Ja vanuit Hurghada excursies doen is niet ideaal. Boek je een all in hotel? Gewoon een week niksen in de zon zou ik zalig vinden alleen vind mijn waardige echtgenoot dat vreselijk..
Sas Anouk is leuk he! Helaas heb ik er buiten nooit op gereden.
We hebben inderdaad een all-in hotel. We gaan naar Arabella Azur, ben ik pas 5x geweest ofzo maar is een fantastisch hotel. Het heeft een eigen rif waar echt de mooiste vissen zwemmen. Leon heeft ook een hekel aan niks doen maar als ie lekker kan zwemmen en snorkelen dan vermaakt ie zich wel. Dus zo hebben we allebei wat we willen .
Klinkt goed zo'n vakantie! Ik wil wel wat doen, als je dat toch zo'n eind weg gaat. Maar kan ook prima wandeling in de buurt zijn. En dagje lekker luieren is ook prima!
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 07:23
antoinetje schreef:
Leuke kaart Es!! ik ben erbij
Bedankt . Gezellig dat je erbij bent!
Hahahahaha zou je in de koffer passen . Het is daar inderdaad heerlijk, als je de obers van het strandje af en toe een fooitje geeft wordt er om het uur een drankje naar je gebracht (tot op het punt dat ze hele creaties gaan maken als ijskoffie en sorbets die ze ook komen brengen ). En gewoon het niks moeten, heeeeeerlijk. Ben benieuwd hoe warm het in juni is, normaal gingen we april en dan was het zeewater nog een beetje koud en het andere niet verwarmde zwembad was ook frisjes. En dat was wel jammer want daar zit een bar in dat je in het water op een krukje kan zitten en zo drinken kan bestellen . We zijn 1x in november geweest en toen was het zeewater wel warm en zwembad weet ik even niet meer.... Maar geloof dat het in juni wel al goed warm gaat zijn .
Ik sta al zo vaak vroeg op, die keer moet ook nog wel lukken . Hoelaat is het dan ook alweer vertrekken? En dan een uur van te voren er zijn toch . Dan kan ik even kijken of het nog wel te doen is .
Hmmmmm dan moet ik half 5 al in de auto zitten . Ik ga daar nog even over nadenken . Zou eventueel natuurlijk ook alvast dagje eerder naar Katwijk kunnen komen dat scheelt ook wel weer .
Oostenrijk is altijd heel indrukwekkend om doorheen te rijden als we richting Kroatië gaan. Echt zo mooi al die bergen! Kroatië is ook een mooi land, heel verschillend in het landschap. Maar wel warm hoor Sas .
Nu is het er rond de 20 graden, dat is misschien wel mooi voor jou Sas . In de winter kan je er als je geluk hebt skieën . Het heeft zeg maar hetzelfde klimaat als wij hebben, alleen dan wel met echte winters en zomers . Vorig jaar hebben we ook wel een paar fikse regenbuien gehad en was het niet absurd heet. Het jaar daarvoor was wel echt onwijs heet en toen heeft het ook niet geregend. Behalve op de laatste dag een paar spetters maar toen was het voornamelijk de wind die ik spannend vond . Toen hebben we nog wat extra haringen geslagen want we waren bang dat de boel weg zou waaien .
Maar ik vind Schotland ook wel een mooi zomer vakantie land voor jou Sas . Of idd Engeland, IJsland en richting Noorwegen ofzo. Kan mooi zijn maar gelukkig niet te warm .