Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ik ga strakjes lekker naar Lune! 
straks ook naar de paarden
Ben bang dat ik niet kan rijden, nog steeds geen binnenbak helaas! Maarja wie weet is het straks droog en lekker!
. ik mag vanavond atlas weer gezellig bezig houden
. dus ik hoop ook dat het droog wordt
. 
Maarja.. buitenrijden is gezond voor je haha!

En Cavello, maar die is niet meer... Maar heb nu wel mijn eigen paardje
zie profiel voor fotos
ik zal eens in je profiel kijken.
. Atlas was erg vervelend vandaag
, ik denk dat meneer vond dat ie te lang moest wachten.... (grrr heb je wel eens als mensen hun ene paard los in de longeerbak zetten, in plaats in één van de drie paddocks en dan met de ander buiten gaan wandelen zodat je ze er ook niet op kunt aanspreken...). Maar ja weer even lekker vervelend terug gedaan en toen had meneer weer door dat ie moet doen wat ik zeg
) Het rijden met Lune ging gisteren niet zo heel erg lekker. Er had iemand les op Faith en mevrouw houdt er niet zo van als er iemand anders in de bak hobbelt. Daarnaast stonden er hindernispalen in het midden van de bak waardoor ik een hele kleine volte had. Toen Faith de bak uit was, ging ze gelijk ontspannen lopen, hahah gek paard 

.
. Maar ik heb het gevecht gewonnen
, alweer
. Hij is denk het longeren een beetje zat... Maar ja ik heb hem lekker aan het werk gezet, beetje overgangen laten rijden, en laten keren om hem duidelijk te maken dat ie dat op mijn teken moet doen enz... Werd ie natuurlijk ook wel een beetje chagerijnig van maar ja dat wordt ie dan maar
, en hij weet nog dat het niet mag ook..... maar hij luisterd toch ook wel weer goed dat ie gelijk terug komt als je m roept