hee meiden, het gaat heel goed met Britt als leiding! de kids vinden haar leuk en het rijden gaat opzich goed, alleen die kinderen kunnen blijkbaar niet rijden, want ze vallen allemaal haha.
alleen slecht nieuws. ze wilde Whisky weer beleren, maar ze deed weer super gek. nu willen ze haar echt weg doen. zo jammer. bij mij was whisky echt een top paard. gewoon lekker gek, bij opzadelen/bit in doen wel heel irritant, bij rijden heeel snel en je moest gewoon opletten. dus echt een goed paard voor gevorderden, was er ook echt helemaal gek op. maar ze hebben haar toen te lang stil laten staan ivm genoeg paarden/veulen.
'ja ze willen allemaal steeds dat britt met hun meegaat op rit
en idd jammer van whisky maar als het niet gaat dan gaat het niet, je kan geen gevaarlijk paard in een volle kampgroep zetten vind ik. net zoals die loxy als ze die weer gaan proberen vind ik het ook vrij onverantwoordelijk...
ja k snap t daarom idd ook wel.. mr gaan ze wisky niet houden als fok merrie ofzo? dat is ze toch al een tijdje? is Loxy er nog wel? ze staat niet meer tussen de paarden op de site van Iris.
EllaBellaah
Geplaatst: 04-05-11 16:49
Ik ben de hele week niet thuis dus me moeder zorgt voor Dinky. Hij krijgt elke dag medicijnen en olvarit baby eten met worteltjes omdat hij niks at. We hebben hem ook met een spuitje water moeten geven, kortom het gaat niet goed met hem. Vandaag kreeg ik een berichtje van me moeder dat hij wat van zijn brokjes op heeft (die hij ruim een week niet gegeten heeft) en dat hij heeft gedronken zelf. En hij kan weer redelijk op zijn achterpootjes zitten. Hij doet echt heel hard z'n best het is echt een doorzettertje. Als hij dat niet was had hij het misschien al opgegeven. Hopelijk gaat het over een paar daagjes nog beter.
Ik hoorde ook van Britt dat ze het naar dr zin heeft, ze heeft een paar keer Sax meegehad en misschien ook Hannelore dat wilde ze iig wel. Simone begrijpelijke keus! Het is even rot maar ik snap dat je nu je kans pakt aangezien Rajah binnekort weggaat. Het is even lastig omdat je zo lang met Rajah heb gezeten maarja dit is een leuke kans voor je !
Vandaag was dus de laatste keer bij Rajah, weer ff gereden was toch wel even slikken. Salsa ook weer gereden en het is zon fijn diertje . Een dag met dubbele gevoelens maar het is wel goed zo!
super tof suus! echt heel leuk, dat wilde ik ook ooit nog een keer doen, maar is niet zo leuk als leiding..
er waren weer mensen gevallen met de dagtocht, 2 bij henk, 1 bij de leiding. of de paarden zijn echt wilder of ze kunnen niet rijden haha.
Britt had tegen wat kids gezegd(voor de mensen die ze misschien kennen innes etc) dat ze moesten doorrijden, want ze hielden toen ze naar huis reden steeds in en dan gingen ze aan galopperen. alleen toen werd ze dus een beetje boos, want ze luisterden niet naar Britt. en toen hebben ze een preek gehad van jose etc en toen hadden ze hun moeders gebeld en die hadden jose gebeld om te klagen.. dus dat was even wat minder. verder ging het wel goed!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 05-05-11 11:48
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt
faron is gister bekapt, wel heeel erg kort, maar nu zijn alle scheuren er wel uit. ze heeft alleen wel een beetje last van r hoeven, is stal liep ze helemaal met stijve beetjes maar op het gras liep ze gelukkig wel prima
*jaloers* Jeroen en ik hebben allebei een jaarabbo op de dierentuin in amersfoort en hij is vrij vandaag dus hij dacht ik ga even lekekr daar struinen. Heeft die rotzak niet gewoon net een antilope geboren zien worden! die zagen we afgelopen zaterdag al rondlopen met ontploffeingsgevaar dus dachten al dat kan niet meer weken duren als ie straks ook de luiaard baby ziet die vorige week geboren is dan wordt ik helemaal groen want die was goed verstopt afgelopen zaterdag
ik zou met een vriendin gaan maar die is op vakantie, daar hadden we even niet aan gedacht nouja heb eigenlijk ook helemaal geen zin, dus dan maar een jaartje niet
Ik werd vanmorgen wakker van Wietses wekker maar toen viel ik meteen weer in slaap entoen ik weer wakker werd was hij ineens weg, heb niet gemerkt dat hij uit bed ging en ging aankleden enzo, echt gek haha. Vermaak mezelf beetje de hele dag Wietse moet overwerken omdat hij een klus nog niet afheeft maaaarjaaa... Morgen is me oma jarig en dat viert ze ook meteen maar ze is hartstikke irritant en daarbij ook nog dement dus heb er niet zo veel zin in :s Hoorde va Britt dat ze het nog steeds naar dr zin heeft