Nicole1995 schreef:Vanmorgen de jongen van me werk afgebeld,ik ging naar de wc s`morgens en kreeg zo`n pijn in me buik van het plassen.Dat ik plat ben gaan liggen omdat het zo`n zeer deed,koude zweet stond op me rug en voorhoofd werd helemaal naar dacht dat ik tot 4 keer ging flauw vallen.Had de dokter gebeld en die dacht aan een eirerstok.Met asprientje zakte het na een paar uur wat weg,volet nog steeds vreemd in me buik.En kwam net op het idee om eens in een potje te plassen om te kijken of het misschien geen blaasontsteking is ,het zag er niet helder uit en witte vlokjes dat is volgens mij een blaasonstekeing .Dacht danz al het vanmorgen wel erger geweest zijn.Morgen maar weer in een potje plassen en even langs de dokter,die was natuurlijk met vakantie.Dus gaan we morgen weer een nieuwe poging wagen voor de fotoshoot.Is de kat van de antibiotica af zit ik er straks aan.
Buikpijn na het plassen? Had je geen pijn tijdens het plassen, en was het wel een "gewone" plas of een paar drupppeltjes? Wel goed uitplassen hé, en je muts van voren naar achteren afvegen
Scheermessiespies is niet fijn, ik heb het zelf vaak genoeg gehad. Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat.

. Heb er helemaal zin in
.