Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Er lag nog een kerstboom in (die iemand in stukjes zou zagen en in de groene bak zou doen, noem geen namen....). En gelijk maar alle potten geleegd die dode planten bevatte. Ben blij dat de hele tuin betegeld is verder
. Hoge druk spuit er over, schutting lakken en we zijn er weer klaar voor!
. Vind Husky's altijd zo mooi, alleen die hebben volgens mij helemaal veel beweging nodig. Dan is een luie puk ook wel fijn, die vind lange wandeling leuk maar vind het ook heerlijk om de hele dag te slapen.
.
.
.
. Kan ik slapen in het vliegtuig
.
. Daar heb ik ook mn tweepersoonsbed nog staan. Als de tijdens zo blijven als ze zijn moeten we om 3.20 ingecheckt zijn, dus dan is het zonde om een hotelkamer te boeken. En had nog wel enige hoop op een huwelijkssuite in het van der Valk of hotel van Oranje
. We worden door mn ouders naar Schiphol gebracht, scheelt weer gedoe met de auto.
. Voor Leon de eerste keer vliegen en hij wilde graag leren duiken dus ideaal land daarvoor
. En tegen de tijd dat we daar zijn maar is informeren hoe het met de veiligheid zit en wie weet gaan we dan ook nog wel naar luxor ofzo. Is op het moment geloof ik wel rustig, al blijft het standaard een oranje zone.
.
. 

. Al was Guus ook altijd leuk
. Hoe oud is die inmiddels wel al niet? Die staat er echt al zo lang!
.
. Maar moet zeggen dat ik me nooit onveilig heb gevoeld daar... Behalve dan dat we achter een vrachtwagen reden die bakstenen vervoerde en die iets te vol lag waardoor die er nogal wat verloor en die af en toe richting onze bus vlogen....
). Maar dan heb je in ieder geval niet die onzin dat je als toerist ook in een jurk moet lopen met hoofddoek enz. En denk dat er weinig landen zijn die Egypte durven aan te vallen.... Raak je ze met een vinger aan dan laten ze gelijk zien wat ze in huis hebben.
. Viel het weer bij jullie nog mee? Het was bij ons echt grijs en grauw de hele dag. Pas tegen de avond knapte het wat op. Terwijl het zondag echt fantastisch was!