Allleen je hebt op t reelaer zelf wel een tak (verschillend)
je moet tafel afruimen of kuil voeren of stal uitmesten Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je moet tafel afruimen of kuil voeren of stal uitmesten
WiskyBokjes schreef:Het is niet verplicht! Als je geen zin hebt doe je het niet
Allleen je hebt op t reelaer zelf wel een tak (verschillend)je moet tafel afruimen of kuil voeren of stal uitmesten
Annie_ schreef:Maar ik ben dus ook met me eigenpaard geweest![]()
en ik vond het echt een top weeek![]()
was wel vermoeiend want me paard heeft niet echt een rem![]()
En ze was soms wat over enthoustiast dus de rest zat in draf en ik in galop
_Patriciaa schreef:WiskyBokjes schreef:Het is niet verplicht! Als je geen zin hebt doe je het niet
Allleen je hebt op t reelaer zelf wel een tak (verschillend)je moet tafel afruimen of kuil voeren of stal uitmesten
maar wat verstaan ze onder uitmesten ?
Want als ik het hier zo hoor klinkt het meer als stallen leeghalen..

Britt_Sisi schreef:haha ik bedoel 80 per stal!
_Patriciaa schreef:WiskyBokjes schreef:Het is niet verplicht! Als je geen zin hebt doe je het niet
maar wat verstaan ze onder uitmesten ?
Want als ik het hier zo hoor klinkt het meer als stallen leeghalen..

Olijkje schreef:Annie_ schreef:Maar ik ben dus ook met me eigenpaard geweest![]()
en ik vond het echt een top weeek![]()
was wel vermoeiend want me paard heeft niet echt een rem![]()
En ze was soms wat over enthoustiast dus de rest zat in draf en ik in galop
Ja? Ging dat goed? Want veel mensen raden me af met mijn eigen pony te komen..

Britt_Sisi schreef:nee bij t reelaer zelf is t niet stallen leeghalen.
bij manege bartels wel.. maar die paarden vonden we gewoon zielig.
ze stonden echt helemaal in de scheit. en naja dan doe je daar wat aan. maar dat is ook hardstikke zwaar he.
we zijn tot 1 uur ofzo bezig geweest, sommige ginegn wat eerder terug..
maar er was ook zon veulentje, die zat helemaal onder de wondjes! arm beestje.
?Eef1400 schreef:Olijkje schreef:
Ja? Ging dat goed? Want veel mensen raden me af met mijn eigen pony te komen..
Als jou pony een goede conditie heeft en goed verkeersmak is enzo dan is het een top week voor jou en je pony.
Jullie zullen alle 2 vast wel heel moe zijn aan het eind van de week maar als jou pony het goed aan kan dan kan het wel
Een goede conditie en verkeersmak is gewoon heel belangrijk.
Ik was de laatste dag namelijk bijna 6 uur onderweg met mijn JT en dan weet je op een gegeven moment niet meer hoe je moet zitten. We hebben op de raarste manieren gezeten in de zadels

_Patriciaa schreef:Britt_Sisi schreef:nee bij t reelaer zelf is t niet stallen leeghalen.
bij manege bartels wel.. maar die paarden vonden we gewoon zielig.
ze stonden echt helemaal in de scheit. en naja dan doe je daar wat aan. maar dat is ook hardstikke zwaar he.
we zijn tot 1 uur ofzo bezig geweest, sommige ginegn wat eerder terug..
maar er was ook zon veulentje, die zat helemaal onder de wondjes! arm beestje.
dus jij wilt zeggen, dat je op t reelaer, met alleen stallen uitmesten (Wat voor mij strond weghalen en natte plekken weghalen inhoud)
80 kruiwagens per hele stal eruithaald?
Dit klinkt voor mij echt alsof het er heel slecht uitziet, en ik zou me echt niet kunnen bedenken waar die 80 kruiwagens dan vandaan moeten komen, aangezien ik de stallen er top onderhouden uit vond zien!
_Patriciaa schreef:Sjeuzus
Maar dat was niet op t reelaer of wel?
Olijkje schreef:Haha, jij was het toch die die hyves gaf, met die foto's? Want ik kan de foto's niet zien omdat ik geen lid ben, en lid worden is alleen met toestemming van de beheerder, ik heb me wel aangemeld, maar ik vraag me af of de beheerder me toelaat:P
maarja ik zie wel, het duurt nog zooo lang..

Britt_Sisi schreef:haha sorry dat ik jullie zoin de war breng!
maar toen wij t gedaan haddn zag t er weer netjes uit allemaal
er was ook een stal met welshjes die hadden we ook nog helemaal uitgemest, dat was zon grote loopstal. die was ook helemaal leeg na een tijdje!

Wel leuke naam