Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:ene shen linda had 2 koffers mee twee tassen en een grote tas met bedden goed hahhhahhhahhahahhah
LIQUITA schreef:Nou, ik heb de uitslag van de echo van m'n buik. Ik schijn een cyste in m'n onderbuik te hebben. Heb nu een een afspraak voor volgende week donderdag bij de gynaecoloog. Spannend toch wel, maar probeer me maar tot die tijd niet druk te maken. Het hoeft niet ernstig te zijn.
Alleen is dit niet de reden van het rectaal bloedverlies. Moet het van de huisarts nog even aankijken. Er was verder niks geks te zien in mijn darmen. Hij denkt dan toch aan een virus die ik w.s. opgelopen heb ik Mexico. Dat moet vanzelf over gaan, en als het over 4 weken nog niet over is moet ik terug komen. Bloedverlies wordt trouwens naar mijn idee wel al minder, dus.....hoop er snel vanaf te zijn.
Tytje schreef:LIQUITA schreef:Nou, ik heb de uitslag van de echo van m'n buik. Ik schijn een cyste in m'n onderbuik te hebben. Heb nu een een afspraak voor volgende week donderdag bij de gynaecoloog. Spannend toch wel, maar probeer me maar tot die tijd niet druk te maken. Het hoeft niet ernstig te zijn.
Alleen is dit niet de reden van het rectaal bloedverlies. Moet het van de huisarts nog even aankijken. Er was verder niks geks te zien in mijn darmen. Hij denkt dan toch aan een virus die ik w.s. opgelopen heb ik Mexico. Dat moet vanzelf over gaan, en als het over 4 weken nog niet over is moet ik terug komen. Bloedverlies wordt trouwens naar mijn idee wel al minder, dus.....hoop er snel vanaf te zijn.
Had je geen last van die cyste dan?
. Ik merkte ook dat ik de laatste tijd veel moet plassen, en dat kan er ook mee te maken te hebben. Ik dacht dat het te maken had met ouder worden, en dat ik wat dat betreft m'n moeder achterna ging
. LIQUITA schreef:ATE schreef:ene shen linda had 2 koffers mee twee tassen en een grote tas met bedden goed hahhhahhhahhahahhah
Wow zeg, moesten echt zoveel meenemen? Of kon Lin ook geen keuze maken.
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Opzoek naar een wasmachine,grrrr.Hij is stuk gegaan.Bale.
ik heb ook pas een nieuwe 299 euro een samsungg prima ding en bij mij gaan ze toch nooit langer dan jaar of 3 mee
mntj schreef:nicol ik neem geen dure meer.
gewoon een goedkope. wast net zo goed en als die kapot is na 3a4 jaar dan is het ook goed.
doe er trouwens langer mee hoor.
gemiddeld 10 jaar. dus ach.
ATE schreef:mntj schreef:nicol ik neem geen dure meer.
gewoon een goedkope. wast net zo goed en als die kapot is na 3a4 jaar dan is het ook goed.
doe er trouwens langer mee hoor.
gemiddeld 10 jaar. dus ach.
zo denk ik dus ook hoor tegenwordig gaan zelfs die dure niet zo lang meer mee mijn moeder heeft een miele en die is nu 3 jaar eerste rep van 250 euro al achter de rug dus voor mij ook geen dure meer