Komt vast wel goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liisette_ schreef:Het duurt ook nog wel even voordat je startkaart hebt![]()
En misschien is ie wel gauw weer beter
Oh, ik let al 2 jaar extra op..![]()
Vanwege er iets was gebeurt met me "zusje"

Broccoli schreef:@ Anna: ik meen dat geneeskunde ook een heel lastige studie is om toegelaten te worden.
Werkt dat niet met uitloten en zo?
Dus ik denk dat je er sowieso goed aan doet om je te oriënteren op andere richtingen.
Succes!
Broccoli schreef:@ Anna: ik meen dat geneeskunde ook een heel lastige studie is om toegelaten te worden.
Werkt dat niet met uitloten en zo?
Dus ik denk dat je er sowieso goed aan doet om je te oriënteren op andere richtingen.
Succes!
Annie_ schreef:Hebj e een zusje lisette ?
Ik snap niet wat ik met de '' moet op vatten
) DenK4ever schreef:Ik denk ook dat ie het niet zal doen omdat dat niet zijn aard is zeg maar...
maar aan de andere kant... als wraak voor sara...

wat er precies gebeurde weet ik niet helemaal.
ik vond het zo eng.
Ze springt ook erg lekker!

Astor schreef:Daag dames
Daar ben ik weer, heb het vandaag erg gezellig gehad met mel!
En ik vind inderdaad haar laarzen en broek echt te vet gewoon, echt zo gaaf.
Ik zat trouwens weer op Chibra en we gingen springen =)
Wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar ze springt echt fijn!
Soms een beetje in een te hard tempo maar als je haar bij je hebtgaat het erg fijn.
Maar ik ben er wel afgevallenwat er precies gebeurde weet ik niet helemaal.
Wel weet ik dat ze van een dubbelsprong een in uitje maakte wat ik dus totaal niet had verwacht.
En zo gewoon beetje de controle verloor, en melanie stond na de sprong foto's te maken.
Maar ik reed gewoon echt regelrecht op haar afik vond het zo eng.
Ik kon haar gewoon niet ontwijken maar gelukkig week Chibra uit en maakte er daarna nog een bokje achteraan,
En toen viel ik eraf, ik lande op mijn kont gelukkig. Had wel eventjes pijn maar was daarna snel weg.
Toen er weer opgeklomen want zo hoort het! Opgeven doen we nooit.
En daarna maar vanuit draf geprobeert omdat ik haar dan fijner bij me kon houden en ik meer controle over haar had.
En dat ging erg fijn en de laatste keer springen was een dubbelsprong met een paar galopsprongen er tussen maar die ging zo fijn.
Zo beheerst en netjes, dus ik was tevredenZe springt ook erg lekker!
Melanie heel erg bedankt voor het maken van de foto's, en nogmaals sorry dat ik op je af reed

Kirsten_S schreef:omg omg , vandaaaaag wordt het zoooo freaking spannend bij prison breaaaaak!! Wentworth gaat suzan doodschieten!!
Alhoewel, ik me toch afvraag of hij dat durft,... hij is daar te gevoelig vooor , maar toch... ze heeft sara vermoord.. Duss
het moet
Kirsten_D schreef:Was gisteren zo trots op Venice..
Ze had les met Thirza, ze is echt zo vooruit gegaan! Alleen afentoe wist ze van wanhoop niet meer waar ze haar benen moest neerzetten..
Wanneer der achterhand er mee onderkomt, vind ze het maar vreemd dat der voorbenen meer ruimte krijgt, echt te komisch om te zien..
Ook kan ze steigeren..(gelukkig doet ze het niet onder het zadel)
Venice krijgt eindelijk beetje spieren..