Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fardos

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:56

Beetje laat maar beter laat dan nooit toch?

Gefeliciteerd Xenia!! ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!

Shir hele fijne vakantie !
Na je vakantie gaan we weer verder oefenen met banaantje en de trailer!!

Nou morgen komen er mensen kijken naar Bart ze belde vanavond!
sjonge zou het dan toch ineens heel snel gaan?
wie weet word het niks we zullen wel zien.
wish me luck!! Verdrietig vind het toch wel erg moeilijk hoor!!
Nou ja we zien wel

het klonk trouwens wel heel goed.
mensen met een eigen boerderij eigen bak eigen land enz enz hele rustige vriendelijke vrouw en man ook trouwens ik heb ze allebei gesproken dus ja geen slecht gevoel over in ieder geval!

gr
Renee

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:03

Aaa Rene wat eng zeg.....en moeilijk....neem aan dat ze komen kijken om te kopen? (heeft een gedeelte gemist geloof ik)

Xeen de hapjes waren helemaal lekker hoor, je hebt je ritje op Par dubbel en dwars verdiend.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:06

Jeetje wat kan er veel gebeuren in een korte tijd zeg......

Siebje kreupel en begrijp ik het nou goed......ga je Bartje verkopen Renee/Joyce?????

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:07

O ik wou nog even trots vertellen dat Par het tot nu toe heel erg netjes doet op haar blote voeten, nog geen brokkels of andere dingen en volgens mij loopt ze ook gewoon netjes.
Zou wel ideaal zijn als dit doorzet.

En vroeg me net pas af waarom Rene (mag ook prive ivm lang of prive verhaal als je wilt)

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:20

Zo Renee,klinkt wel goed van die mensen!! Ik hoop voor jullie dat het wat wordt, volgens mij kan het dan maar beter snel gebeuren want het wordt er vast niet makkelijker op!
Ik vindt het wel heel jammer voor jullie hoor!!

Xeen, de hapjes waren heerlijk!!!! Jammie!!!!

Wat ik begreep van Sofie gaat het wel weer goed komen met Siebje!! Het is een probleem van een gewricht (weet niet welke) en ze moet op ijzers. Moet wel nog terug naar de kliniek. Hoop dat het snel weer oke is!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:23

renee....ik heb ook wat gemist geloof ik!!!
Wat ben je allemaal van plan??

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:26

xenia je hapjes waren heerlijk echt waar!! dank je wel hoor!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 02:14

Sorry voor de mensen die vanmiddag op stal waren dat ik een beetje stilletjes was, maar ik vind het zwaar K.U.T. dat Bart verkocht wordt. Verder ga ik me er niet over uitlaten, maar dat ik er toch wel goed ziek van ben is 1 ding wat zeker is. Ik wens Renee morgen veel succes op stal met die mensen, ik heb besloten me daarbuiten te houden. Liep vanmiddag op stal ook al met tranen in mijn ogen en de hele weg terug naar huis was het nog erger.

Ik ben er zondag weer dus tot dan.......

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 06:45

Mogguh allemaal!!

Xeen de hapjes waren erg lekker Vingers aflikken

Eef, bedankt voor het lenen van je autospiegel Clown Ik zal er goed voor zorgen Haha!

Renee, spannend dat die mensen vandaag al komen!! Succes Ach gut

Joyce, ik denk dat Renee het er net zo moeilijk mee heeft als jou, je bouwt toch iets op in die maanden dat Bart er nu is. Toch snap ik wel dat Renee hem wil verkopen, buiten is hij niet altijd een lieverdje lees gewoon gevaarlijk met dat gesteiger enzo Ik heb het pas ook gezien en was blij dat ik er niet opzat Bloos

Jongens ik ga me klaarmaken voor Blegie....eh.. Belgie!! Haha! Tot morgen allemaal!! Doei!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 08:07

Het is inderdaad niet zo dat ik er geen moeite mee heb!! in tegen deel hoe dichterbij het komt hoe erger het is!
En inderdaad eef hoe langer het duurt hoe moeilijker het word
ik ben echt mega misselijk heb buikpijn zit al de hele morgen op de plee bah bah.
Ik ben wel heel benieuwd naar die mensen hoor

Sil hij gaat weg omdat hij buiten steeds gevaarlijker word ik word banger hij word nog enger en zo gaat het al een tijdje verder tot bij mij vorige week zaterdag de sleutel brak! Hij was gewoon echt heel gevaarlijk aan het doen!
Het is zo jammer want in de bak gaat het super en deze hele week is hij ook al mega braaf!! maar ja voor hoelang?? dit is telkens zo dan gaat het weer ff goed en dan ineens gaat het fout !
Een paard mag van mij echt wel gek doen en snel bang ben ik ook niet maar dit gaat buiten mijn boekje ik kan er niks meer mee ik weet ook niet meer hoe ik het op moet lossen. en dan kom je op een punt waar we nu helaas terecht zijn gekomen!

nou nog even en dan staan die mensen voor mijn neus!
tot straks voor de mensen die er dan zijn!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:36

Shir fijne vakantie!

