Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:54

ja maar toen hij wegrende had ik hem ook al 10 keer geroepen....
En gisteren stond hij bijna bij iemand anders binnen Hij zag een deur opengaan en dacht hey, dat zier er gezellig uit. Alleen deed die man de deur voor zijn snufferd dicht..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:59

hahaha misschien moet je dan toch maar zo'n hondentraining met hem gaan doen....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:30

ja gan we ook doen, de volgende keer rent hij mischien onder een auto....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:00

Laat je hem loslopen dan? Zo te horen heb je een prachtig exemplaar hond uitgekozen, eentje die weet wat niet mag maar het toch doet Clown

Ik zit op school, alweer 1.5 uur en ik moet nog tot 16.15 Gaaaap

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:38

Ik zit hier net, mag tot 15.15 Knipoog

Onze hond gaat momenteel ook even niet los, ze heeft echt geen zin om terug te komen.
We laten haar al niet eens los bij wegen in de buurt, maar vooral op wandel stukken. En dan vliegt mevrouw maar door de struiken en komt vooral niet meer terug!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:54

Ja maar ik vind het zielig om hem niet los te laten hij vind het namelijk heerlijk om lekker te rennen... Naja, als zijn ballen eraf zijn gaan we wel op training

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 11:58

Training kan nooit kwaad nee Ja

Ik zat van half 9 tot 10 op school, toen naar de paarden gegaan en nu even douchen thuis. Straks nog 1 uurtje van 1 uur tot 10 voor 2 les..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 12:46

Ik zit weer gezellig op me werk... Ik ben half 8 begonnen en wil nu eingelijk al naar huis Tong uitsteken. Ik zit hier namelijk weer helemaal voor niks want mijn stagebegeleidster heeft geen tijd om mijn emails na te kijken... ze moet echt aan haar eigen zaken beginnen... tja en ik dan Verward

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 14:05

Lekker weer Es, nou ik had gehoopt weg te mogen, maar dat mag dus ook al niet! Ik moet straks gaan knutselen geloof ik Scheve mond Echt geen zin in!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:30

Antoinet, als ze niet luistert gaat ze niet los, klaar, we hebben zo'n uitrol lijn van 8m dus ze kan in een cirkel van 8m rondjes rennen om me heen. En anders maar naast de fiets zoals gisteren. Heeft ze ook beweging gehad. Als ze luistert mag ze wel los, maar heb geen zin om achter die hond aan te moeten, win ik toch niet in de bosje en zo hard als ze gaat.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:46

Haha, nou dan heb je wel gelijk zelf ook je beweging. Wij hebben zo'n hond waar je absoluut niet mee kan rennen, zodra je iets versneld hangt hij in de riem, echt niet af te leren. Je moet trouwens toch altijd al vloeken voordat er een beetje actie ondernomen wordt door die luie wezens Nagelbijten / Gniffelen Maar rennen met etterbak gaat gewoon echt niet, kreng! Hij gunt Troy ook al geen pleziertjes, als zij lekker aan het pootjebaden is springt ie er ook steeds op, hoe irritant?!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:08

Nou de uitslag van mijn rij-examen: Gezakt Verdrietig. (ja ik moest weer eens afrijden Tong uitsteken). Ik had vandaag wel een leuke examinator (dat dat al mogelijk is Tong uitsteken), die maakte me niet zenuwachtig ofzo.... Maar ja de gebruikelijke punten kwamen weer naar boven... Ik wil soms te snel... (inparkeren, achteruit bochtje om enz). En dan gaat het vaak fout.... Niet dat ze je er op kunnen laten zakken maar ja... O en daarnaast wil ik ook nog wel eens te veel uitwijken naar rechts... (ben bang voor de auto's op de andere rijbaan.... Tong uitsteken). Maar goed drie maal scheepsrecht en anders wordt het misschien de 6de keer Tong uitsteken, dan mag je staatsexamen doen en die haalt iedereen (er is nog hoop voor mij...Haha!)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:18

Hè Muts, weer zakken, naja drie keer is scheepsrecht zeggen ze, dus de volgende keer rijd je als een tierelier Knipoog

Grr, ik ben weer eens in de war. Ik kreeg twee cijfers voor een bepaald vak, een presentatie en een brief, nu heb ik voor beide voldoende en wordt mijn cijfer niet ingevoerd omdat het onvoldoende is Scheve mond

Bij een ander vak hebben wij ook al geen beoordeling voor een verslag gekregen, dat mens mailen en dan krijg je een zin terug wat echt GEEN NEDERLANDS is!!!! Laten die mensen eerst een nederlands geen leren voordat ze mijn werkstukken gaan nakijken Vork

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 13:31

Esther! Ga toch eens je best doen, je moet gewoon je rijlessen halen! Of heb je zo'n leuke rijinstructeur?

