Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:Ah Fluff!! geniet ervan!! Wat mis ik dat zeg..
fluffyfox schreef:[bokt automatische berichtjes suckt echt
hebben jullie daar ook last van???
trusten

Mendi schreef:Haha, dat was een leuke ontmoeting, ja!jij keek echt verdwaasd om je heen, even zoeken waar het geroep vandaan kwam
We hadden jou allang gespot bij de snoepautomaat in de kantine (in het halletje dan). Was je nou vanmiddag samen met een ander meisje?
En die appelmoes van Veyton zag er nou niet bepaald lekker uit(beetje overdreven smiley..).
En de 21e: ja, als jij ook blijft stappen dan ga ik heel graag mee! Dan kunnen we nog even uitgebreid verder kletsen![]()
Dan moeten we maar even een stap- en een draf/galop-groepje maken.
En ik hoop dat Lav een IJsje kan lenen die dag
Vanavond ook nog Schim ontmoet! Ik had haar echt totaal anders in mijn hoofd, stom he!? Maar leuk om daar nou ook eens een gezicht bij te hebben
met een ander meisje ja, da's Niki!! 

om vervolgens weer om 3 uur niki opte halen van der werk en weer naar stal te gaan voor de o zo bevreesde tandarts (ja ik ben zelf ook alweer iets van 3 jaar niet geweest.... vind het wel prima zo)
zó vies smaakt die koffie dan!
of iets wat ik echt niet kan: wiskundeleraar! We will see.... 
moest zooi pagina's bijlezen...gelukkig staat er weinig schokkends in...

Mendi was gisteren ook al zo lekker bezig, maar ze mist misschien ook de andere paarden waar ze al die tijd mee heeft gestaan. Was ze bij Spaarnwoude dan ook niet zo de eerste paar dagen.
Paard uitbesteedt aan een stalgenoot wiens paard niet zoveel meer kan, dus die neemt hem mee het bos in.
ik wil volgend jaar ook weer eens die kant op!
) gereden bij de Legmeermanege. Lav en ik waren daar gisteren even langsgegaan (eigenlijk voor het winkeltje waar ik een nieuwe zomerdeken heb gekocht) en zijn nog even doorgelopen en wat rondgekeken en met de eigenaar, Hans Zweers, gesproken.
Na al die jaren wist hij nog zoveel te vertellen over vroeger (wat voor auto mijn vader reed, hoe het engelse jongetje heette die bij mij in de les reed, de pony die hij ooit voor mij gekocht had). Wat een geheugen!