Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
Gister had ik haar binnen gelaten, anders had ze midden in de regen naar buiten gemoeten..
Alhoewel, ik heb nog steeds een chille leraar (wij hebben 1k*tlerares en 1 supertoffe leraar voor bio in de bovenbouw
) Nah, ga het maar niet proberen
Naja, bijna elke dag, wilde niet gaan rijden vandaag maar wilde met de regen en wind ook niet gaan wegwaaien in de longeerbak als ik kon rijden in de binnenbak
Ik rijd sowieso wel veel in de zomer
Hij staat 23 uur per dag uit zijn neus te peuteren, dus dat uurtje kan hij wel hebben denk ik.
! (een weekplanning zag er ongeveer zo uit: 1x spring- of crosstraining, 1x dressuurtraining, 1 en heel soms 2x op buitenrit en dan soms 1x wedstrijd erbij)
maandag ook en dinsdag rooster ophalen en een activiteit ofzo. Wel poedersuiker dat ik bij geen enkele vriendin van vorig jaar in de klas kom. Ze hebben echt iedereen uit elkaar gehaald

maar was ook wel lekker relaxed.
En ga dit jaar echt goed mijn best doen op school
Dus moet me goed blijven concentreren
maarja

"
__Marloes schreef:Ik had vandaag trouwens wedstrijd, er stond een raar pacours. best aan de maat, sommige hindernissen wat lager maar er stonden echt oxers van dik 1.10 tussen1 balkje op 1, een stom stijltje. had meer tempo moeten hebben omdat het eindelijk een pacours was voor E pony's dus daardoor ging 1 t/m 4 slecht en daarna goed

ladyisabelle schreef:Ohja, ik ga van morgen tot vrijdag naar Alghero op vakantie, ligt op Sardinië(eiland van Italië)
33/34 graden daar!
Komende zaterdag L1 debuut met Yout, instructrice gaat waarsch. Yout rijden als ik van zaterdag naar zondag kan worden gezet, hoop t!
Jetske_ schreef:Mwah ik vond het persoonlijk wel meevallen.
Wij zagen trouwens iemand bij de M paarden vol in die hindernis klappenpaard stopte bijna, begon aan zijn sprong, stopte toen toch en zat toen met zijn voorbenen tussen die bakken. Beest kon geen kant op. Wist zich uiteindelijk er wel uit te redden .. maar was echt wel eng om te zien ..
Goede afsluiting!
en mooi debuut in Wieringerwerf! Netjes!

? 
ik vond ze iets te lang, maar het zou wel gekund hebben.