Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mallow schreef:HAHAHHAHAHH ja hor kaar, join the club. Vind het wel grappig dat wij kinderachtig zijn, en allemaal boven de 18. En die kinders onder de 18 en al heel volwassen. Behalve jorine natuurlijk
Meerreell schreef:Mallow schreef:HAHAHHAHAHH ja hor kaar, join the club. Vind het wel grappig dat wij kinderachtig zijn, en allemaal boven de 18. En die kinders onder de 18 en al heel volwassen. Behalve jorine natuurlijk
Ik zeg helemaal niet dat wij volwassen zijn, maar voor iemand boven de 18 gedragen jullie je toch echt een beetje jong en kinderachtig ja.. Gelukkig mogen wij nog kinderachtig zijn; aangezien wij nog maar kinders onder de 18 zijn!
Stef_Winston schreef:Mallow schreef:HAHAHHAHAHH ja hor kaar, join the club. Vind het wel grappig dat wij kinderachtig zijn, en allemaal boven de 18. En die kinders onder de 18 en al heel volwassen. Behalve jorine natuurlijk
En waarom jorine niet?
Meerreell schreef:DJoysDesignz schreef:Als hun niet meer zo'n drama gaan houden dat ze de enigste zijn die het weten... want dat is gewoon niet waar![]()
![]()
ik heb nooit gezegd dat wij de enigste zijn die het weten hoor,, ik zei alleen dat dat wel de bedoeling was, en dat eht jammer is dat zoveel mensen het al weten .. en ik wist inderdaad niet dat het al naar iedereen was doorgel*lt ..