Lang stil geweest hier.. Goede resultaten bij zowel ons, als bij Fab hoor! Die had ook hele mooie punten bij haar debuut!!
Ik heb nu 11 winstpunten in de B, ga komend weekend voor het eerst in de L1 starten. Ben benieuwd! Maar nog steeds super blij met mn paard, lief, braaf en betrouwbaar paard!
Anike
Geplaatst: 10-06-14 20:29
Ja zag fab idd ook voorbij komen! Ook een erg leuk paard!!
Echt super leuk! Heb je der zelf gevonden of via poel?
Ja diem gaat super goed! Ze doet alles zoo braaf. Wil in oktober ofzo een keer een weekend doen. Maar wil wel met meiden die ook serieus zijn.
Doen jullie niet dit jaar nog een keer een weekend? Brenda ( van maestro) wil dan ook namelijk!
Oliefjuh
Geplaatst: 01-11-15 14:14
Dood hier
Hoe gaat het met iedereen? Ik rij nog altijd geen paard meer, mis het wel nog heel erg, maar heb het heel druk met werken en studie dus een paard erbij gaat 'm gewoon niet worden..
Jeuzus Manon hahahaha, waar kom jij vandaan ineens.
Gaat goed hier hoor, maar ik doe je wel een pbje op fb.
Nimber
Geplaatst: 07-01-16 07:43
Ik val even binnen, mijn oude paard is verkocht naar de Poelenburgh. Ik was benieuwd hoe het met hem gaat. Hij heet Jupiter maar misschien heet hij nu anders. Hij is bij ons geboren, verkocht als jaarling. Daarna heb ik m zadelmak gemaakt en uiteindelijk als 5 jarige weer gereden en verkocht voor de toen eigenaar. http://youtu.be/WKpWf0SMS0k Deze mensen hebben m toen een jaar gehad en daarna is hij als t goed is op de poelenburg gekomen
Heerlijk groot geworden is hij! Ruim 1.80m! Lief dier, rij er regelmatig op in de carrousel. Af en toe wat vrolijk, luchtsprongen inclusief, maar verder fijn te rijden!