Nicole1995 schreef:Morgen kijken bij de was machine,hehehe,dan kan ik weer wassen
is beetje in de buurd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Morgen zal het wel over zijn, maar vandaag werd ik op een gegeven moment dusdanig pissig dat ik een beetje onredelijk tegen iemand heb gedaan. Misschien vinden jullie het alleen maar terecht:
) en bedacht me ineens: "Oh nee, dat kan helemaal niet!" en toen voelde ik me ineens best wel verdrietig...
Shenavallie schreef:@ ATE: Heb jij ook niet de neiging om te bellen hoe het met je kind gaat? Ik had het op de terugweg naar het Koetshuis heel sterk. Als Wesley mee naar Brabant is, dan bel ik elke avond wel even hoe het met hem gaat (of hij belt mij). Ik had de telefoon in mijn hand (met de andere sturen) en bedacht me ineens: "Oh nee, dat kan helemaal niet!" en toen voelde ik me ineens best wel verdrietig...
) LIQUITA schreef:Bij ons is vandaag ook weer het Sonja Bakkerboek te voorschijn gehaald. Dus ik zit nu te knabbelen op een worteltje. Vanavond hadden we op de manege carrousel bespreking, en ik moet met de opening van de nieuwe binnenbak (17 oktober) m'n rijjasje weer aan. Dus ik moet wel.
Haai b.t.w.
Shenavallie schreef:Wat een rotdag vandaag: werkelijk alles zat voor mijn idee tegen en ik had het idee dat alle mensen van de wereld dwars lagen. Morgen zal het wel over zijn, maar vandaag werd ik op een gegeven moment dusdanig pissig dat ik een beetje onredelijk tegen iemand heb gedaan. Misschien vinden jullie het alleen maar terecht:
Ik reed de Wallen op en terwijl ik nog even naar de toeristen draai om te zeggen dat er geen foto's van de dames gemaakt mogen worden, schiet er zo'n vrachtwagentje nog even snel voor me langs en komt klem te zitten tussen het cafeetje op de hoek en de brug. Hij moet achteruit om de draai te kunnen maken, maar Freddy en ik stonden al pal achter hem. En achter ons ook nog een auto. Of ik "even" met het paard naar achteren wilde... Dat gaat een beetje moeilijk met een jong paard dat nog niet weet hoe achteruitgaan moet en bovendien was ik eigenlijk al een beetje boos dat die man ons niet alleen af had gesneden, maar nu ook nog eens wensen had. Vanaf het terrasje van het cafeetje werd gebruld dat het paard naar achteren moest en dat ik dan "even" tegen z'n hals aan moest drukken. "Dat gaat een beetje moeilijk als ik op de bok zit, kan er moeilijk vanaf springen en bovendien staat er nog een auto achter me". Zegt diezelfde gozer: "Dat is makkelijk gezegd". Waarop ik riep: "Weet je wat makkelijk gezegd is: met je luie reet op een barkruk blijven zitten commanderen hoe iets gedaan moet worden of niet". Gelukkig kon ik Freddy een stukje opzij laten stappen en kon de vrachtwagen alsnog z'n manoeuvre uitvoeren, maar ik was wel aan het koken. De persoon in kwestie keek verontwaardigd en durfde me niet meer aan te kijken. "Zo," dacht ik op dat moment "dat zal je leren kl**tzak". Achteraf dacht ik bij mezelf dat het misschien een beetje overdreven van mijn kant was, omdat ik de hele dag toch al zo'n pisbui had en dat hij daar de dupe van was. Maar nu ik het nog eens opschrijf, ben ik eigenlijk best trots dat ik zo'n betweter de mond gesnoerd heb!