Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik hoef niet naar school

ik kwam de laatste wedstrijd nauwelijk meer in mijn witte broek. dus had ik besloten dat ik maar eens een nieuwe broek moest gaan kopen. en toen kwam ik vanmiddag op stal bij semm. en toen hing daar een tasje met een briefje er op : deze is voor mij te klein, dus als hij past mag jij hem hebben
hij paste goed dus nu heb ik weer een nieuwe witte broek

Dominiqueee schreef:Super toevallig! Dat scheelt weer in de kosten.
Heb gisteren trouwens een emmer vol met haar van Ginger af gehaald. Ze verhaart, dat is echt niet normaal meer. Het is net sneeuw ruimen terwijl het nog sneeuwt... Zaterdag had ik ook al 2 emmers vol met vacht en manen. Ik kan er bijna een kussen mee vullen, haha.
ik ga nu naar Amsterdam. Toedeloe!

die maken bedden met paardenharen

ga nog een keer bellen, heb er echt een nodig!
Ik ben nu wel in de weekenden klaar 
Wel een beetje jammer dat ik dit weekend zo veel moet werken..
Was het nog leuk op stal?

d0nnaa_dan schreef:Pfff.. blijkt dat AKA (waarvoor ik dat sollicitatie-gesprek had) alleen op afroep-basis werkt. Ik wordt dan dus opgeroepen om te werken, en weet ik nog niet of ik een vast bedrag per maand binnen krijg. Jongens, dit schiet niet ohop! Waarom zegt die man dat niet gewoon meteen op het eerste gesprek!
Heb een mailtje gestuurd dat ik vrijdag terug ben van vakantie, en dat ik dan wel langs wil komen om verschillende dingen door te spreken, want ik wil wel zeker weten dat ik twee keer in de week werk heb.
Baaaal nu als een stekker...
Is niet handig met paard en huiswerk, ik wil kunnen plannen!
Echt raar dat ze dat niet eerder hebben aangegeven, je moet toch wel weten voor wat voor baan je soliciteerd..
Beetje apart. Als ik jou was zou ik die man eens vragen om uit te leggen hoe het nou allemaal zit.