KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saphira1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:01

Fleurrr_ schreef:
Leuke foto's Saphira :D
jij geniet vast ook wel van om weer even op Lucky te klimmen en Carlijn (ik ken haar verder niet) ziet er ook erg blij uit ;)

haha ja maar omdat ilonka het zo druk heeft met school rij ik hem tegenwoordig 1x soms 2x (als ik geluk heb en ilonka veel toetsen heeft :Y) ) dan rij ik nog wel is op het kleine spook, maar dat is ook pas sinds deze maand!
ja als het dan weer tijd is om te gaan, wordt het moeilijk, en hij is natuurlijk ook zo'n lieve, fijne grote knuffel, ze zei ook; hij heeft het gewoon zo goed hier en hij glimt mooi en hij is hartstikke goed bespierd en jullie hebben er geen spijt van, hij doet het ook nog eens zo goed!' ja, dan huilen we met zijn alle mee :o maar ze zei dat je wel weer langs wilde komen van de zomer! en dan blijft ze logeren! is wel gek hoor rijdt er iemand anders op je paard die hem zelf zadelmak heeft gemaakt en die hem misschien wel beter kent als jij zelf :P

dank je,, haha en zie je het voor je?! ik gk kampioen? denk het niet.... :') misschien springen?? dat begint vanaf zaterdag!
en wel super jammer van uuk.... ilonka vertelde het al....

Lau

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:48

We gaan hard mensen nog ff en we hebben een nieuw topic:D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:49

@Marieke
Dat is idd een baaldag :(:)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:50

Mijn been doet super zeer, zelfs m'n tenen bewegen doet zeer. Julia heeft een erg harde knie :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:52

Nou, mijn hele pols, hand en vingers zijn dik, rood en warm en het doet verschrikkelijk pijn! Denk dat ik morgen maar even naar de dokter ga, waarschijnlijk ben ik allergisch. Maar nu ga ik echt even goed voor scheikunde leren!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:55

Iekss stomne horzels,
Succes met leren dewi

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:55

DewiRox schreef:
Nou, mijn hele pols, hand en vingers zijn dik, rood en warm en het doet verschrikkelijk pijn! Denk dat ik morgen maar even naar de dokter ga, waarschijnlijk ben ik allergisch. Maar nu ga ik echt even goed voor scheikunde leren!

Dan mag je bij peri in het rijtje gaan staan, die is ook allergisch voor insecten steken (voor bepaalde insecten).
Moet jij ook een vliegendeken om? :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:59

Waarom kan ik niet leren?

Moet godsdienst nog 2 hoofdstukken en nog natuurkunde waarvan ik niet eens weet waar het over gaa.

Grrrrrrrr bokt verslaving :')

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:00

DewiRox schreef:

Balen :(:)
Succes met scheikunde leren. Ga je vanavond nog wel even sms. Haha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:00

Ban je zelf:$ dat helpt:D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:07

Maar ik weet dat ik mijn ban weer kan verwijderen door de cookies weg te halen of annoniem te surfen, dus t werkt niet :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:11

Haha ga ergens anders leren:p

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:13

Saphira1993 schreef:
Fleurrr_ schreef:
Leuke foto's Saphira :D
jij geniet vast ook wel van om weer even op Lucky te klimmen en Carlijn (ik ken haar verder niet) ziet er ook erg blij uit ;)

haha ja maar omdat ilonka het zo druk heeft met school rij ik hem tegenwoordig 1x soms 2x (als ik geluk heb en ilonka veel toetsen heeft :Y) ) dan rij ik nog wel is op het kleine spook, maar dat is ook pas sinds deze maand!
ja als het dan weer tijd is om te gaan, wordt het moeilijk, en hij is natuurlijk ook zo'n lieve, fijne grote knuffel, ze zei ook; hij heeft het gewoon zo goed hier en hij glimt mooi en hij is hartstikke goed bespierd en jullie hebben er geen spijt van, hij doet het ook nog eens zo goed!' ja, dan huilen we met zijn alle mee :o maar ze zei dat je wel weer langs wilde komen van de zomer! en dan blijft ze logeren! is wel gek hoor rijdt er iemand anders op je paard die hem zelf zadelmak heeft gemaakt en die hem misschien wel beter kent als jij zelf :P

dank je,, haha en zie je het voor je?! ik gk kampioen? denk het niet.... :') misschien springen?? dat begint vanaf zaterdag!
en wel super jammer van uuk.... ilonka vertelde het al....