Fardos@ Ik had het hele verhaal idd vorige week zaterdag al gehoord, tsjee wat een verhaal zeg. Dat is idd k*t dat het zover moet komen he? Maar wat raar dat ie in de bak wel braaf is, wat moet je er dan mee he? Het kan wel maanden duren voordat je erachter komt wat er echt aan de hand is. Heel veel succes meid.

Ik ga zo even naar de stad, ik ga vanavond pas naar stal.
Doei!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:51

eef....waar ben je nou met al je verhalen....???? Knipoog Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:07

Er is een nieuw subforum, de Manege Huiskamer Lachen (MHK). Ik verplaats daar alle topics naar toe die aan over 1 bepaalde stal of manege Lachen.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:08

oke!! Haha!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:17

Hoi hoi,

Nou die mensen zijn geweest en het is een super aardig jong stel.
super rustig en heel lief.
ze vind Bart geweldig en komt volgende week nog een keer om buiten te rijden.
kijken of ze hem dan nog steeds leuk vind.

Ik heb er wel een goed gevoel over ze zijn echt heel lief met bart en Bart is heel relaxed bij haar.
verder zijn haar ideeen wel heel goed ze wil met hem gaan springen en hij kan het hele jaar naar buiten.
daarnaast is zij het grootste deel van de dag gewoon daar en tut de hele tijd met die beessies!
dat klinkt opzich wel heel erg goed toch?
nou jullie horen het wel weer als er vorderingen zijn.

groetjes
Renee

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:19

Welke verhalen? Ben ziek hoor!!!
Maar wat ik laatst toch met Robin en Madelon op heli heb meegemaakt!!! Ten eerste wilde ze allebei de brug niet over ivm met de hondeclub die net na de brug stonden te oefenen , dus ik maar even afgestapt, na de brug wilde ik er weer op. Zegt een van die hondemensen tegen een andere hondemens, als ze er nou niet opkomt moet je maar even een "kontje" geven!! Nou ja zeg!!!
Dus ik met al mijn souplesse er weerop gesprongen gaat Rob raar lopen doen, belanden we in een greppel waar ie half weer uit sprong, stond ik alsnog lekker voor l*l!!! Haha!
Daarna ging ie als we voorop liepen steeds opeens omdraaien om achter Heli te komen, zag zeker kabouters ofzo!
En op de terugweg toen we bij stal gingen oversteken ging ie opeens stoer voorop, dus ik zeg en nou doorlopen hoor als je opeens stoer gaat doen! Loopt ie recht op zo'n grote witte kei af, ik denken daar gaat ie omheen, nee hoor meneer stapt er keurig overheen!!! (dan is ie opeens niet onhandig) Op stal nog even gaan hangen en halstertouw kapot getrokken en oh ja, laten we vooral niet vergeten dat ie eruit ziet als een "oorlogsslachtoffer" met allemaal wonden op zijn hoofd!!!
Tja, wat moet je met zo'n paard!! Haha! Gewoon maar heeeeeel veeeeel van hem houden!!!!
Maar we hebben wel gelachen he Madelon!!!! *LOL*
Heli was trouwens superbraaf!!!
Tante Anita kan trots op ons zijn, we hebben weer goed geoefend!!!! *LOL*

Joyce, snap dat je er helemaal ziek van bent!! Het is een supermoeilijke beslissing maar volgens mij de enige juiste!! Ik weet dat zo'n uitspraak een open deur is en maakt het er zeker niet makkelijker op!! Het zal voor jullie allebei nog wel even moeilijk zijn!!
Heel veel sterkte en een knuf van mij!!! Ach gut

Anous, Den en ik konden je echt niet met die lachspiegel helemaal naar Belgie laten rijden!! Ik zou er zelf helemaal gek van worden!!! Of de reis was wel erg lollig geworden!! Haha! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!! Was je wel op tijd of was de kerk al vol? Clown

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:25

Dat zou super zijn Renee!!! Dat ie ergens komt waar jij en Joyce een goed gevoel bij hebben en het klinkt ook gewoon goed!!
Even afwachten dus nog!!
Vindt het nog steeds erg kl*te voor jullie hoor!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:45

hahahah ja dat was lachen he toen eef!!!!! Haha!

