Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ga zo naar stal, willen jullie voor me duimen dat het voorlopig even droog blijft? Ik heb geen zin om tijdens het longeren in de regen te staan..! 
xandra88 schreef:Goedemorgen,
@Roos, Leuk hoor dat je straks zo'n schatig pluize bolletje hebt rond huppelen!
Wij hebben 3 reuen en dan sinds we een nestje hebben 2 teefjes, omdat we er daar eentje van houden.
De teef kan soms echt nog wel eens een b*tch zijn tegen over onze reuen, maar niet gemeen. Ook onze reuen zijn altijd lief tegen over andere honden, behalve als ze bij ons in huis zouden komen, maar dat is logisch natuurlijk want dat is hun teritorium!
Reu is over het algemeen wel makkelijker, vind ik.
@jolanda, Vanavond rij ik mee in jullie les gezellig héNienke kan niet dus ga ik in haar plaats.

. Have fun!

Gaat helemaal lukken.
Ben erg benieuwd naar hoe Gipsy het doet! 

Shetjjee__x schreef:biow, net terug van de orhto!!!!!!!
gelukkig konden ze toch niets doen, alleen maar met zo'n draadje 'vlechten'..
me hoektanden zitten een beetje los (al een half jaar ofzo) en ze vroegen paar maanden geleden al of ik wou laten trekken of wachten. dus ik zei wachten en ze kunnen nu verder niks doen!
maar als ik had gezegd laten trekken was ik wel bijna van me beugel af maarja..
ik laat het echt never trekken!!!!!!!! :0
Ik heb Oranje dingen om m'n slotjes heen maar ik had mijn elastiekjes niet goed gedragen// _Roosmarijn_ schreef:Weet Kels trouwens hoe ze moet uitmesten? Ik kan me niet herinneren dat ze dat ooit eerder gedaan heeft..
. En anders zal ze het vast té goed doen ipv andersom

_Roosmarijn_ schreef:Okee. Ja idd, zo is ze dan wel weer. Het komt wel goed!![]()
En je weet half niet hoe leuk ze het vindt dat ze Dandy een weekje mag verzorgen, ze vond het zo leuk! Zegt ze: "Vindt het zo lief van Donna!" Haha.
SuusKiiss schreef:ik ook zeker niet!!!!!!!Ik ga ook NOOIT maar dan ook NOOIT niet m'n tanden laten trekken! Now Way!