Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:04

Regen??? ik zie hier nog wat zonnestraaltjes hoor Clown

Ik heb nog 3 uurtjes te gaan!! Weet nu alleen al niet meer helemaal hoe te zitten Verdrietig Ik ben blij dat Mike vanavond ff Ko wil rijden (als les doorgaat) Missch ff een wilde groep in paddock zetten tijdens het rijden, kijken of Ko bij hem ook gaat vliegen Clown

Jet, als je je zadel niet meer gebruikt dan zou ik hem denk ik wel verkopen.. is ook zonde om hem te laten liggen!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:10

Ja....maar ik heb ooit vreselijk spijt gehad dat ik een goed dressuurzadel heb verkocht.....je hebt wel gelijk, het is nog helemaal goed, ik ben een echte boomloze meid en een ander heeft er misschien nog veel plezier van...

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:47

Beterschap voor iedereen die ziek is!! Ach gut

Ik zit ook steeds te twijfelen om mijn dressuurzadel te verkopen.. Mijn zadel ligt ook al zeker een jaar niks te doen, besluit steeds om hem te verkopen en doe het dan toch maar niet Bloos
Met Evita zal ik hem toch niet meer gebruiken..
Ik weet alleen ook totaal niet wat ik er voor moet vragen! En waarschijnlijk krijg ik hem niet zo makkelijk verkocht, omdat het maar een 17 inchje is..

Hier regent het nu ook trouwens, ben net al lekker even met Evita wezen wandelen Lachen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:48

Er is wel vraag naar Ainsley's Irene! En niet iedereen heeft een dikke kont Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:49

Ik dacht dat die van mij 18 inch was....even gemeten, 17,5 inch dus! Valt wel ruim, je zit er niet zo vast in, geen gedwongen houding, bedoel ik!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:53

Ik heb eigenlijk ook al besloten, dat ik al de paarden die nog in mijn leven komen, boomloos ga rijden....

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 14:55

Dat is waar!
Op marktplaats ligt de vraagprijs van de ainsley vanguards dressuur meestal tussen de 500 en 750 euro.. Die van mij is alleen wat ouder (Ik denk ongeveer 8 jaar, maar bij de vorige eigenaar 3 jaar niks liggen doen en bij mij nu ook al ruim 1,5 jaar) en heeft een kras aan 1 kant. De rechter singelstoten heb ik pas nog laten vervangen.
Zou rond de 450 euro een beetje een normale vraagprijs zijn? Met mooie koperkleurige beugels en kieffer singeltje. Of is dat weer te hoog..

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:09

Ben vanmorgen naar Robje toe geweest!!
Is echt grappig daar, er komen elke dag mensen met een geestelijke handicap daar de stallen doen, vegen, eten geven enz. Alles natuurlijk onder begeleiding!
Toen ik aankwam hadden ze allemaal Robin al geaaid en vonden ze hem heeeel lief!!! Haha!
Hoorde dat ie een goede nacht had gehad en heel rustig was!
Heb hem lekker los gezet, heeft honderd keer gerold, zijn deken was zeiknat lol!
Daarna even de poetsplaats (is binnen) aan hem laten zien en dat vond ie eerst een beetje eng maar na wat gesnuffeld te hebben en een snoepje omdat ie zo braaf was kon ik hem zelfs al aan de stang vast zetten!
Ging met een tevreden gevoel weer naar huis!
Vanavond nog even bij hem kijken!!! Ben nou net zo'n overbezorgde moeder!! Haha!

(heb ook foto's gemaakt maar mijnalbum.nl ligt eruit voor onderhoud dus foto's volgen!)

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:10

Ga ik helemaal vroeg van stal om lekker op tijd me bed in te duiken..loopt alles in de soep.. Ik moest nog effe snel boodschappen doen voor vannacht.. doet me pinpas het niet meer.. hij is onleesbaar.. moest ik helemaal naar het postkantoor om geld af te halen Boos! ... Maar ik gaat nu echt me bedje in.. lekker tv kijken.. boekie leze en slapen natuurlijk..

En John waar blijft Champ zijn foto nou??
Shir ik heb een foto van banaan dat ze ligt. en ze werd niet eens wakker..
En Vera.. niet zo serieus en moeilijk kijken als je aan het werk bent!! Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:16

hahaha zit zwaar te bokken man hihihi Haha! volgende keer even zwaaien dan heh haha Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:46

Vanmorgen Fly gezien, beestje is een beetje de weg kwijt en kwam niet naar me toe, hij keek ook erg panisch dus ik hoop maar dat die niet flipt en gewoon nog even in de buurt blijft.
Werd gebeld door een aardige buurtbewoner, 1 straat achter ons zat hij.

Dus ik ben zo de deur weer uit, hoop dat ik hem kan vinden en dit keer wel te pakken kan krijgen.

