Hai! Ik ben dus vandaag thuis gebleven. Vanmorgen stond ik op en ik voelde me nog slechter of gisteren. Ben dan maar terug in m'n bed gekropen .. daarna zijn we na de dokter gegaan en kheb een keelonsteking + begin van een verkoudheid + nog es m'n domme allergie drbij maak et alleen ma erger! dokter eeft gezegt dak nog tot vrijdag mag thuisblijven ma kwn ak et ga doen, tzou kunnen ak morgn ochtend al beter ben dak na school ga want kverveel me ier thuis
Ik haaat ziek zijn! egt pfff m'n keel kan ver nie meer normaal babbln want doe megaveel pijn en heel m'n stem is ant weggaan dus kmag nie teveel meer zegn keb weer koud, daarnet wask aant gloeien ..njaja dr is 1 'voordeel' aan , je mag thuis blijven en kan lang slapen maar voor de rest zijn dr megaveel nadelen: huistaken/toetsen inhalen,boeken bijhoudn, niet buiten mogen, nie kunnen paardrijden! nie kunnen babbln in mijn geval
Ja, maar hij nam niet op. We hebben nog 2 keer gebeld naar 't Oud Molenhof. Dusja, vanmorgen heb ik 1u30 bij de politie gezeten om alles aan te geven. Nu loop ek rond met allerlei attesten van identiteitskaart enzo.
m'n ma heeft gisterenmiddag nog gebeld naar Hans. Ze gaan het in de gaten houden als het nog gebeurt. Zo kunnen ze dan uitzoeken dat het onder de paardenmensen is. Dusja...