Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik zit hier namelijk weer helemaal voor niks want mijn stagebegeleidster heeft geen tijd om mijn emails na te kijken... ze moet echt aan haar eigen zaken beginnen... tja en ik dan
Echt geen zin in!
Maar rennen met etterbak gaat gewoon echt niet, kreng! Hij gunt Troy ook al geen pleziertjes, als zij lekker aan het pootjebaden is springt ie er ook steeds op, hoe irritant?!
. (ja ik moest weer eens afrijden
). Ik had vandaag wel een leuke examinator (dat dat al mogelijk is
), die maakte me niet zenuwachtig ofzo.... Maar ja de gebruikelijke punten kwamen weer naar boven... Ik wil soms te snel... (inparkeren, achteruit bochtje om enz). En dan gaat het vaak fout.... Niet dat ze je er op kunnen laten zakken maar ja... O en daarnaast wil ik ook nog wel eens te veel uitwijken naar rechts... (ben bang voor de auto's op de andere rijbaan....
). Maar goed drie maal scheepsrecht en anders wordt het misschien de 6de keer
, dan mag je staatsexamen doen en die haalt iedereen (er is nog hoop voor mij...
) 

Lekker veel ruimte in de bak dus 

Volgende week ben ik d'r weer, en als je op Koos zit zeg je maar dat ze hem voor mij moeten bewaren

Hij lag in het land en normaal als ik dan op hem afloop staat hij op, en nu bleef hij liggen. Heb denk wel een half uur tegen hem aan gezeten
(ik deed het maar gelijk goed dit keer
). Eentje was wel heeeeel erg leuk... En toen ik daar zo in Amsterdam liep heb ik ook maar even besloten dat het mij best wel leuk lijkt om daar twee jaartjes te wonen als ik daar gaat studeren (of ik dan nog vind als ik dat ga doen weet ik niet
, maar dat zie ik dan wel weer...). Maar ja mijn mams is nu klaar in de douche dus dan gaat ik maar weer.... En dan kan ik lekker gaan slapen
. 
antoinetje schreef:Ahhhh!! Daar heeft vast wel iemand foto's van gemaakt??
Vind ik wel jammer, heeft altijd wel wat van zulk soort foto's.