Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:LIQUITA schreef:Sjeemig....wat gaat het snel hier. Meelen heeft me belooft dat het op z'n minst 8 maanden zou duren voor we naar part 4 gaan. Maar met dit tempo weet ik het niet hoor.
Ik was even van voor af aan aan het teruglezen en kwam deze tegen. Hahaha, Part 3 duurt al bijna een jaar nu Liquita. (dus niet zoals jij verwachtte minder dan 8 maanden)
Wel leuk om zolang geleden weer eens terug te lezen.
mntj schreef:De ellende is dat ik in de thee suiker doe. dus dat schiet ook nie op.
alleen hele zoete thee wil ik er 1 klontje in doen. zonder de suiker vindt ik het niet lekker.
_sandra schreef:mntj schreef:De ellende is dat ik in de thee suiker doe. dus dat schiet ook nie op.
alleen hele zoete thee wil ik er 1 klontje in doen. zonder de suiker vindt ik het niet lekker.
haha, ik ken dat, ik doe er thuis zelfs melk in. en suiker. ach over smaak valt niet te twisten!!

mntj schreef:De ellende is dat ik in de thee suiker doe. dus dat schiet ook nie op.
) mntj schreef:Dat krijg je als je te hoog in het niveau meerijd he.![]()
in de kinderles nog wel. mijn breuk gehalte stijgt meteen met 2.![]()
ben er zo trots op dat het gelukkig nog meevalt in al die jaren dat ik les geef.
echt sneu voor sandra. die is letterlijk en figuurlijk onthand.![]()
Ik wil een grote kaart kopen en die neem ik vrijdagavond mee. dus wie er dan is kan er een opbeurend berichte in schrijven.
goed plan?

_sandra schreef:neem maar een biscuitje winnetou, dat is beter . zo na de feestdagen moeten we weer opletten hoor!!!
winnitou schreef:hadden we ons zo verheugd om vanmiddag naar de ijsbaan te gaan maar nee hoor weg met de (ijs) pret.
Maar doorgereden naar Balgorig.....kinderen hebben veel plezier maar wat is het daar smerig zeg.
_sandra schreef:neem maar een biscuitje winnetou, dat is beter . zo na de feestdagen moeten we weer opletten hoor!!!

mntj schreef:Ik krijg een zere keel van zoetjes.
enig idee hoe dat kan.
xan schreef:_sandra schreef:is altijd weer leuk, en dan zijn we sneller toe aan een nieuwe titel!!!!!
Allemaal snel foto's aanleveren bij Liquita !!!!!!!!!!!!!!!
mntj schreef:Ik krijg een zere keel van zoetjes.
enig idee hoe dat kan.