@ Taverno: mag hoor hihi, ieder z'n smaak! Ik ben juist gek op rozen, vind het juist mooi als ze groot zijn. Alleen dit keer waren ze wel erg groot, had er nu maar 5 gemaakt omdat het toch alleen even voor de foto was (en ze moeten met naald&draad). Normaal maak ik er een stuk of 7, dus zijn ze wel wat kleiner.
Wat een rust hier zeg. Is iedereen op vakantie of gewoon niks te melden?
Wij hebben eigenlijk een afscheidsborrel nu, maar ik moest toevallig even invallen voor een collega bij de receptie hihi. Ik ben wel even geweest voor een hapje en een drankje natuurlijk.
Goh,ik kwam in Zoetermeer en daar was het nat. In Stompwijk is er niets gevallen,hooguit een paar spetters.het was wel donker en het onweerde in de verte maar verder niets.
Ja hoor, heel leuk. Helaas niet zo goed weer maar het is ook veel droog geweest en de temperatuur was natuurlijk wel goed. Ben iig blij weer thuis te zijn. Lekker naar Xantha morgen die heb ik zo gemist!
Ik was laat met werken en had zo`n pijn in mijn rug dat ik niet richting Stompwijk ben gegaan maar een paar flinke pijnstillers genomen heb en me geinstalleerd op de bank.
Dank jullie wel! Tav balen dat je zo'n last hebt van je rug. Je hebt groot gelijk dat je lekker op de bank gaat zitten. Tencie heeft toch hard gewerkt gisteren.
Xantha
Geplaatst: 23-07-11 22:06
Cynthia en Denise , fijne vakantie!!
Ik heb Xantha vandaag aan de longe gezet en mijn zoon Tim erop. Ze was superbraaf. Stap, draf en galop, hoppa!!!
Is inderdaad echt heel naar weer, vannacht stormde het hier aan de kust behoorlijk! Dit is nou hoog zomer in nederland haha, is toch ongelovelijk! Ik ben in september nog 2 weken vrij, ga mooi een last minute'je boeken
Zo ik ben weer terug. Ik had verwacht dat het flink druk zou zijn in de binnenbak... Maar ik was de enige op stal! Had de binnenbak dus helemaal voor mij alleen, luxe!! Zico was flink druk door de regen, haha druktemakertje.
taverno
Geplaatst: 24-07-11 16:33
Cer schreef:
de dagpaarden zijn vandaag niet naar buiten, het blijft de hele dag regenen..
Dan blijf ik ook maar lekker thuis,ik ga me niet nat laten regenen.
En als ik het wekend gewerkt heb heb ik het wel gehad dus dat komt mooi uit.
Ben wel slecht zeg,2 dagen niet naar mijn paard.
taverno
Geplaatst: 24-07-11 16:58
Marlon,van harte gefeliciteerd en ondanks de regen een hele fijne dag!