ben weer helemaal blijHeb er vanmiddag weer een winstpunt bij gereden.
Nog ff en ik heb mijn voorgenomen doel voor dit jaar gehaald
hahahaha Jahaaaa Mntj daarna ga ik het doel bijstellen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ben weer helemaal blij
xan schreef:Yippieben weer helemaal blij
Heb er vanmiddag weer een winstpunt bij gereden.
Nog ff en ik heb mijn voorgenomen doel voor dit jaar gehaald![]()

winnitou schreef:Vandaag 2x benaderd voor een baan, een bij een bedrijf hier op loopafstand vandaan voor 20 uur en een als docent biologie/verzoriging voor 20 lesuren, op een VMBO in Krommenie....
Ach zo komt alles tegelijkertijd... maar ik heb al werk.. een paar les uurtjes erbij zou ik wel leuk vinden (heb ik trouwens van de hoofdcommissaris toestemming voor gekregen)
mntj schreef:xan schreef:Yippieben weer helemaal blij
Heb er vanmiddag weer een winstpunt bij gereden.
Nog ff en ik heb mijn voorgenomen doel voor dit jaar gehaald![]()
jaja, toppie hoor.
Rona ook weer 2.
Die gaat me inhalen. haha.
Die al weer over de helft.
kijken of het zondag weer lukt.

xan schreef:Hebben jullie de nieuwe Harry Horse Dutch collectie gezien ????
Ik vind het eigenlijk wel erg leuk. (vooral die rijbroek ziet er goed uit)
En aangezien ik nu in Heemskerk werk, is rijden naar Epplejeck niet eens een omweg
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Vandaag 2x benaderd voor een baan, een bij een bedrijf hier op loopafstand vandaan voor 20 uur en een als docent biologie/verzoriging voor 20 lesuren, op een VMBO in Krommenie....
Ach zo komt alles tegelijkertijd... maar ik heb al werk.. een paar les uurtjes erbij zou ik wel leuk vinden (heb ik trouwens van de hoofdcommissaris toestemming voor gekregen)
Leuk hoor, maar ga je het ook doen?

ATE schreef:ik heb gister een etentje van werk gehad bij humfries in zaandam was lekker daarna naar dam 10 daar verdraait mijn colega haar been en knie uit kom die heb ik weer terug gezet daarna maar naar de eerste hulp daar is haar been in het gips gezet leuk hoor van 12.15 tot 3.30 in ziekenhuis zitten