Vanavond dus weer op stal.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:52

wat er dan sil... wie is fly Bloos

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 15:54

Fly is mijn kat, Vera, die is verleden week maandag ontsnapt en we zijn nu bezig met een grote vang Fly actie.
Moet alleen wel snel zijn want ik gok dat hij nu al een kg kwijt was, en als siamees zijnde woog hij maar 3.8 dus hij ziet er niet uit.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 16:00

oh jeetje dat is niet leuk zeg Verdrietig nou hopen dat je hem snel te pakken krijg dan.. Bloos

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:00

Ireentjuh schreef:
Dat is waar!
Op marktplaats ligt de vraagprijs van de ainsley vanguards dressuur meestal tussen de 500 en 750 euro.. Die van mij is alleen wat ouder (Ik denk ongeveer 8 jaar, maar bij de vorige eigenaar 3 jaar niks liggen doen en bij mij nu ook al ruim 1,5 jaar) en heeft een kras aan 1 kant. De rechter singelstoten heb ik pas nog laten vervangen.
Zou rond de 450 euro een beetje een normale vraagprijs zijn? Met mooie koperkleurige beugels en kieffer singeltje. Of is dat weer te hoog..

Ik zou wat hoger inzetten, mensen proberen altijd af te dingen. Jouw zadel is echt een heel goed zadel, hoor! En een krasje, ja, dat hoort bij gebruikerssporen....Gewoon even oppoetsen, soms wil schoenpoets wel eens helpen met krassen!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:10

Het is een duidelijk zichtbare kras helaas.. die poets ik niet even weg Haha! Niet dat ik het erg vind opvallen! maar toch..
Ik had afgelopen zomer al foto's gemaakt voor een advertentie, ga die zo toch maar even opzoeken Lachen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:16

Ik ga ook maar eens goede foto's maken......wie weet...er is vraag naar, dus niet geschoten is altijd mis!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:33

IK HEB MIJN 2e TENTAMEN GEHAALD!!!!!!!!!!!!!!
JOEPIE!!!!!!!!!!!! (had een 6.9)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 17:36

Gefeliciteerd Eef!!! Echt super Haha! Haha!
En in welke stal staat Robin nu? (ik heb vroeger bij prometheus gereden, op de manege Lachen )

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:09

Ireentjuh schreef:
Gefeliciteerd Eef!!! Echt super Haha! Haha!
En in welke stal staat Robin nu? (ik heb vroeger bij prometheus gereden, op de manege Lachen )

Thanks Ireen!!
Oh, leuk dat je daar hebt gereden! Robje staat nu even waar vroeger eerst de stallen waren.
Daar is binnen nog een stal voor de nieuwe paarden!
En straks gaat ie gewoon bij de andere paarden staan.
Hoorde dat jou oude verzorgster (Iris was het geloof ik) daar ook rijdt!
Maar ga nog effe wat voor school doen en dan naar stal, Eveline heeft les (nog effe niet op Robje) ga nog een keertje mee kijken en dan kan ik gelijk Robje nog even welterusten wensen!! Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 18:12

Ja dat klopt, Iris rijdt daar ook Lachen Doe haar maar de groetjes van mij als je haar ziet!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 20:15

Doei!

Ik dacht even leuk les te hebben Rolleyes
Ik die stomme wind al helemaal hier heen gefietst ... Was ik er eindelijk, Gaat 't steeds harder regenen. Ik op Vesra, in de Zeeeeeik regen Stappen Vork
Komt Mike aan, ik ehhm 4 min nog gespapt. en tog ben ik van vesra afgestapt. ze was te druk en het was te slecht weer Rolleyes
Wat was ik nat zeg Nagelbijten / Gniffelen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:23

zo nou ik heb heerlijk op Joepi gereden ,we zijn lekker schoongeregent allebei en hij had een lol ,hij bleef bokken.Gek peerd.Aman is het weekend geweest he en zal wel weer heeeel lief voor hem zijn geweest.Ik denk dat ik een week niet meer naar de wc hoef,maar heb wel door al die pillen nergens meer last van haha.
Eef gefeliciteerd met je behaalde tentamen.En ja alle paarden op Prometheus worden eerst apart gezet,is altijd al zo geweest.

Jet misschien val je er minder snel af op dressuur zadel of toch niet ,verkopen dan die handel.

En Johnnie je had het bakkie prima gesproeid heb er weer prima in kunnen rijden.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 20:46

Nou ik heb ffies gewerkt en ik kom morgen voor donna weer. weet nog niet hoelaat zal wel rond 2 uur zijn denk ik.

nou ik moet ff van de comp af ritchie wil nog even voor dat hij gaat slapen.

tot zooooooo xx

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 21:54

Nou aangezien niemand met me wil praten hier heb ik besloten dat het beter is om het morgen nog maar een keer te proberen.

Dus bij deze iedereen nog een hoop babbelplezier zonder mij ik ga mijn pctje afsluiten en lekker in bed tv kijken.....nou doei doei