PrimaDonna_ schreef:PrimaDonna_ schreef:HEB VANDAAG MIJN THEORIE EXAMEN VAN DE AUTO
Ben zenuwwapppiiggg... hihi.
BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!
Gefeliciteeeeeerd, voor de eerste keer??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
PrimaDonna_ schreef:Zou wel heel leuk zijn
Vorig jaar kon het helaas niet maar dit jaar moet wel gaan lukken!
Iris & Iris!
Jullie gaan zeker weten in het JTlied voorkomen
_Iris_Iris_ schreef:eef: nja ik weet nog niet echt,
ik zie wel, ik probeer haar te trainen, maar moet even tegen die tijd zien of ze meegaat.
maar als het even kan gaat ze wel mee
PrimaDonna_ schreef:PrimaDonna_ schreef:HEB VANDAAG MIJN THEORIE EXAMEN VAN DE AUTO
Ben zenuwwapppiiggg... hihi.
BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!
Lekker vakantie dus
.
PrimaDonna_ schreef:keira schreef:Een vraagje aan PrimaDonna en Desiree: jullie hebben een hele tijd terug geschreven dat jullie je misschien zouden opgeven als extra. En ik ben nu wel benieuwd of jullie nu uiteindelijk echt extra zijn tijdens de zomer???
Of misschien zijn er nog wel anderen die deze zomer ook voor het eerst begeleiding zijn???
Ik hoor het wel....
gr!
Ik had in december (volgens mij) gemaild naar 'r reelaer en had toen terug gekregen dat ze in Maart pas de begeleiding ging inroosteren en dat ik dan meer zou horen.

PrimaDonna_ schreef:keira schreef:Een vraagje aan PrimaDonna en Desiree: jullie hebben een hele tijd terug geschreven dat jullie je misschien zouden opgeven als extra. En ik ben nu wel benieuwd of jullie nu uiteindelijk echt extra zijn tijdens de zomer???
Of misschien zijn er nog wel anderen die deze zomer ook voor het eerst begeleiding zijn???
Ik hoor het wel....
gr!
Ik had in december (volgens mij) gemaild naar 'r reelaer en had toen terug gekregen dat ze in Maart pas de begeleiding ging inroosteren en dat ik dan meer zou horen.
PrimaDonna_ schreef:Thnx meiden!
Ben zo blij dat ik mijn theorie heb
Zou vandaag weer autorijles hebben, helaas moeten afzeggen vanwege een migrene aanval.
Liindii; Leuk dat je stage gaat lopen op 't reelaer!
Wat voor opleiding doe je precies..?

._Iriss schreef:liindii schreef:Laatste stage gehad van dit bedrijf, mis het nu al
reelaer is veel leuker joh
haha nee hoor, dat is wel balen dan!