Welke verhalen? Ben ziek hoor!!!
Maar wat ik laatst toch met Robin en Madelon op heli heb meegemaakt!!! Ten eerste wilde ze allebei de brug niet over ivm met de hondeclub die net na de brug stonden te oefenen , dus ik maar even afgestapt, na de brug wilde ik er weer op. Zegt een van die hondemensen tegen een andere hondemens, als ze er nou niet opkomt moet je maar even een "kontje" geven!! Nou ja zeg!!!
Dus ik met al mijn souplesse er weerop gesprongen gaat Rob raar lopen doen, belanden we in een greppel waar ie half weer uit sprong, stond ik alsnog lekker voor l*l!!! 
Daarna ging ie als we voorop liepen steeds opeens omdraaien om achter Heli te komen, zag zeker kabouters ofzo!
En op de terugweg toen we bij stal gingen oversteken ging ie opeens stoer voorop, dus ik zeg en nou doorlopen hoor als je opeens stoer gaat doen! Loopt ie recht op zo'n grote witte kei af, ik denken daar gaat ie omheen, nee hoor meneer stapt er keurig overheen!!! (dan is ie opeens niet onhandig) Op stal nog even gaan hangen en halstertouw kapot getrokken en oh ja, laten we vooral niet vergeten dat ie eruit ziet als een "oorlogsslachtoffer" met allemaal wonden op zijn hoofd!!!
Tja, wat moet je met zo'n paard!!
Gewoon maar heeeeeel veeeeel van hem houden!!!!
Maar we hebben wel gelachen he Madelon!!!! 
Heli was trouwens superbraaf!!!
Tante Anita kan trots op ons zijn, we hebben weer goed geoefend!!!! 
Joyce, snap dat je er helemaal ziek van bent!! Het is een supermoeilijke beslissing maar volgens mij de enige juiste!! Ik weet dat zo'n uitspraak een open deur is en maakt het er zeker niet makkelijker op!! Het zal voor jullie allebei nog wel even moeilijk zijn!!
Heel veel sterkte en een knuf van mij!!!
Anous, Den en ik konden je echt niet met die lachspiegel helemaal naar Belgie laten rijden!! Ik zou er zelf helemaal gek van worden!!! Of de reis was wel erg lollig geworden!!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!! Was je wel op tijd of was de kerk al vol?