Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:54

suikermeisje schreef:
Hitime schreef:
Dankjullie! :P

Jullie intro is wel vroeg Loes, hoe lang duurt 'ie?

Ghehe gaaf Sanne, de faculteit waar ik 't meest te vinden ben is ook op loopafstand.. Volgens mij staat dat in dezelfde straat als een school.. Weet niet meer, heb iig. wel een school gezien toen ik daar laatst liep! Kunnen we een keer meeten. :P

dat is voor alle HBO in utrecht en ook voor WO in utrecht. Want mijn echte intro is 23 t/m 26 aug

Oooh oké.. :P
Hebben jullie ook workshoppen o.i.d.? :D

suikermeisje

Re: Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:11

geen idee XD
ik heb een kamp van 4 dagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:18

Oja, ik 5. Van vrijdag tot woensdag, vind dat wel een beetje raar.. Zo met 't weekend. Maarja. :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 14:22

ja dat is wel raar ja, dan zou ik niet mee gaan :+ wil weekend gewoon voor mijn paarden hebben :D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 15:46

mijn echte introductie is 5/6 september pas, en het weekend erna is eerstejaarweekend..

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 16:40

Pfff dillemaaaaa's :P

Tom en Roos lopen waarsch beide geen jt (zegt de extra), flo is waarsch leiding, Cobrizo wil iemand op die bij reelaer rijd dus die krijgt voorrang, en armani mag waarsch niet omdat die nu loopt..

lekker dan,,
dan wil ik op Diesel ofzo alleen daar wil een meisje heel graag op die ik ken, is dat banketstaaf ? :P

sandersander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 17:38

Komt echt wel goed hoor caitlin!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 18:28

Inderdaad, komt goed Caitlin!

En Ruth, jaaa wij gaan sowieso een keertje meeten *D

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:38

Komt goed Cait ;)
Uiteindelijk kom je toch wel op een paard wat je leuk vind

Vandaag weer een strandrit gemaakt :D
Was super leuk, ik moest mijn paard ook elke keer inhouden omdat die anders langs de begeleiding ging (zat er gelijk achter) En er is iemand op het strand (met rengalop) van z'n paard gevallen, niemand weet hoe het is gekomen want zij kan zich niks herinneren.
Ze durfde dus ook niet meer op het paard te stappen dus moesten we met ze alle terug :(
We zijn dus niet meer door de duinen gegaan en groot stuk bos. Via het strand terug stappend maar dat was af en toe echt een ramp, aantal paarden waaronder die van mij ook wilden graag weer hard terug dus was continue inhouden.
Degene die eraf gevallen is is bij een strandtent gaan zitten en een vriend van haar die ook mee reed heeft haar later opgehaald met de auto toen die terug was bij de manege.
Laatste stukje bos (waar je altijd doorheen moet om bij het strand te komen) Hebben we gelukkig nog wel een klein galopje gedaan en een drafje, paard is in het bos losgelaten en zo hebben we dus nog kunnen galopperen (deze paarden zijn zo op de stem van de begeleiders gericht dat ze daar naar luisteren)

http://1.2.3.13/bmi/94.100.123.178/1374 ... _qs1B.jpeg
http://1.2.3.11/bmi/94.100.121.50/13747 ... _gXG4.jpeg

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 21:27

Klinkt heel leuk! Ik kan alleen je foto's niet zien..

Mijn neefje en nichtje bleven gister logeren en vandaag gingen we naar dat klimbos (waar ik laatst ook was)
Je moet daar eerst een superkleine baan doen om te laten zien dat je de uitleg hebt begrepen, knalt mijn vader ergens keihard tegenaan, hele wond dus die mocht in het verband.... maar die kon al niet meer mee :+

Toen heb ik met Nienke(nichtje 13), Cas(neefje 11), Tijn (bro 13) en mijn oom de family baan gedaan. Supergezellig natuurlijk :+:
Daarna de Junglebaan met mijn nichtje en neefje, en die man die daar werk die er vorige keer ook was, was er nu ook, en hij is echt supergrappig. Ik had het er met mijn nichtje over dat ik mijn mobiel voelde trillen maar dat ik helemaal geen mobiel mee had. En blijkbaar hoorde hij dat want hij ging er helemaal over verder :P

En toen de Kick gedaan, samen met mijn nichtje., en hij was net zo zwaar als de vorige keer haha. Het is stukjes gefilmd, nou heb me kapot gelachen toen ik het terug zag _O-
Mijn nichtje werd halverwege wel heel erg duizelig en durfde niet meer verder, dus die is van 9 meter naar beneden gehaald door een van die mensen die daar werkt. Ik wel afgemaakt.

En nu heb ik dus weer spierpijn _O-

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:38

Aah, klinkt leuk San!
Kunnen wij die filmpjes ook zien? :P

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:41

suikermeisje schreef:
Datjaa schreef:
Hellooo!
Hoe is het hier met iedereen?
Leuke JT's gehad? :)

Mijn instructieweek was ook leuk, maar zit nu in het gips.. :(
Maar ik mag in de herkansing, ik mag de laatste instuctieweek weer komen! Echt lieff <3

En gefeliciteerd Ruth, met je nieuwe kamer! :)

wat is er gebeurd dan =O?

