Zie veel mensen wel ergens op manege strakss

Laturr!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

incalover schreef:Kirsten het lukt niet.. alleen op de computer beneden kan het.. maar daar zit me vader nu even op...
anders doe ik het vanavond.. dan stuur ik het naar je e-mail....
. Ik zag echt die hindernissen, en dacht precies hetzelfde als jij woensdag met u.p . maar toen ik ze reed dacht : ohhh valt toch best mee. En zeker met zijn achterhand! Jeetje minaaa! Die kan echt over alles springen als die door traint! Maaikeee schreef:Ik ga even!
Zie veel mensen wel ergens op manege strakss
Laturr!
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Ziet er indd goed uit zeg!! Die muuur wowieee
Alleen die man met die vlechten, zijn paard loopt niet echt regelmatig in de galop. Hij valt erook steeds bijna uit. Wat een schande zeg die vlechten
Hij zal vast wel goed zijn geweest, anders deed ie niet mee.
Kirsten_S schreef:incalover schreef:Kirsten het lukt niet.. alleen op de computer beneden kan het.. maar daar zit me vader nu even op...
anders doe ik het vanavond.. dan stuur ik het naar je e-mail....
Okeee ! Is goed![]()
Ben allang blij dat er foto's van zijn gemaakt. En zeker van dat parcoursje dat zoo goed ging. Ik zag echt die hindernissen, en dacht precies hetzelfde als jij woensdag met u.p . maar toen ik ze reed dacht : ohhh valt toch best mee. En zeker met zijn achterhand! Jeetje minaaa! Die kan echt over alles springen als die door traint!
Kirsten_S schreef:Jaaaaa precies! hij kan het echt wel, maar hij is best klein voor een hindernis die groter is dan hem

incalover schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaaa precies! hij kan het echt wel, maar hij is best klein voor een hindernis die groter is dan hem
Ja... maar het is echt een gaaf gevoel man... je vliegt gewoon ..
Kirsten_S schreef:galoppeerden jullie nou op de weg , bij dat tweede filmpje?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:galoppeerden jullie nou op de weg , bij dat tweede filmpje?
Een zandweggetje, met daarnaast een fietspad
!
Kirsten_S schreef:Deze crossbaan heb ik gedaan met sgw kamp. Het zijn allemaal blunders maar je ziet wel een heeel klein beetje van het terein. Het is nog groter namelijk![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vrV01wqgODk

en dan zulke dingen