 dus dat scheeld alweer hoop dat het zo blijft

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:36

Tadaaa!!!

Bedenk hier even bij dat hij z'n ogen open heeft :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ohja hij is inderdaad weer als een lompe boer ergens tegen aan gelopen :+ , ik heb het niet zien gebeuren, zag net ineens pas een schaafwondje boven zijn oog...

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:38

Leuke fotos ella

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:40

Leuk Ella :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 17:42

leuke foto's ella! :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:52

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:00

Leuke foto's Ella! En beterschap Marieke! Das een flinke koorts!
Ik loop op me werk ook met 3 borden. Maar onze borden zijn bijna altijd flink heet dus moet wel echt een servetje meenemen en de twee borden die op 1 arm staan moet egt op een theedoek want ik brand me echt.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:09

Oh haha grapje ik bedoelde el* ;)u wasd ingezoomd dus zag niet wie wat zei ;) haha naar marieke beterschap ;) leuke fotos ella!