Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
antoinetje schreef:Leuke kaart Es!! ik ben erbij
. Gezellig dat je erbij bent!
. Het is daar inderdaad heerlijk, als je de obers van het strandje af en toe een fooitje geeft wordt er om het uur een drankje naar je gebracht (tot op het punt dat ze hele creaties gaan maken als ijskoffie en sorbets die ze ook komen brengen
). En gewoon het niks moeten, heeeeeerlijk. Ben benieuwd hoe warm het in juni is, normaal gingen we april en dan was het zeewater nog een beetje koud en het andere niet verwarmde zwembad was ook frisjes. En dat was wel jammer want daar zit een bar in dat je in het water op een krukje kan zitten en zo drinken kan bestellen
. We zijn 1x in november geweest en toen was het zeewater wel warm en zwembad weet ik even niet meer.... Maar geloof dat het in juni wel al goed warm gaat zijn
.
.
.
.
Die houden niet zo van vroeg op staan.
. Hoelaat is het dan ook alweer vertrekken? En dan een uur van te voren er zijn toch
. Dan kan ik even kijken of het nog wel te doen is
.
. Ik ga daar nog even over nadenken
. Zou eventueel natuurlijk ook alvast dagje eerder naar Katwijk kunnen komen dat scheelt ook wel weer
. 
.
. Ik vind het heerlijk maar weet dat jij de warmte nooit zo goed kan verdragen
.
. In de winter kan je er als je geluk hebt skieën
. Het heeft zeg maar hetzelfde klimaat als wij hebben, alleen dan wel met echte winters en zomers
. Vorig jaar hebben we ook wel een paar fikse regenbuien gehad en was het niet absurd heet. Het jaar daarvoor was wel echt onwijs heet en toen heeft het ook niet geregend. Behalve op de laatste dag een paar spetters maar toen was het voornamelijk de wind die ik spannend vond
. Toen hebben we nog wat extra haringen geslagen want we waren bang dat de boel weg zou waaien
.
. Of idd Engeland, IJsland en richting Noorwegen ofzo. Kan mooi zijn maar gelukkig niet te warm
.