Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Slimmerik kan er niks aan doen, ze weet niet eens waar het over gaat maar ik kan mijzelf nu wel voor mn kop slaan!Wil hierbij ook meteen iedereen AFraden om tijdens het schrijven van een sollicitatiebrief soms even op bokt te kijken/lezen!
Wat heb ik gedaan? Nou, ik was dus heel braaf een sollicitatiebrief aan het schrijven, alles op papier, handtekening er onder, in envelop en op de post. Op weg van brievenbus naar huis bedacht ik me dat de persoon waaraan de brief gericht toch wel een typische achternaam had. Ik legde een connectie met bokt en begon al ernstig te twijfelenBrief zat al in de brievenbus dus snel naar huis, onderweg schietgebedje gedaan in de hoop dat ik niet de fout had gemaakt die ik nu vermoede. Thuis de brief geopend in word en toen bleek dus dat ik had gedaan waar ik al voor vreesde....Ik heb de beste man/vrouw met Slimmerik aangeschreven terwijl hij/zij Simmelink heet
Miss_Montana schreef:Stiekem uit een topic op bokt gepikt, ik moest er echt zooo om lachen![]()
(Slimmerik is een bokker)Citaat:Slimmerik kan er niks aan doen, ze weet niet eens waar het over gaat maar ik kan mijzelf nu wel voor mn kop slaan!Wil hierbij ook meteen iedereen AFraden om tijdens het schrijven van een sollicitatiebrief soms even op bokt te kijken/lezen!
Wat heb ik gedaan? Nou, ik was dus heel braaf een sollicitatiebrief aan het schrijven, alles op papier, handtekening er onder, in envelop en op de post. Op weg van brievenbus naar huis bedacht ik me dat de persoon waaraan de brief gericht toch wel een typische achternaam had. Ik legde een connectie met bokt en begon al ernstig te twijfelenBrief zat al in de brievenbus dus snel naar huis, onderweg schietgebedje gedaan in de hoop dat ik niet de fout had gemaakt die ik nu vermoede. Thuis de brief geopend in word en toen bleek dus dat ik had gedaan waar ik al voor vreesde....Ik heb de beste man/vrouw met Slimmerik aangeschreven terwijl hij/zij Simmelink heet
Auw Rieneke, dat zal pijn hebben gedaan!
leuke ringtone (voor Anouk)