Ja, echt verschrikkelijk weer. Rijden was ook echt geen doen vandaag, beest schrok natuurlijk overal van (en hij schrikt zoiezo veel). Hopelijk is het zondag beter.
Leukie simoon! Al hou ik niet zo heel veel van haffie's. Ze heeft wel een lichte kleur hea of niet??
Ik ben nu iets supersaais aan het leren en ik ben nog lang niet klaar! En moet nog 2 boeken leren...en nog allemaal vogels en andere enge diertjes kennen...die toets word zoooo hard een herkansing!!
Oooh heb zin om te hobbelen! Vnaaf weer op die knappe Plato!! (L) En dan zondag wedstrijd op hem, ben egt benieuwd of ik het nu EINDELIJK een x ga halen. Is geloof al de 5e x in de F9 ofzo... (A) Maar het wordt de eerste x met Plato dus ik heb geen idee hoe het gaat!
Nou het rijden ging niet zo goed op Plato Ik moet zondag in me wedstrijd aanspringen in galop en terugkomen op een letter, en voor het terugkomen heb ik altijd minimaal een hoek nodig. Dus ik moest van Linda (me instructrice) aanspringen, dan naar het midden, halthouden, achterwaarts en dan weer aandraven en aangalopperen. Dit vond die egt heel moeilijk en dan gaat die lopen klooien. Hij kwam dus weer ophoog, bokken enzo...dus ik been, been, been, waardoor hij nog meer bokt...ging lekker dus Op het eind liep die vrij relax in draf...
Zondag dus gewoon lekker lang inrijden (mag ook van Linda en ik ben toch de enige op hem) en morgen wordt die nog even losgegooid. Dus ben benieuwd!
Heb ook een foto gemaakt op me telefoon, maar die moet ik er nog even op zien te krijgen want dat lukt de laatste tijd niet meer :s