Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:38

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:39

Angelkisssss schreef:
Leuk dat je het nu helemaal leuk vind Fiek! Hoop echt voor je dat je uiteindelijk aagenomen wordt straks en lekker de opleiding kan gaan doen en de straat op.

Mijn broer heeft een ongelukje gehad met de basketbal, enkelbanden gescheurd en een stukje bot los. Dus die is voorlopig uitgeschakeld nu. Lekker voor mijn schoonzusje, een kneus op krukken en een baby -O- . Hopelijk krijgt hij geen last van dat stukje bot dan moet hij toch nog geopereerd worden, nu eerst een soort spalk en rust de komende weken.

:oo Kalote!

_Megan

Re: Stal Jasper deel 4, op Almelo was er veel plezier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:42

dat die stallen te klein zijn wist ik niet, en dan heb ik over de rest heen gelezen. al vond ik de tekst een beetje ingewikkeld, te moeilijke woorden voor mij. :+

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:56

Zo dan komen er ineens wel heel veel paarden op straat te staan als je alleen een paard mag hebben in bezit van een bewijs. Wat gaat er met dat overschot gebeuren (terwijl die er al is)? naja in ieder geval kan een flink percentage in de Randstad sowieos dicht want daar is geen mogelijkheid tot 4upd buiten. Ben echt benieuwd hoe ze dat willen gaan aanpakken....

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:00

Ik vind dat er ook wel erg zwart-wit gekeken wordt. Ze lopen niet minstens 4 uur buiten en de stal voldoet niet aan het formaat dus vallen die paarden in dezelfde catagorie als deze:

Citaat:
"Als ponyfokker weet hij hoe erg het is voor een paard om in zijn uppie in een bedompte stal te staan."

Mooi voorbeeld van alles over 1 kam scheren :+

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:14

Nou idd!

Hoe groot moeten die stallen dan zijn? Zeker overheen gelezen..

Ah ben wel eens dat er iets van richtlijnen mogen komen, maar denk niet dat t altijd haalbaar is. Zeker niet wat betreft aantal uren buiten.

Haha moeten we straks allemaal op examen!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:21

Naja volgens mij staat er dat de stalhouder op examen moet niet de paardhouder :D

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:25

oh blond!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:05

Zo ik heb me dagjes wel gehad... Meneer heeft bedacht dat hij niet meer aan de borst wilt drinken sinds gister. Als die al in de buurt komt dan begint hij al te huilen en trappelen.. Arme mamie! Die wist niet meer wat ze ermee aanmoest! En zal je net zien dat Carlo er ook nog niet was gisteravond. Kan je ook niet even overleggen.. Uiteindelijk maar rond acht uur afgekolfd en flesje gegeven. Toen Carlo thuis was het samen nog een keertje geprobeerd maar nee.. Weer afkolven en weer flesje. Dus sliepen rond 1uur! 'S nachts wilde hij weer niet en vannochtend opeens weer wel! En vanmiddag weer niet.. Gelukkig was er inloopspreekuur bij Daphne haar werk en kon ik even overleggen. Of hij heeft er gewoon even geen zin in of hij is een keertje erg geschrokken en associeert dat nu met mijn borst.. Moet nu gewoon kolfen en flesje geven en later weer rustig aan proberen.

Dus Marije ben vandaag weer niet geweest.. Sorry! Misschien dat ik vanavond nog even kom, maar denk dat ik even bij ga slapen :D

DaphneHeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:17

jeetje jo, wat een gedoe!!!! nog een geluk dat je die electrische kolf hebt en dat er vandaag spreekuur was, wel fijn om dan meteen te kunnen overleggen en hulp te krijgen. Kan me niet voorstellen waar hij van geschrokken is, misschien krijgt meneer echt een eigen willetje!!!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:20

Haha dat zei zij ook al toen ze zo eens naar hem keek! Oh oh als dat maar goed gaat komen. Fanneke zei ook al dat hij er zo ondeugend uit zag..

Ja die kolf is erg fijn! Gaat ook reuze makkelijk! Net ff 180 ml afgekolfd! Best veel volgens mij en dat in 7 min ofzo.

Zag het toevallig staan in de folder! Echt mazzel idd. Morgen moet ik naar consultatiebureau, ben benieuwd wat die zeggen. Krijgt hij ook zijn eerste prikjes.. Snif

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:22

Oh en hij is vorige week zondag wel echt geschrokken.. Van Annabel die alle tafelviltjes liet vallen.

Leuk hè mijn baby verhalen :D

DaphneHeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 16:39

ja hoor!! arm kind nu al een trauma voor tafelviltjes, hihi, geintje

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:15

Ach Jo wat vervelend dat het even niet lekker loopt met Remco. Kijk maar of je vanavond nog langs komt maar begrijp het heel goed als je gaat slapen hoor! Als ik je toch nog uit de brand moet helpen met Newie geef ff een gil.

Mijn moeder is net even langs geweest om te helpen in mijn huisje. Door beetje tijdgebrek nog geen grote beurd gehad, dus dat is nu ff gedaan en gelijk de kerstboom opgezet. Nu alleen de komende dagen nog wat kleine dingen zoals de afwas en nog wat was wegwerken en mijn huisje is weer picobello :D .

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:40

DaphneHeros schreef:
ja hoor!! arm kind nu al een trauma voor tafelviltjes, hihi, geintje

Chris was/is gek op tafelviltjes .... kon hij uren zoet mee zijn!

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:47

Ik had New vanmorgen al uitgemest dus dat scheelt weer :) Ik moest weer wachten omdat Edje zo nat was van het rijden dus dacht ik ga mezelf maar nuttig maken.

Maar wel balen Jo! Niet zo leuk :( Hopen dat hij snel weer wilt.
Kinderen haha pfffffff .......

Ik kreeg gisteren op de NSO te horen dat er een foutje was gemaakt met het (niet) invullen van de lijsten en nu kan Chris in de kerstvakantie niet naar de NSO.
Laatst bijgewerkt door annitavier op 15-12-10 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 21:48

Hoe is het met Lobke Marijke?!?!

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 22:15

_Megan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 06:09

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 06:33

haha, transportbeschermers zijn iets anders dan beschermers! ;)
ik heb alleen nog maar heeele oude, ze liggen al sinds ik op SJ sta boven op de kast, ondertussen helemaal versleten enz. ze waren al oud, dus tijd voor nieuwe aangezien we buitenaf willen gaan starten.. :+

_Megan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 06:41

Jaa ik weet wel wat transsportbeschermers zijn hoor haha, alleen anders moet je dat weer helemaal typen.
maar dan ben ik dus niet helemaal gek geworden :P
oja ik vind de eerste mooier want de 2e kan mn mobiel niet openen hihi

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 07:52

Ik vind die hoge beschermers vreselijke dingen..
Heb zelf gewoon lage.

Vind die van HV wel erg mooi, Eurostar heeft ook hele mooie.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 07:56

Operatie is geslaagd, alleen ze heeft heel veel pijn, ze ligt nu voor het eerst even rustig...
Ben de hele nacht met haar in de weer geweest en vanmorgen heeft ze 2 keer overgegeven.
Zo maar even bellen of dit normaal is.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 08:02

Ik wil juist van die hoge sinds Tal zich een piephak heeft geslagen in de trailer.

Ahhh arme Lobke!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 08:05

Als je paard er tegen kan zou ik ook zeker hoge nemen :j
Diffie wordt er ietwat stressie van :+