Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:08

Wij doen ook niets aan Pasen, hebben vandaag een begin in de tuin gemaakt wat een *** werk! Ben je klaar voor morgen Sas? Gijs heeft vandaag nog op delliebellie gereden.

5 juni is al snel! gaan jullie ook nog op huwelijksreis?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:15

Ja, ben er klaar voor. Kijken of ik weer op vriend Guus mag :)

Aai, dat zou wel echt heel banketstaaf geweest zijn Es!

Wat zijn jullie met de tuin van plan?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 20:45

Of weer op Adele!
De tuin.. ik weet niet of je het 2 weken geleden hebt bekeken maar het is nogal een oerwoud!

we hadden vandaag trouwens een wegloper in huis in de vorm van een oude uberlieve husky! jammergenoeg wilde zijn baasje hem terug!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 20:48

Ik heb gister de tuin ook alvast maar beetje onder handen genomen :'). Er lag nog een kerstboom in (die iemand in stukjes zou zagen en in de groene bak zou doen, noem geen namen....). En gelijk maar alle potten geleegd die dode planten bevatte. Ben blij dat de hele tuin betegeld is verder :P. Hoge druk spuit er over, schutting lakken en we zijn er weer klaar voor!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 20:50

Hahahahaha komt er binnenkort weer een hondje bij Antoinet :P. Vind Husky's altijd zo mooi, alleen die hebben volgens mij helemaal veel beweging nodig. Dan is een luie puk ook wel fijn, die vind lange wandeling leuk maar vind het ook heerlijk om de hele dag te slapen.

En we gaan inderdaad op huwelijksreis. We vertrekken 6 juni waarschijnlijk om 6.20 naar Egypte :').

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:03

Joh Es dat wordt dan geen latertje?

Deze is al heel oud loopt al niet te snel. De eigenaar zei dat hij wel vaker ontsnapt (heb hem al vaker zien lopen) alleen werd hij vandaag bijna geschept op een auto op de Beeklaan dus ik hoop wel dat hij vanaf nu in de gaten wordt gehouden.

Ik heb net een 10 weken abbonnement (via Groupon) gekocht voor NJoy fitness in Noordwijk, wat heb ik nu weer gekocht -O- :=

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:07

Haha, was het dan een beetje betaalbaar? Zat laatst te kijken en vond hem best prijzig.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:14

Ja ik vond ze ook aan de prijs, dit is 10 weken onbeperkt sporten voor €34,95

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 21:17

Hahahahahaha oei ik heb ooit op fitness gezeten, die 10 weken heb ik geloof ik niet eens gehaald :').

Hopelijk letten ze inderdaad beter op m! Ik had geloof ik na de eerste keer al maatregelen genomen... Puk wil m ook nog wel is smeren maar dan krijg ik altijd gelijk de zenuwen. Die peerd m dan door de voordeur als de postbode een pakketje komt brengen ofzo. En dan denkt ze dat we aan het spelen zijn en laat ze zich niet meer vangen _-:(.

Feest is om 12 uur afgelopen, daarna door naar huis even omkleden en naar vliegveld door volgens mij :'). Kan ik slapen in het vliegtuig :P.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:20

Ja zo ben ik dus ook, ben Jock in Engeland ook 1 keer kwijt geweest men toen heb ik peetjes gezweet!

Mischien een tip maar waarom boek je geen hotel op Schiphol? kun je nog ff een paar uur slaap pakken en de meeste hotels bieden parkeren voor de vakantie inclusief aan dus dat scheelt parkeerkosten.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 21:31

We kunnen gelukkig altijd bij mn ouders terecht :P. Daar heb ik ook mn tweepersoonsbed nog staan. Als de tijdens zo blijven als ze zijn moeten we om 3.20 ingecheckt zijn, dus dan is het zonde om een hotelkamer te boeken. En had nog wel enige hoop op een huwelijkssuite in het van der Valk of hotel van Oranje :'). We worden door mn ouders naar Schiphol gebracht, scheelt weer gedoe met de auto.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 21:38

Dat is inderdaad beter bekeken! waar ga je naartoe in Egypte? Heb zelf door het land gereisd en het is echt een prachtig land!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:27

Gaaf, esther, alles regelen voor de bruiloft, lekker dat het allemaal lukt met alles. En ben ook wel benieuwd naar je jurk! En daarna op huwelijksreis, dat doen jullie snel, uitslapen op huwelijksreis.

Husky's vind ik mooi, maar ik vertrouw die poolhonden allemaal niet zo, zolang baasje wat doet is goed, maar vreemde is opletten. Die hond moeten ze echt goed opsluiten dus, op beeklaan loslopen is geen fijne gedachte. Kaya ontsnapt gelukkig niet echt, die gaat hooguit even iemand ergens begroeten. Ze is gewoon gek op aandacht en eten. Als ze losloopt is ze wel oostindisch doof, maar doe dat vooral waar geen verkeer is en waar bosjes en sloten zijn, kan ze zich prima vermaken.

Balen van je heup antoinette, hopelijk gaat keer opknappen en blijvend. Het speelt al lang genoeg :(

Qua bowlen is voor mij zaterdagavond makkelijkste avond, zondagavond kan ik om de week, andere week lig ik te slapen ivm nachtdienst. En op vrijdag werk ik en dat is dus meest tot 18.45 dan nog omkleden, kan op werk douchen en dan nog naar plek waar jullie gaan bowlen.

