Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suuskipje schreef:miejmoon schreef:Vorigjaar met uitgaan voor me verjaardag moest ik terug lopen door de sneeuwliep met de knieen in de sneeuw! nou moeten we hopen dan we morgen niet wegwaaien
Ik wou net zeggen en met een slokkie op liggen we met zn allen op straathatseflats
Marlous1991 schreef:de muis van je hand. dat is die bobbel bij je duim3 borden lopen is idd niet moeilijk, mits ze niet te heet zijn haha. Bijna goed lin, officieel is 1 bord met duim,wijsvinger,middelvinger en dan je ringvinger en pink er langs en daarmee en tjah de bobbel van je duim zegmaar(niet echt handpalm, maar wel beetje) en daar steunt t 2e bord dan op3e on je andere hand
Marlous1991 schreef:3 borden lopen is idd niet moeilijk, mits ze niet te heet zijn haha. Bijna goed lin, officieel is 1 bord met duim,wijsvinger,middelvinger en dan je ringvinger en pink er langs en daarmee en tjah de bobbel van je duim zegmaar(niet echt handpalm, maar wel beetje) en daar steunt t 2e bord dan op3e on je andere hand