We hadden een hond vandaag, die was op het laatst tussendoor gekomen, die vrouw had geprobeerd zelf te scheren maar dit lukte niet....nou ik weet waarom. Die hond had een staart waar een klit helemaal vervild was...dus die hele hond moest kort geschoren worden door de klitten en happen eruit. Die mensen woonde in de middle of nowhere en dit was dus ook een boerderijhond die nooit gekamd werd. Die hond had echt een trauma opgelopen want was vooral bij dr achterpoten heel bang enzo. Echt zielig. Maar uiteindelijk is ze heel leuk geworden!
Ik moet zo ook de storm in, nog even naar mijn paard... en wachten op de zadelmaker die als het goed is het zadel van mijn zusje terug komt brengen.
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-11 20:08
Pff wat een wind idd! Maar faron liep wel lekker En het was droog toen ik ging rijden af en toe wat spetteren en toen ik naar stal stapte begon het te hozen! Maar zo goed als droog over gekomen. Mams had ons opgehaald, je kon echt niks zien op de weg, met al die hagel. Ik moest naast de auto staan om r aan te sturen met inparkeren.. Was heeelemaal zijk nat!!
Dus lekker onder de hete douch geweest
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 07-12-11 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Zo me mams belde me even, meteen 35 min later Me zusje is bezig met een kamer (10 min van ons huis, maarja ze wil graag op kamers) en als dat lukt heb ik eindelijk de kamer voor mezelf! We gaan dan in de vakantie met me kamer aan de gang want dan moet er natuurlijk een en ander veranderen, likje verf erover enzo. Dus hoop echt dat het lukt! Eindelijk een eigen kamer hebben daar zou fijn zijn!
Er is vandaag iemand onder de tram gekomen vlak bij mijn school, ze konden ons nog niet vertellen of het iemand van m'n school is :S De persoon is er wel levend van af gekomen, maar van alles gebroken enzo...
hoiii ik heb net men leven gewaagd haha, ben bijna van mn scooter geblazennnnn
_Linn_
Geplaatst: 07-12-11 20:34
EllaBellaah schreef:
Er is vandaag iemand onder de tram gekomen vlak bij mijn school, ze konden ons nog niet vertellen of het iemand van m'n school is :S De persoon is er wel levend van af gekomen, maar van alles gebroken enzo...
Ja nu nog wel, wie weet overlijd hij alsnog aan zijn verwondingen dat kan natuurlijk altijd nog gebeuren. Hij is nog 20 meter meegesleept voordat de tram tot stilstand kwam
Ik denk gewoon dat ik niet echt de motivatie er voor heb, wil hbo gaan doen omdat het hbo is, elke opleiding lijkt me wel leuk. maar niet echt super . Daarbij, als ik sochtend de stal in loop en alle paarden begroeten je ( ja ja de voerkar dan) met zon hinnikje enzo is zo geweldig, met kleine kindjes lekker pruttelen met de ponys is heerlijk. Dus denk dat ik gewoon lekker wil gaan werken, en nog wat cursussen ga volgen rond om de paardenwereld
Goedemorgen! Ik heb echt heerlijk uitgeslapen! Nu maar eens me bed uit. Ga niet echt wat doen vndaag verder, ja boodschapjes doen en miss even aan me stage-opdracht.
ja ik ben ook maar me bed uit gerolt, ga zo ff naar de stad, naar mijn oma, heel even snel iets op stal neerleggen en vanavond weer orun En ondertussen worden mijn dagen als 21 jarige steeds minder vanaf dinsdag ben ik al weer 22 mheennnnn voel me oud!
Owh nou ik lig nog steeds in bed :p Ging even dat topic van hierboven lezen. Omg sommige mensen....maarja ze is 15, laten we het maar wijten aan de puberteit :p