Nou Sas, onze hond een keer lenen, die wil wel rennen, kan ook in de lijn hangen, maar soms ook hard gaan rennen. Anders moet je d'r touwtje meenemen, kan ze daarin bijten of d'r een stok geven!

En Antoinet, hoe bevalt het in Nederland? Eindelijk mooi weer vandaag!

Tralala nog wachten tot 15.30 op een werkcollege, hoop dat we beetje snel klaar zijn.
Net een bespreking in 15 min van een verslag, echt nutteloos, we hebben het niet eens onze 'goede' samenwerking besproken. maar we hadden het verslag wel veel beter gemaakt dan verwacht, voor 3 punten een 8 en 2 punten een 9 Haha!

Ons lijstje voor vanavond:
Es - Nynke
Sas - Fox
Fen - Tsjimme
Wendy - Oxana

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:09

Es en ik zijn er niet vanavond Knipoog Lekker veel ruimte in de bak dus Nagelbijten / Gniffelen

En trouwens je kunt gezellig met mij wachten, ik heb om 15.45 pas weer les Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:44

Ow gezellig Haha!

En waarom ben jij er vanavond niet? Nou zal je zien dat ik op Koos moet! En nou heb ik geen Esther om mee te ruilen als ik op Bo zit.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:50

Ik kan niet vanaaf Rolleyes Volgende week ben ik d'r weer, en als je op Koos zit zeg je maar dat ze hem voor mij moeten bewaren Clown

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:25

haha is goed hoor. Ik hoop dat we wat leuks gaan doen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:18

Ik heb al een kaasoufle en babi pangang op!! Liefde gaat door de maag ook bij mij! Mijn pappie was wel erg blij met de verassing die zat me eerst 15 minuten aan te staren of ik wel echt was.. Vanavond met mijn zusje de kroeg in, 'hips'. Rijze allemaal vanavond.Ow en Es, ik heb mijn rijbewijs ook via het staatsexamen gehaald (de 5de keer). Als ik het kan moet het jou ook lukken! (alleen is het wel poedersuiker als je elke keer zakt dat geef ik toe)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:18

Ach maakt het uit, je rijdt nu toch gewoon auto, en je hebt vast nog geen ongeluk veroorzaakt Knipoog

Ik ben net thuis, even de hondjes uitgelaten enne ja...

Veel plezier vanavond op de manege, geef Koos een dikke knuffel! Haha!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:50

Ik heb gister een heerlijk onderonsje met Tjits gehad Ja Hij lag in het land en normaal als ik dan op hem afloop staat hij op, en nu bleef hij liggen. Heb denk wel een half uur tegen hem aan gezeten Lovers

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:37

Ahhhh!! Daar heeft vast wel iemand foto's van gemaakt??

En Sas, ja ik heb 1 keer een ongeluk veroorzaakt, dat is ongeveer 6 jaar geleden..

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 01:51

Zowwww ben net terug van Ciske de Rat, het was echt een leuke musical!!! Ahhhhh en ik had ook nog heel veel flirt momenten met twee obers Tong uitsteken (ik deed het maar gelijk goed dit keer Knipoog ). Eentje was wel heeeeel erg leuk... En toen ik daar zo in Amsterdam liep heb ik ook maar even besloten dat het mij best wel leuk lijkt om daar twee jaartjes te wonen als ik daar gaat studeren (of ik dan nog vind als ik dat ga doen weet ik niet Tong uitsteken, maar dat zie ik dan wel weer...). Maar ja mijn mams is nu klaar in de douche dus dan gaat ik maar weer.... En dan kan ik lekker gaan slapen Haha!.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 09:11

antoinetje schreef:
Ahhhh!! Daar heeft vast wel iemand foto's van gemaakt??

Helaas niet... Vind ik wel jammer, heeft altijd wel wat van zulk soort foto's.

Hoe bevalt Nederland? Lekker zonnetje he Haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:11

heeeeeeerlijk zonnetje! het is lekker weer voor een buitenritje!

Foei es, met 2 obers flirten dat kan echt niet hoor Knipoog