Goedemorgen! Hier in Den Haag is het nog niet droog geweest.... De ponyrennen zijn gister door gegaan ja, maar Lisanne is niet gegaan. Verstandig als je het mij vraagt, het land zal best glad zijn met al die regen van de afgelopen dagen denk ik.
Splinter,hoe heb je gisteren gereden?Of ging het zo slecht dat wij het niet mogen weten. (wat ik niet geloof)
Gaat de kortebaan nog door vandaag,weet iemand dat?
Splinter
Geplaatst: 18-07-11 12:40
eerste proef had ik net niks begrijp eigenlijk niet waarom, maar goed smaken verschillen stonden ook wat dingen op mn protocol wat niet was voorgekomen in de proef, dus ach snap het niet helemaal 2de proef had ik 186, gelijk met de 1ste plaats, maar die had dan een cijfer onderaan hoger en heeft dan de 1ste plaats
taverno
Geplaatst: 18-07-11 12:46
En weer een winstpuntje erbij!
Splinter
Geplaatst: 18-07-11 12:51
ja dat wel, wel lekker
het was ook erg glad allemaal gisteren, dus reed heel erg safe, maar ben weer zeer tevreden
ruitje
Geplaatst: 18-07-11 14:46
Kortebaan is niet doorgegaan . De paarden zijn vandaag bij ons ook eerder naar binnen gegaan.
Tence heeft een groter stukje gekregen Marion
Mooie resultaten Splinter, reed er gister nog langs, toen zag ik niet heel erg veel combinatie's, ook vanwege het weer denk ik?
Ik reed er ook erg vroeg( op weg naar Duindigt) dus kan ook best zijn dat het toen alleen nog maar losrijden was voor mensen die er erg vroeg wilden zijn ofzo!
@ ruitje: hoe laat zijn de paarden naar binnen gegaan ongeveer? Wilde eigenlijk pas na het eten naar stal omdat Zico dan pas droog zou zijn, maar als ze al op stal staan kan ik ook zo wel alvast gaan Snapte hij het naar buiten- en binnen gaan of rende hij de andere kant op
ik ook, was weliswaar droog toen ik ging rijden maar aangezien ik zico een zwemvest aan had moeten doen om de buitenbak te kunnen trotseren ben ik binnen gaan rijden haha.
Het is zowaar droog gebleven,heb fijn over de baan kunnen rijden.
cassandra84
Geplaatst: 20-07-11 08:52
Gistermiddag was het zelfs warm. Lekker de dijk op geweest met de kar en de hond van Annet en King onder de man. De hond van Annet zat ook op de kar. Wat hebben we een lol gehad
Ja gisteren was het super leuk! heb het filmpje en foto's echt lachend terug gekeken Vandaag met de hond van mijn ouders naar de DA geweest. moest voor controle terug ( hij was aan het graven en heeft zijn poot gesneden aan een stuk glas ) nieuw verband gekregen maar helaas toen we thuis waren viel deze er al snel af. Weer terug gegaan en nu zit hij wel goed !
zo maar naar mijn werk. Moet van 2 tot 8 vanavond. Tijd gaat wel altijd lekker snel daar !
JustMe1234
Geplaatst: 20-07-11 13:30
Wat zielig voor je hond King. Hopelijk is hij snel beter Was gister te zien dat jullie een hoop lol hadden gehad En leuk om Cassandra weer eens te paard te zien.
Ik heb gister Zico op de foto gezet met zijn nieuwe (wedstrijd) hoofdstel. Zijn wel wat mooie plaatjes uit gekomen