Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:En nu vergeet ik helemaal te zeggen dat Chantal gister op No in het M2 187 punten heeft gereden !
Ze was keurig 2e.
Ook voor haar was het een rare avond, zij moest eerst assisteren bij het inslapen van Modette.
xan schreef:Niemand meer iets leuks te melden ???
Haha het is weer zo ver, ik zit weer bij een werkgever waar het niet druk is
en ik dus weer alle tijd heb om op het internet te surfen.
Maar eigenlijk vind ik dat maar niets, de tijd duurt dan zo lang.......................
Nicole1995 schreef:Ben zo blij!! 1E prijs met Col in de L2 191 punten!!Von had 1 winstpunt erbij.Super leuk dit Mntj dat goede gevoel en nu resultaat zien hahha.Ik kon dit zo goed ff gebruiken ff positieve energie!!Marleen was jury.Neem maandag wel protecol mee kan je ff lezen.Ze noemde me een muts dat ik gestopt was met de wedstrijden officieel.

. Dus ik kon lekker droog en warm naar de bak. Toen het was gestopt met sneeuwen werd er op het erf meteen volop sneeuw geruimd. Dus vandaag kunnen we vast weer buitenom. Voor mij morgen dan, want Sandra rijdt vandaag hihihi.

.
xan schreef:Hans, Eus en Marcel waren druk bezig om te proberen de boel weer aan de gang
te krijgen zodat er weer water bij de zadelkamer gepakt kan worden.
Ik hoop dat het hen gelukt is.
Ook bij ons is er veel geveegd, je kan in ieder geval een lekker rondje wandelen over
het erf.
No vind de sneeuw erg leuk, hij staat er in te schrapen en met zijn neus in te wroeten.
Er leuk hoor.
Heb een paar mooie foto's met mijn foon gemaakt, helaas kan ik die er niet af krijgen.
ATE schreef:xan schreef:Hans, Eus en Marcel waren druk bezig om te proberen de boel weer aan de gang
te krijgen zodat er weer water bij de zadelkamer gepakt kan worden.
Ik hoop dat het hen gelukt is.
Ook bij ons is er veel geveegd, je kan in ieder geval een lekker rondje wandelen over
het erf.
No vind de sneeuw erg leuk, hij staat er in te schrapen en met zijn neus in te wroeten.
Er leuk hoor.
Heb een paar mooie foto's met mijn foon gemaakt, helaas kan ik die er niet af krijgen.
dat vele vegen heeft nancy gedaan zeker daar bij jullie ze moet toch kunnen wandelen met gekkie
bij onze stal is niks geveegt hoor wat begrijpelijk is de meiden van de manege hebben het al druk genoeg met water geven
ach ik maak me niet druk hoor heeft toch geen zin
ga straks uurtje rijden op ate en noelle op gipsy

ATE schreef:dat vele vegen heeft nancy gedaan zeker daar bij jullie ze moet toch kunnen wandelen met gekkie
bij onze stal is niks geveegt hoor wat begrijpelijk is de meiden van de manege hebben het al druk genoeg met water geven
ach ik maak me niet druk hoor heeft toch geen zin
ga straks uurtje rijden op ate en noelle op gipsy
. Nee hoor, ik ben gewoon een stukje het land op gegaan. De longeercirkel was weer begaanbaar, dus na de fotosessie ff lekker gelongeerd. Dit had ik lang niet gedaan, want de longeercirkel is een tijdje buiten gebruik geweest. De drainage was stuk, en dat werd gemaakt.