Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Ziet er echt heel erg gezellig uit Nicole. En die bank lijkt me heerlijk zitten/liggen
.
Maareh....kussentjes horen toch op de bank, en niet op de vaas????
Hihihhiihii.
Hahahha,is een nieuwe deco manier zeg maar.Let maar op je ziet het meer.
. Jij ziet natuurlijk op je werk als de eerste de nieuwe "mode" . 
Nicole1995 schreef:dat ik naar de manege ging om 2 uur nog,was er een auto te water geraakt bij het kruispunt/stoplichten bij afslag heerenhuis,Degene zat al in een poliieauto met deken om.3 ambulances,takelauto.fotograaf stapte al uit.Wat zal die het koud gehad hebben zeg.

Tytje schreef:Nicole1995 schreef:dat ik naar de manege ging om 2 uur nog,was er een auto te water geraakt bij het kruispunt/stoplichten bij afslag heerenhuis,Degene zat al in een poliieauto met deken om.3 ambulances,takelauto.fotograaf stapte al uit.Wat zal die het koud gehad hebben zeg.
@Meelen, raadsel heli opgelost!

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:dat ik naar de manege ging om 2 uur nog,was er een auto te water geraakt bij het kruispunt/stoplichten bij afslag heerenhuis,Degene zat al in een poliieauto met deken om.3 ambulances,takelauto.fotograaf stapte al uit.Wat zal die het koud gehad hebben zeg.
Ieuw....erg hoor! Zal er misschien nog iemand in de auto hebben gezeten? Omdat er 3 ambulances stonden??? Moet er niet aan denken.
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Vanmiddag na bijna 2 maanden weer gemend bij de Zaanse!!!! En natúúrlijk met m'n vriendinnetje Sytske
!!!! Ik heb Oege vanmiddag nog eens op z'n hart gedrukt dat hij haar niet mag verkopen, ha ha! En volgende week mag ik officieel met Sytje gaan lessen bij Jaap Prins (ook bij de Zaanse), joepiedepoepie!!!!
Gaaf! Jaap Prins zit ook al 60 jaar bij de Zaanse!

Shenavallie schreef:Vanmiddag na bijna 2 maanden weer gemend bij de Zaanse!!!! En natúúrlijk met m'n vriendinnetje Sytske
!!!! Ik heb Oege vanmiddag nog eens op z'n hart gedrukt dat hij haar niet mag verkopen, ha ha! En volgende week mag ik officieel met Sytje gaan lessen bij Jaap Prins (ook bij de Zaanse), joepiedepoepie!!!!
Tytje schreef:Shenavallie schreef:Vanmiddag na bijna 2 maanden weer gemend bij de Zaanse!!!! En natúúrlijk met m'n vriendinnetje Sytske
Gaaf! Jaap Prins zit ook al 60 jaar bij de Zaanse!