Even gequoted uit andere HK-topic:
Datjaa schreef:
Bij instructieweek ben ik van het paard afgevallen met springen.. Noujaa, ik viel niet echt, ik hing om zijn hals :o
En toen ben ik wrs met mijn pink achter de teugels blijven haken.
Eerst naar een huisarts, toen naar ziekenhuis @Alkmaar, en toen bleek wel, pink gebroken.. moest ook teruggezet worden.. brr.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 21:53

nu nog niet, misschien dat het ooit lukt ze op de computer te zetten, maar mijn tante heeft het meeste gefilmd dus dat moet ik eerst nog krijgen :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 11:30

OHMYFACKINGGOD,
morgen gaan jullie al weer op JT Cait en Ruth..
Ik moet beltegoed kopen _O-

enne, weetje waar ik achter kwam? Mijn tante heeft een nummerbord met in het midden JT haha :))

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 13:19

Hallo bokkers!
Ik ben niet zo goed met bokt, reageer ook nooit op topics en schrijf nooit topics, maar ik wou toch even reageren.
Ik ben afgelopen week weer op JT geweest! 5e keer alweer! *\o/* En ook me laatste! Volgend jaar TREC!
Maar ik wou even zeggen dat ik degene was die op L'avenir reed en dat hetgeen wat caitlin schreef een beetje overdreven was. L'avenir had vorige week ook al JT gelopen en was waarschijnlijk daardoor ontzettend vermoeid geraakt waardoor hij geen zin meer had in het rijden. Hij werd daarom drammerig onder het rijden en begon te stijgeren. Ik heb tot dinsdag middag op hem gereden en toen voelde het niet meer goed aan tijdens de cross. Ik vond het niet meer veilig om zo op JT te gaan. Vandaar de cross op Tommy en Cobrizo gedaan! 2 echte Toppers! Ik raad vooral Cobrizo erg aan!! :j En de rest van de JT op Armani gereden! :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 13:38

Heeee Marjolein!
jou ken ik nog van... 3 jaar geleden? Toen reed je op Diesel geloof ik, ik zat toen in de andere JT.
haha eindelijk een beetje duidelijkheid over wat er aan de hand was :) Cobrizo vond ik ook zo leuk bij ons in de week *D

evamarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:27

Jt was echt super op mn toppertje Tutti <3

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:44

En ging Tutti hard? :))

Jeetje, op t reelaer merkte ik ook al dat er iets rolde in mn cap maar nu bleek dus mijn hele cap van binnen kapot/gebroken te zijn. :oo En wat ik hoorde rollen was een afgebroken stukje. Dus heb meteen een nieuwe cap gekocht aangezien mijn cap al een aantal keer mijn redding is geweest :oo

FOTOS van JT AUB O:)

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:54

xSannee schreef:
Heeee Marjolein!
jou ken ik nog van... 3 jaar geleden? Toen reed je op Diesel geloof ik, ik zat toen in de andere JT.
haha eindelijk een beetje duidelijkheid over wat er aan de hand was :) Cobrizo vond ik ook zo leuk bij ons in de week *D

Jaaa! Jou ken ik nog wel hoor! Haha. :) Klopt! Diesel is ook erg leuk! Maar ik vond hem wel wat makkelijk.
Ja ik dacht laat ik even zelf vertellen hoe het zit. Vond het zo'n raar verhaal wat ik las. :P Cobrizo kan érg leuk springen en érg hard! Ik vind hem echt super! Wie weet een paardje voor volgend jaar als hij er dan nog is.

Op wie wil jij graag op JT?

evamarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:55

Tutti ging best hard zat op de holterweg achter kelt :D
vond het wedstrijdpad nog het leukst kan je lekker hard zonder iemand voor je haha... volgensmij ging tutti daar sneller dan op de holterweg :P
maar het was echt super leuk !
mn zus heeft gefilmd en een filmpje op youtube gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=xb6sr0czflo

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:56

WiskyBokjes schreef:
En ging Tutti hard? :))

Tutti was ook erg vermoeid van de afgelopen JTweek. Hij was de 1e 2/3 dagen nog wel een beetje fit. Maar daarna was hij wel echt moe dat hij bij de langzame pony's hoorde! Dus nee, hij ging niet echt hard voor zijn doen. :n

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-11 14:58

Eva: Wat leuk dat je op Tutti mocht *D
Marjolein: Ik ben in de eerste week geweest, toen reed op op Kristal! Echt een toppertje en kon ook heel hard haha =D

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 14:59

Oh haha, zie net dat Eva zelf ook al heeft gereageerd! :P

marjoleinx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:00

@ Eva
Ik had het filmpje op de reelaer hyve gezien! :D Armani ging hard menn! Poeeeh. Haha.

evamarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 15:01

haha
tutti was wel echt moe ja... hij hield zich wel in omdat die zoo moe was.. vooral in stap dacht hij echt ik ben moe laat mij langzaam stappen
maar bij de galop paden galloppeerde die wel gewoon mee maar lang niet op zn snelst