Als ik het terug lees moet ik nog steeds erom lachen!!!! Robin in die greppel hahaahhaa Haha! Haha!
Nou voor de verhalen is er niets leukers dan leedvermaak!!!
Whhahaha ik moet nog steeds lachen erom!!! Clown Clown

Wel zielig van al zijn wonden hoor!! ik hoop dat je er nog achter kan komen wie dat nou gedaan heeft!!!

Rene...moeilijk he zo'n beslissing...maar die mensen van vanmorgen zagen er heel lief uit. Ook die man die hem toch ook aanhaalde enzo.
Als je dan toch de knoop hebt doorgehakt, laat bartje dan maar daarheen gaan!!!!!!!!!! Hij kan daar lekker oud worden en krijgt zeker vollop zijn beweging.
Maar het blijft altijd moeilijk.

Joyce het is logisch dat het voor jou ook heeeeel moeilijk is! Je gaat je toch hechten aan zo'n beest en samen bouw je toch een band op.
Maar eerlijk is eerlijk, als hij gevaarlijk gaat worden zou je toch keuze's moeten maken...Voor rene is het net zo moeilijk als voor jou. Huilen
Bart heeft nou eenmaal volop beweging nodig en een uurtje is bij hem eigenlijk niet genoeg. Hij kan zijn ei niet kwijt heb ik zo het idee.
Nu staat hij nog buiten dus beweegt hij nog in het land, maar straks staat hij weer op stal en dan wordt het misschien alleen maar erger!
Het is niet leuk ik weet het want wij hebben al 2 paarden weg moeten doen. 1 omdat die ook gevaarlijk werd en de tweede omdat we hem gekocht hadden met een chronisch hoestprobleem (wisten we tijdens de koop nog niet hoor!). Huilen Huilen
Maar probeer elkaar te steunen want jullie maken allebei het zelfde mee Ach gut

Nou tot van de week op stal he!!! Knipoog

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:48

Jaja, lach jij eefje maar uit!! Volgende keer mag jij afstappen en dan weer zo elegant mogelijk erop klimmen!!! Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:03

is goed hoor eef beloofd!!!! Knipoog Knipoog

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:11

Tuurlijk is het logisch dat hij weggaat om bepaalde redenen. Maar dat wil niet zeggen dat je je gevoel uit kan schakelen. Renee en ik hebben het besproken, en ik ben tijdens dat gesprek ook heel realistisch geweest, en nog steeds. Maar toen ik gisteren op stal was en te horen kreeg door de telefoon dat er vandaag mensen zouden komen kijken, brak er iets in mij. Maar ja, het is nou eenmaal zo en ik moet me er bij neerleggen.

Eefje, wat fijn voor je dat het zo goed gaat met Robje in de trailer zetten. Oefening baart kunst zeggen ze toch altijd!!!!!!! Knipoog

Anous, ik weet echt wel dat Renee het er misschien net zo moeilijk mee heeft als mij, en dat ie buiten gevaarlijk is, dat heb ik een half jaar geleden zelf ook ervaren. En de verhalen van Renee heb ik ook gehoord. Ik vind het alleen zo jammer dat het bepaalde periodes zijn, en dat we niet meer kunnen proberen dat te onderdrukken.

Voorderest hoop ik dat Bart goed terecht komt, en we zien wel wat de toekomst voor mij brengt. Denk toch wel een eigen paardje over een paar jaar.

Tot morgen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:14

Tsjee Rene moeilijk hoor, maar wel fijn dat die mensen zo vriendelijk zijn en goed met Bart overweg kunnen.
Als jij er een goed gevoel bij hebt en denkt dat ie bij die mensen gelukkig zal worden moet je het zeker doen.
Geweldig dat ie daar vertroetelt word door die vrouw en lekker de ruimte krijgt daar, het is heel moeilijk maar uiteindelijk toch het beste.

Veel succes met alles nog. Lachen

Wie komen er vanavond allemaal op stal?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:28

ik sta ervan te kijken............... eerlijk gezegd, zo een eerlijk paard

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:38

Renee en Joyce beide sterkte en succes, en als hij dan toch weg moet, dan maar naar het op 1 na beste huis wat te vinden is he Ach gut

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:42

ja kim dat vinden wij ook alleen is hij soms dus toch niet zo eerlijk.
En die momenten zijn helaas overtreffend! Huilen

Dank je wel Syl!!! Verdrietig