Haha Jeroentje wat schattig Jarrah. Ik heb nog een lache foto van mijn eerste wedstrijd op Silver boy, daar keek ik heel boos want Silver Boy was niet vooruit te branden . Foto's liggen allemaal bij pa en ma op zolder. Wie maakt de opening, jij Cer? Erg leuk al die oude foto's, Tav ik wist niet dat jij er al zo lang stond, toen was ik een jaar of 8 .
taverno
Geplaatst: 11-02-10 22:14
Cer schreef:
Iemand nog wat leuks meegemaakt? Ik zit even op The Mentalist te wachten..
tav je maakt vast wel is iets leuks mee anders word het ook zoo saai
_Noah
Geplaatst: 11-02-10 22:19
Tof Cer ben erg benieuwd. Tav je bent toch iedere dag bijna op stal, daar is altijd wel iets leuks . Vandaag bv Rob die zijn oven aanzette om een rafeltje van het halster van Tjelle af te branden. Scheelde niet veel of het hele halster was afgefikt
taverno
Geplaatst: 11-02-10 22:20
Cer schreef:
Ik ga wel een poging wagen Noah.. of iemand moet het echt hèèl graag willen.. dan kan dat uiteraard ook!
Nee hoor Cer,jij mag het doen,je bent er tenslotte al mee bezig.
ahahahahhaha ja dat zag ik ja met king hoorde ineens zo vooeem king schok zich een hoedje
taverno
Geplaatst: 11-02-10 22:21
Noah2006 schreef:
Tof Cer ben erg benieuwd. Tav je bent toch iedere dag bijna op stal, daar is altijd wel iets leuks . Vandaag bv Rob die zijn oven aanzette om een rafeltje van het halster van Tjelle af te branden. Scheelde niet veel of het hele halster was afgefikt
cer ik ben ook erg benieuwd van mij mag jij het prima maken
taverno
Geplaatst: 11-02-10 22:23
Dees,waar blijf je.jij hebt vast ook wel oude doos foto`s.
Redlich
Geplaatst: 11-02-10 22:23
Dan ook maar eens een foto van Malvin en mij. Malvin heeft de neiging om onder takken van bomen te crossen waar ik niet onderdoor pas. Een helm is dan reuze handig! Verlang zo weer naar onze ritjes samen. Ik hoop dat we snel ander weer krijgen en de DA groen licht geeft.
king heeft daar ook altijd een handje van!! onder de takken door en dan gaat hij met zijn hoofd omlaag maar ja hij vergeet wel dat er nog iemand op zijn rug zit
Als ik met Dees en Malvin ging rijden deed malvin dat ook zo onder die takken door alleen is Tence ietsie groter en als ik dan bukte dacht Tence dat hij harder mocht.
Redlich
Geplaatst: 11-02-10 22:28
Andere keer. Lukt nu niet ff snel. Andere computer ook.
ahahah we zitten nu op de verkeerde computer nou allemaal dit is de laatste keer springen met king, daarna is er artrose vastgesteld. ben heel blij op de fotos die toen gemaakt waren
Hier nog een leuke foto Cer van Bax, Tjelle en Noah heb je er gelijk 3 te pakken
PowerHorseW
Geplaatst: 11-02-10 22:39
mooi dan ga ik stemmen op tence ik doe nooit mee, moet ik iedereen gaan vragen om te stemmen vind ik zo onhandig hij heeft hele lichte artrose in zijn rug, was op de rontgen nog niet eens te zien, alleen op de echo zagen ze dat het bezig was , dank je wel ben zelf heel trots op deze foto
noah: erg leuke foto!! Tjelle staat er bij van moet dat nou