En ik ben benieuwd wie we morgen hebben als voorruiter en welke paarden. Ik wil wel keer wat anders dan ushi of adje :o

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:41

Wat grappig deze hond heet ook Kaya, dit is echt een heel lieve hond, we hebben hem achterin de tuin gehad en hij was wat brutaal gelijk laten zitten en hij begon spontaan pootjes te geven.

zaterdagavond is voor mij prima mischien kunnen we kijken voor een arrangement als jullie dat leuk vinden bowlen en steengrillen ofzo?

Ben benieuwd op wie je mag Wen en baal dat ik niet mee kan :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 22:43

We gaan naar Hurghada, hotel waar ik al paar keer ben geweest. Vond het daar altijd super dus we gaan er gewoon weer heen :P. Voor Leon de eerste keer vliegen en hij wilde graag leren duiken dus ideaal land daarvoor ;). En tegen de tijd dat we daar zijn maar is informeren hoe het met de veiligheid zit en wie weet gaan we dan ook nog wel naar luxor ofzo. Is op het moment geloof ik wel rustig, al blijft het standaard een oranje zone.

Zo te horen is een zaterdag tot nu toe de beste optie ;).

En Sas, staat Ronnie er nog? Dan gok ik dat jij daar op mag. En voor Wendy vind ik die nieuwe wel wat (Beauty als ik het goed heb?).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 22:45

En ik vind het wel leuk idee inderdaad bowlen en steengrillen ofzo ;).

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:54

Ook gezellig arangement met wat te eten, steengrillen is prima.

Beauty lijkt me wel leuke pony ja. De laatste keer in januari, stond ronnie er nog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 22:56

Ik ook! :)

Ronnie is er nog ja. Die heb ik al eens aangevraagd, maar tot nu toe lukt dat nog niet. Meestal is het Guus, wat ik niet echt erg vind overigens :Y)

Wen kan wel op Beauty inderdaad, ook een pony dus best kans!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 23:01

Hahahaha wie weet heb je geluk dit keer :P. Al was Guus ook altijd leuk ;). Hoe oud is die inmiddels wel al niet? Die staat er echt al zo lang!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 23:26

Ronnie en Beauty zijn een leuke combi al vind ik Anouk ook wel wat voor Sas.

Hurghada ben ik ook geweest, ik ben toendertijd verliefd geworden op Aswan waar de zittende beelden van Ramses staan en je de Nefertaritempel kan zien. Dit is het absolute zuiden van Egypte. De luxor tempel is ook mooi maar vond ik minder indrukwekkend en ik was absoluut niet gecharmeerd van de uitbuiting van mens en dier.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-15 23:30

Heb daar inderdaad veel zielige ezels en paardjes gezien.... Aswan ben ik nooit geweest, maar dat is ook iets te ver voor een dagtripje volgens mij ;).

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 12:22

Ik ben toen naat Aswan gevlogen dit was een jaar na de aanslagen in Egypte dus busreizen werdem toen zowieso afgeraden.
De vallei der Koningen/ koninginnen en de Hatsjepsoettempel zijn ook de moeite van een bezoekje waard maar dat is volgens mij ook wel een eindje van Hurghada vandaan..

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 21:29

Jij mag nooit meer voorspellen Antoinette. Het werd Anouk! Ik moest even wennen, maar ik vond haar toch wel fijn om te rijden :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 07:41

De keer dat wij naar Luxor zijn geweest ging je ook echt in een colonne door de woestijn onder begeleiding van het leger. Was voor de show zeiden ze, maar dat is volgens mij alleen maar om mensen gerust te stellen :P. Maar moet zeggen dat ik me nooit onveilig heb gevoeld daar... Behalve dan dat we achter een vrachtwagen reden die bakstenen vervoerde en die iets te vol lag waardoor die er nogal wat verloor en die af en toe richting onze bus vlogen....

Ik heb altijd het idee met Egypte dat het daar goed gaat zolang het leger aan de macht is. Bij hun blijft staat en geloof tenminste gescheiden en mag iedereen doen wat ze willen (binnen de grenzen die het leger stelt dan :P). Maar dan heb je in ieder geval niet die onzin dat je als toerist ook in een jurk moet lopen met hoofddoek enz. En denk dat er weinig landen zijn die Egypte durven aan te vallen.... Raak je ze met een vinger aan dan laten ze gelijk zien wat ze in huis hebben.

Maar ja kijk tegen die tijd wel wat de adviezen zijn, hoop in ieder geval zo'n klein woestijntripje te kunnen doen en voor Luxor kijk ik wel of we daar zin in hebben. Ik heb het sowieso al gezien en weet niet of Leon zin heeft in zo'n lange busreis. Want je wordt rond 4/5 uur opgehaald en je bent dan pas 's avonds tegen 10en terug volgens mij. Echt wel een hele lange dag!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-15 07:42

Lekker gereden dus Sas ;). Viel het weer bij jullie nog mee? Het was bij ons echt grijs en grauw de hele dag. Pas tegen de avond knapte het wat op. Terwijl het zondag echt fantastisch was!