Ja idd toen ik net begon met uuk reed remke hem soms ook nog even voor mij :)

En raar om te zien, iemand die hem zadelmak heeft gemaakt en na een paar jaar weer op een rijdt en dan zo genieten maar ja je moet natuurlijk wel een keer gaan..

Ja Ilonk en ik kunnen het echt goed vinden, samen onder computeruur paarden bekijken :D

Ook zo leuk dat Ilonka het ook zo goed kan vinden met Montana, die ook mee op kamp gaat :D
Heb er wel onwijs veel zin in :D

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:16

Best wel goed nieuws,
Wss gaat echt wel korter dan 6 weken duren,
We kijken met de week hoe het gaat, lekker stappen en beetje koelen, veel knuffelen!
En ondertussen ga ik lekker dressuuren met wat jonge pony's, leer ik zelf ook meer van :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:21

Haha, sms jij me maar Elise, ik ga alleen wel vroeg slapen vanavond.
Annie is ook allergisch voor steekbeesten, dus ze kunnen idd mooi naast elkaar! Annie is zonder haar vliegendeken helemaal niks, ook niet zonder de vliegenspray. Zelf smeer ik me ook helemaal in met zo'n stick van de kruidvat, die werkt zooooo goed! Alleen vandaag had ik het niet gedaan.. Maar die is ook vooral tegen muggen, want daar ben ik ook allergisch voor..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:25

haha lekker dewi voortaan toch maar elke dag die stick smeren?
Peri ook zonder vliegendeken zit die gelijk onder. Is niet zo prettig als die ineens een huge bult onder zijn zadel heeft dus helaas voor meneer onder de vliegendeken 24/7
alhoewel hij het niet erg vind, hij word al gek als die denkt dat er een vlieg in z'n buurt is _O-
en hij loopt met een vliegenmasker op (anders traanogen of ontstoken ogen), vliegenspray en zijn neus moet ook ingesmeerd worden met creme anders verbrand hij daar x]

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:38

Annie heeft zo'n vliegendeken met een kap over haar oren, van haar ogen heeft ze gelukkig niet zo'n last. Met rijden word annie soms ook helemaal panisch als er een beest bij haar zit, dat is altijd wel vervelend met outdoor wedstrijden. Daar kies ik ook vaak de wedstrijden op uit, door een beetje te kijken wat voor gebied het is.

Noou, en als ik mijn stick vergeten ben dan is holland in last hoor! Dan zou ik gewoon verplichten dat iemand of ik er een ga halen. Want ik word altijd helemaaaal lek gestoken! En dan krijg ik toch onwijse bulten, of ik word er ziek van.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:41

Dewi, al eens geprobeerd om met een springmuts te rijden? werkt bij Peri wel goed :j
Ik ga indd ook liever niet naar concoursen vlak aan het bos, vorig jaar heen geweest op mijn 1e 2 concoursen
1e geen benul ervan, zonder vliegendeken arm paard, de volgende ronde had ik maar een vliegendeken mee genomen. nu krijgt die zowiezo 'n vliegendeken om in de trailer en op concour behalve met rijden dan

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 22:47

Een oornetje heb ik inderdaad wel eens overnagedacht, maar weetje wat het is. Annie zweet heel erg op haar hoofd, vooral tussen haar oren en tussen haar ogen (weet het, raar paard), maar ik ben dus bang dat ze door dat oornetje haar warmte niet goed af kan staan, omdat dat ook wel via de oren gebeurd. En aangezien het dan erg warm wordt rond haar hoofd..

Ik weet niet of hier een beetje logica inzit of dat dit helemaal niet het geval zou zijn, maar toch heb ik er niet zo'n lekker gevoel bij. Maar zo nu en dan op wedstrijd zou het wel kunnen.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 07:37

Oeps, nou vandaag succes dan Saphira !
Leuk dat de oude eigenaar kwam, ziet er leuk uit :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:48

Ik ga weer, weer werken... gister om half 8 naar bed gegaan, nog steeds ziek :( .

heb snel bij gelezen, maar ik ga over 2 dagen een weekend weg :D met paard :D naar drenthe :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:48

ow, en elise, dat was idd met die handstand :o
maaaarrr t deed egt zeer hoor! gekneusde ribben, arme julia

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 09:07

Arme julia hopen dat het snel beter gaat met haar

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 12:35